Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katkerat ystävät tuhoavat suhteet

Vierailija
03.05.2025 |

Misery loves company! Kuinka paljon olette todistaneet tätä ilmiötä, että joku teidän piirinne katkera tyyppi haluaa sabotoida teidän/toisen parisuhteen tai treffit manipuloimalla?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ihanan naisen, jonka kanssa meni erittäin hyvin siihen asti, kunnes hänen sinkun ystävättären mielestä syystä x meidän ei olisi pitänyt jatkaa ollenkaan. Tässä herää kysymys, onko toinen helposti manipuloitavissa, kun hänen mielipiteensä oli viimeinen sana.

Vierailija
2/14 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mun ex-kaverin mielestä oli hauska vitsi muistella vielä vuosia myöhemminkin kuinka hän aina baarissa ajoi miehet meidän pöydästä pois, kukaan ei siis päässyt lähietäisyydellekään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin ihanan naisen, jonka kanssa meni erittäin hyvin siihen asti, kunnes hänen sinkun ystävättären mielestä syystä x meidän ei olisi pitänyt jatkaa ollenkaan. Tässä herää kysymys, onko toinen helposti manipuloitavissa, kun hänen mielipiteensä oli viimeinen sana.

En ole itse koskaan hakenut mitään hyväksyntää puolisolleni ystäviltäni. On ihmisiä, jotka ovat "naimisissa" ystäviensä kanssa ja puolisot ovat elämän jlkojäseniä, vaihtuvia sellaisia. 

Hyvä ystäväni oli uudella opiskelupaikkakunnalla löytänyt uuden ystävän, joka lopulta sai raivarit, kun ystäväni löysi itselleen puolison. Outoja ihmisiä on 😑

Vierailija
4/14 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tuntuu olevan naisten keskuudessa enemmän.

Vierailija
5/14 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku katkera red flag -ulisija lietsoo pelkoa tyhjästä ja toinen uskoo, vaikkei se olisikaan totta.

Vierailija
6/14 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuunnella itseään, eikä katkeria kavereitaan.

Vierailija
7/14 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä mittakaavassa minun kohdallani.

Alle 20-vuotiaana nuorena neitona havaitsin tilanteen, jossa minun ja poikaystäväni tiivis seurustelusuhde aiheutti aika voimakasta mustasukkaisuutta poikaystäväni parhaassa kaverissa. He olivat kiekkopiireistä.

Tyyppi oikutteli lapsellisesti, kun olimme kaikki kolme samaan aikaan paikalla. Tätä jatkui muutaman kuukauden ajan.

Vierailija
8/14 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on olla kaveri katkeran ihmisen kanssa? 

Valitse parempaa seuraa! Ja yksinolokin on parempi vaihtoehto jos muuta kuin katkeroa ei ole tarjolla.

Vierailija
9/14 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus tutustuin erääseen tyyppiin, sanotaan vaikka Juhaksi. Oltiin pitkään kavereita, kunnes hän sitten kerran ehdotti että alettaisiin seurustella. En todellakaan tuntenut mitään sellaisia tunteita häntä kohtaan, joten annoin pakit ja se oli hänelle kova paikka.

Sitten muutama viikko tästä, aloin seurustella hänen kaverinsa kanssa. En edes tuntenut tätä kaveria ennen kuin olin antanut Juhalle pakit, tutustuimme siinä yhteydessä.

Kun Juha sai tietää meidän seurustelusta niin teki kaikkensa että erottaisiin. Puhui mulle pskaa miehestäni ja miehelle valehteli minusta. Ei vaan onnistunut, mutta meidän välit häneen meni lopullisesti.

Vierailija
10/14 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus, kateus ja/tai viha. Näitä on tullut nähtyä.

Vierailija
11/14 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, entinen ystävä.

Oli ilmeisesti ihastunut minuun ja tiesin tästä kyllä vaikka yritti asiaa salata. Tunnusti sitten toiselle ystävälle asian olevan näin.

Baarissa en saanut edes katsoa OMIA KAVEREITANI toisinaan. Jos juttelin jonkun muun kanssa asiasta josta hän ei ollut perillä, alkoi keskeyttelemään ja käyttäytymään todella kummallisesti. Valehteli muille että "jätän häntä ulkopuolelle" kun puhuin muille ihmisille ja vaikka vitsailin liittyen sarjaan jota hän ei ollut nähnyt.

Yritti "savustaa ulos" muita ystäviäni jotta jäljellä olisi vain hän. Ihan helvetin kipeää touhua.

Ei myöskään ollut koskaan millään tavalla onnellinen vaan narisi jatkuvasti jostain ja omasi kaikki mahdolliset ruumiinvaivat ja traumat. On erikoista että ala-asteella kiusattu ihminen puhuu lähes 30 vuotiaana omasta reppanuudestaan kuin olisi koko lapsuus hakattu.

Vierailija
12/14 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todistanut ja ollut osallisena. Mutta sellainen se maailma on

Vierailija
13/14 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misery loves company pitää hyvinkin paikkansa. Jotkut eivät kestä toisten onnellisuutta.

Vierailija
14/14 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse joskus tutustuin erääseen tyyppiin, sanotaan vaikka Juhaksi. Oltiin pitkään kavereita, kunnes hän sitten kerran ehdotti että alettaisiin seurustella. En todellakaan tuntenut mitään sellaisia tunteita häntä kohtaan, joten annoin pakit ja se oli hänelle kova paikka.

Sitten muutama viikko tästä, aloin seurustella hänen kaverinsa kanssa. En edes tuntenut tätä kaveria ennen kuin olin antanut Juhalle pakit, tutustuimme siinä yhteydessä.

Kun Juha sai tietää meidän seurustelusta niin teki kaikkensa että erottaisiin. Puhui mulle pskaa miehestäni ja miehelle valehteli minusta. Ei vaan onnistunut, mutta meidän välit häneen meni lopullisesti.

Ja miten tällaiseen olis sitten pitänyt reagoida? Päätä silittää kun kaveri vei oman muijan? Idiootit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän