Kotikissa hyökkäsi ihmisen kimppuun. Paikalle jouduttiin hälyttämään pelastuslaitos. Linkki
Kommentit (36)
Toivottavasti omistaja tajuaa hoitaa kissan kuntoon, tuo ei ole normaalia terveen kissan käytöstä.
Iltapäivällä puoli neljän jälkeen tilanne oli jo rauennut. Kissan omistaja oli aiemmin ilmeisesti pulassa sisällä talossa. Noin puoli kolmelta keskiviikkona pelastuslaitos yritti vielä päästä sisään kohdetaloon.
Kissa tai muukin eläin voi "seota".
Ne ovat eläimiä ja toimivat vaistojensa varassa.
Älkää jättäkö niitä kahden ainakaan lasten kanssa.
Toivottavasti edes joku ottaa opikseen.
Vauvapalstallahan on paljon kissanystäviä. Mitäs mieltä mirrin omistajat on missen madnessista?
Jospa kissalla pinna paloi omistajaansa. Joku asia oli viimeinen niitti kissan hermoille.
Vierailija kirjoitti:
On se ihme ettei itse saanut kissaa kuriin.
Helppo huudella.
Vai olitko itse paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstallahan on paljon kissanystäviä. Mitäs mieltä mirrin omistajat on missen madnessista?
Kissa on uhri.
Kerran huonekärpäsellä meni kuppi nurin ja se lensi täysin berserkkinä kimppuuni ja yritti raadella kurkkuni auki. Hetken kyllä pelotti, mutta pystyin sotilaskoulutuksellani klaaraamaan tilanteen. Ei siis tarvinnut soittaa virkavaltaa paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kissan omistaja. Kissan iäkkäämpi hoitaja asunnossa kissan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsuudesta asti ollut perheessä aina kissoja, enkä ikinä ole nähnyt mitään vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kissa tai muukin eläin voi "seota".
Ne ovat eläimiä ja toimivat vaistojensa varassa.
Älkää jättäkö niitä kahden ainakaan lasten kanssa.
Toivottavasti edes joku ottaa opikseen.
Alapeukuttaja;
Katso ohjelmaa "Kissakuiskaaja".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo huudella.
Vai olitko itse paikalla?
Olisin halunnut olla paikalla.🥊
Lapsuudesta asti ollut perheessä aina kissoja, enkä ikinä ole nähnyt mitään vastaavaa.[/quote]
Se ei tarkoita, etteikö tuollainen olisi mahdollista.
Edelleen;
Eläimet ovat eläimiä, niiden käytökseen on jokin syy.
Kuten ihmistenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kissat ovat käytännössä kaikki kusipäitä. En ymmärrä miksi jotkut pitävät kusipäistä tuhoeläintä lemmikkinä.
Täällä just nyt ihana kusipää loikoilee sylissäni ja kehrää niin, että turkki tärisee
Vierailija kirjoitti:
Kissat ovat käytännössä kaikki kusipäitä. En ymmärrä miksi jotkut pitävät kusipäistä tuhoeläintä lemmikkinä.
Ihmiset ovat kaikki kusipäitä.
Vierailija kirjoitti:
Koirat ovat kaikki kusipäitä. Hyökkäävät kimppuun ja tappavat ihmisiä ja eläimiä. En ymmärrä miten jotkut pitävät kusipäistä tuhoeläintä.
Olikohan kipuja vai muuten vain vidutti kissaa