Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakointi paperilla

Vierailija
30.08.2015 |

Olen ollut tosi typerä joskus nuorena ja tuli tässä vaan mieleen että kuinka vaarallista/ mitä kaikkea voi seurata siitä kun polttaa rullalle käärittyä paperia ilman mitään filttereitä? Pari kertaa tein niin nuorena, eikö siitä voi saada vaikka häkämyrkytyksen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattuun ollaan kääritty riparilla

Vierailija
2/17 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 19:02"]

Olen ollut tosi typerä joskus nuorena ja tuli tässä vaan mieleen että kuinka vaarallista/ mitä kaikkea voi seurata siitä kun polttaa rullalle käärittyä paperia ilman mitään filttereitä? Pari kertaa tein niin nuorena, eikö siitä voi saada vaikka häkämyrkytyksen?

[/quote]

Häkämyrkytys = Häkä syrjäyttää hapen verenkierrossa. Eli kun vähänkään saat taas happea hengitettyä, niin myrkytys on vältetty ja tilanne on ohi.

Jos nuorena olet jotain vastaavaa pöljää tehnyt, niin tuskinpa se enää vaikuttaa mihinkään...

Vierailija
4/17 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 19:03"]Raamattuun ollaan kääritty riparilla
[/quote]
Poltin siis PELKKÄÄ paperia

Vierailija
5/17 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 19:02"]

[/quote]

Häkämyrkytys = Häkä syrjäyttää hapen verenkierrossa. Eli kun vähänkään saat taas happea hengitettyä, niin myrkytys on vältetty ja tilanne on ohi.

Jos nuorena olet jotain vastaavaa pöljää tehnyt, niin tuskinpa se enää vaikuttaa mihinkään...
[/quote]
Ei enää vaikutakkaan, kiinnostaa vaan tietää.

Vierailija
6/17 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan siinä paperissa varmasti sellaisia käsittely- ja raaka-aineita, jotka eivät ole tarkoitettu hengitettäviksi. Haitta tosin on tuskin sen suurempi kuin vaikka tietynlaisen irtopuuterin hengittäminen tai kynsien lakkaaminen - saati sitten tupakointi ylipäänsä. 

Vierailija
7/17 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tupakkakin kääritään paperiin. Toki se on ohuempaa, enkä tiedä miten on käsitelty. Liimaa siinä ainakin on, että sätkä pysyy kiinni.

Vierailija
8/17 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään poltin paperi tupakkaa kun kaveritkin poltti kukaan ei pakottanut mutta halusin testata.Nyt kun olen lukenut kaikkea juttua paperi tupakasta niin minua alkoi pelottaa että minulla on keuhko syöpä tai joku häkämyrkytys.Poltin ehkä 2 kertaa voinko saada jotain myrkytyksiä kun mulla tuntuu hassulta kurkussa.Aijon lopettaa sen heti.Ja sen takia mua pelotta kun olen vasta 5luokalla

Vierailija
9/17 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulle tullu mitää vaikka vedin joku 5 paperitupakkaa eilen eli en usko et sullekkaa tulee

Vierailija
10/17 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olen 12v poika olen polttanut n.2v paperi tupakkaa melkein joka päivä 2kpl. Ja jos joku kysyy niin ei ole tullut mitään vaikutuksia paitsi ensimmäisellä kerralla oli illalla vaan vähän kurkku kuiva mutta ei sen enempää.

Vierailija
11/17 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitään sulle siitä on tullut. Oon polttanut itekkin monta paperitupakkaa nuorena ja laitoin niihin viellä nikotiinia jostakin syystä, eikä mulle mitään tullut. Ainoo vaan et paperi savuttaa paljon kun sitä polttaa niin näkö voi huonontua, ellet polta silleen et paperi osoittaa hiukan ylöspäin.

Vierailija
12/17 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki oon nyt 12v ja oon vetäny jotain vuoden paperiröökii 1-2 kertaa päiväs. Ei kyl mullakaan oo mitää vaikutuksii tullu. Alotin kun täytin just 11v. Testattii vaa kaverin kaa ja se lopetti aik nopee mut ite jäin vähän niinku koukkuun ja poltan vielki.😅

Vierailija
13/17 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi paperilla ajateltuna saattaa olla kiva harrastus jonka voi lopettaa ennenkuin vaarat tulevat esiin mutta tosiasiassa moni ei onnistu lopettamisessa ja saa tupakasta/nikotiinista elämänmittaisen riesan.

Vierailija
14/17 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi paperilla ajateltuna saattaa olla kiva harrastus jonka voi lopettaa ennenkuin vaarat tulevat esiin mutta tosiasiassa moni ei onnistu lopettamisessa ja saa tupakasta/nikotiinista elämänmittaisen riesan.

Tyhmyydestä kärsii koko kroppa ja lähiympäristö.

Vierailija
15/17 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sää 2 paperii kuole tai saa mitään keuhkosyöpää

Vierailija
16/17 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vetäny 115 paperiröökii eikä mitää oo tullu

Vierailija
17/17 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään poltin paperi tupakkaa kun kaveritkin poltti kukaan ei pakottanut mutta halusin testata.Nyt kun olen lukenut kaikkea juttua paperi tupakasta niin minua alkoi pelottaa että minulla on keuhko syöpä tai joku häkämyrkytys.Poltin ehkä 2 kertaa voinko saada jotain myrkytyksiä kun mulla tuntuu hassulta kurkussa.Aijon lopettaa sen heti.Ja sen takia mua pelotta kun olen vasta 5luokalla

Yläkoulun loppuun mennessä hallitset yhdyssanat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä