Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on Hong Kongilainen vaimo ja suomalaisten naisten käytös

Vierailija
30.08.2015 |

ja eleet meitä kohtaan saavat minut voimaan pahoin. Ei uskoisi, että vielä vuonna 2015 suomessa esiintyy näin avointa rasismia! Kun kävelemme kaupungilla miehet eivät kiinnitä meihin juurikaan huomiota, jotkut nyökkäävät silleen "jätkällä kävi tuuri" ja katsovat nopeasti pois päin.

Mutta suomalaiset naiset.. heiltä saamme jos jonkin näköistä vihaista tuijotusta ja ilkeää katsetta, kun kehtaamme näyttäytyä julkisesti sekarotuisena pariskuntana. Olen aika charmantti ja puhelias mies niin yleensä kyllä esim tarjoilijat juttelevat iloisesti kanssani ravintolassa, mutta kun olen vaimoni kanssa liikkeellä, näyttävät vain nyrpeää naamaa. Sama kaupan kassalla, ollaan kyrpä otsassa eikä viitsitä edes tervehtiä, kun vaimo on mukana!

Töissä saan kuulla kaikenlaista "vitsiä" ja "läpänheittoa" vaimoni etnisyydesä. Työkaverini ovat toki aika WT-porukkaa (sairaanhoitajia, olen IT-puolella sairaalassa duunissa) ja olen kuullut mm. hauskan vitsin, että otin aasialaisen siron vaimon, koska mulla on muka niin pieni penis etten saanut suomalaista, tai joku on joskus hauskasti kysynyt, että kuinka paljon vaimoni maksoi ja kauanko meni tulla postissa!

Nyt pallo on teillä, suominaiset, selittäkää törkeä käytöksenne!

M33

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

evvk

Vierailija
2/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whaaaat? Oikeasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääks joku oikeesti tosissaan sanaa charmantti? :D

Vierailija
4/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ihan törkeää käytöstä. Voisit ihan suoraan sanoa, että puhe on todella loukkaavaa ja asiatonta.
Ja sitten opettele kirjoittamaan:
- Hong Kong
- hongkongilainen

Vierailija
5/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo asenne on kyllä itselläsi ... 

"jätkällä kävi tuuri"

Miksi suhtaudut noin alentuvasti puolisoosi, hänelel ei ilmeisesti käynyt sama tuuri.

Vierailija
6/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon maksoi?

Vierailija
7/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niitä käy sun vaimo sääliksi

Vierailija
8/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurin osa Suomessa olevista aasialaisista naisista ovat ns. postimyyntivaimoja, joilla on tietty menneisyys ja nykyisyys sitten Suomessa kotiorjana. Mä luulen, että monta naista pelkästään inhottaa tuo oletettu asetelma, kun eivät taustoja tarkemmin tiedä. Mutta näyttää omassa asenteessasikin olevan ongelmia. 

Vierailija
9/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh? Mulla on ollut jo vuosia paljon aasialaisia kavereita, sekä hongkongilaisia, taiwanilaisia, singaporelaisia yms. enkä ole koskaaan huomannut ja kuullut heidän suhteensa mitään tuollaista. Siis täällä pk-seudulla tietysti.

Asutko jossain perähikiällä?

Vierailija
10/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne varmaan ajattelee, ette sulle kelvannut suomineito. Piikittelevät siksi vaikka mitä se niille kuuluu! Onhan aasialaiset naiset kauniita.

Vierailija
11/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu onhan toi tökeröä käytöstä, mutta taidat itsekin käyttäytyä eri tavalla kun naisesi on mukana, oletko yhtä puhelias ja charmantti silloin? Ja tosiaan kyllä me töissä hoitoalalla heitetään aika rajua läppää toisillemme, joten ehkä sut on tavallaan otettu mukaan tuohon porukkaan vaikket hoitoalalla olekaan etkä tajua että henkisesti raskas työ vaatii omanlaisen huumorin!

Vierailija
12/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honkonkista porvooseen

Vierailija
13/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan totta! Suomi on muuttumassa sulkeutuneemmaksi ja rasistisemmaksi ja se näkyy kaikessa. Ehkä naiset suhtautuu aasialaisiin elintasosurffarivaimoihin vähän samoin kuin miehet iphone-turvapaikanhakijoihin. Se että vaimosi ei varsinaisesti ollenkaan ole kohderyhmää, ei rasisteja haittaa. Rapatessa roiskuu.

Vierailija
14/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko ap:n juttuja hetkeäkään.

Vierailija
15/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen asenne valitettavasti siirtyy äidiltä pojalle. Aika turhaa moittia suomalaismiesten seksiturismia Aasiassa niin kauan kuin suomalaisten naisten asenne on samaa luokkaa. Jos kaikki suhtautuisivat heihin tasavertaisina ihmisinä, asennevääristymät voisivat muuttua vähitellen.

Vierailija
16/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua käy juuri sääliksi ne monet nätit aasialaisnaiset, ovat joku jonkun retkun tai sitten jonkun itseään täynnä olevan tyypin uhriksi joutuneet. Ap lienee jälkimmäinen tapaus. Osa on jonkun ylipainoisen maalaisjuntin vaimo, mutta heillä on kuitenkin käynyt paras tuuri, saavat sentään asua maaseudulla ja poimia marjoja ja osa noista junteista osaa olla kuitenkin tosi symppiksiä. 

Vierailija
17/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pelottavassa junttilassa asut?

Vierailija
18/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on muutama aasialainen nainen kaverina ja aina heidän kanssa liikkuessaan kohdellaan joskus tosi oudosti naisten taholta. sitten suomalaisen tyttöystäväni kanssa liikkuessa kaikki naiset ovat täysin normaalisti

Vierailija
19/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa vaa kuvittelet :D

Vierailija
20/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä tulkitset hirveesti suomalaisten perusilmeitä. Me ollaan myrtsin näköistä porukkaa.