Minulla on Hong Kongilainen vaimo ja suomalaisten naisten käytös
ja eleet meitä kohtaan saavat minut voimaan pahoin. Ei uskoisi, että vielä vuonna 2015 suomessa esiintyy näin avointa rasismia! Kun kävelemme kaupungilla miehet eivät kiinnitä meihin juurikaan huomiota, jotkut nyökkäävät silleen "jätkällä kävi tuuri" ja katsovat nopeasti pois päin.
Mutta suomalaiset naiset.. heiltä saamme jos jonkin näköistä vihaista tuijotusta ja ilkeää katsetta, kun kehtaamme näyttäytyä julkisesti sekarotuisena pariskuntana. Olen aika charmantti ja puhelias mies niin yleensä kyllä esim tarjoilijat juttelevat iloisesti kanssani ravintolassa, mutta kun olen vaimoni kanssa liikkeellä, näyttävät vain nyrpeää naamaa. Sama kaupan kassalla, ollaan kyrpä otsassa eikä viitsitä edes tervehtiä, kun vaimo on mukana!
Töissä saan kuulla kaikenlaista "vitsiä" ja "läpänheittoa" vaimoni etnisyydesä. Työkaverini ovat toki aika WT-porukkaa (sairaanhoitajia, olen IT-puolella sairaalassa duunissa) ja olen kuullut mm. hauskan vitsin, että otin aasialaisen siron vaimon, koska mulla on muka niin pieni penis etten saanut suomalaista, tai joku on joskus hauskasti kysynyt, että kuinka paljon vaimoni maksoi ja kauanko meni tulla postissa!
Nyt pallo on teillä, suominaiset, selittäkää törkeä käytöksenne!
M33
Kommentit (56)
Olitko se ällöttävä vanha läskimaha eilen Lahden prismassa joka kähmi nuorta vaimoaan siinä parkkiksella? Sun maha roikkui sieltä t-paidan alta. Se tyttö oli silminnähden tosi vaivautunut. Oksensin vähän siinä katsellessa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:08"]
Käyttääks joku oikeesti tosissaan sanaa charmantti? :D
[/quote]
Se olikin avauksen pointti taas, hyvin hoksattu
Ohis
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:11"]
Ehkä niitä käy sun vaimo sääliksi
[/quote]Tämä. Itse tuppaan joskus katsomaan pidempään jos on ruma, huomattavasti vanhempi tai lihavampi suomiäijä. Sillon tulee monta aatosta mieleen.
Suurin osa ajattelee mikähän vika sinussa on kun et ole saanut suomalaista vaimoa, olet hakenut piian idästä, ajattelevat että sinä et kannata naisten tasa-arvoa. Yksikään nainen ei halveksi vaimoasi vain sinua.
Ei meitä ainakaan kytätä erityisemmin. Olemme 34+27-pariskunta, vaimoni on japanilainen. Vaimollani on myös paljon suomalaisia naispuolisia ystäviä - asennekysymys... Asutko jossain syrjäseudulla? En itse kyllä kuuntelisi mitään postimyynti-läppiä vaimostani, joka on minua kouluttautuneempi. Mielestäni olemme hyvin tavanomainen pariskunta ja aasialaiset naiset ovat kokemukseni mukaan hyvin samankaltaisia kuin pohjoismaalaisetkin...
Jospa ap itse ensin korjaisit ajatusmaailmaasi, kukaan sivistynyt, kunnon ihminen ei hauku ketään WT:ksi.
Katsoisin jos olisitte hyvin epäsuhta pari. Normaalia pariskuntaa en katsoisi tai kommentoisi. Epäsuhta tarkoittaa esim. vanhaa irstaan oloista miestä ja just ja just täysi-ikäistä tyttöä. Olen tosiaankin nähnyt näitä epäsuhtia pariskuntia joissa mies vain käyttää naista. Ei kunnioita ja halveeraa vaimoaan muidenkin kuullen ja nähden. Mutta jos mies puhuu vaimostaan normaalin kunnioittavasti, niin mites siinä mitään läppää kehtaisi heittää.
Ap puhuu aivan täyttä hevonpaskaa. Naiset eivät todellakaan käyttäydy noin, tuonhan tunnistaa heti miehen mielikuvitustarinaksi. Koita ap ymmärtää ihan ensiksi, että yksikään nainen ei ole vaimollesi kateellinen. Suomalaisilla naisilla riittää ottajia yleensä jonoksi asti, sekä koti- että ulkomailla. Jos teitä jotenkin vinoon katsotaan, niin se johtuu säälistä, jota naiset tuntevat vaimoasi kohtaan. Eli oikeasti olet ruma, vanha ja lihava mies, jolla on nuori vaimo. Kauneudesta en sano mitään, koska mun mielestä aniharva aasialainen nainen on kaunis, mutta onhan heitäkin toki, en vain usko, että joku kaunis aasialainen nainen ottaisi suomalaisen miehen, kun voisi saada rikkaan miehen jostain "paremmasta" maasta. Miksi kukaan nainen haluasi muuttaa kylmään ja pimeään junttilaan, jossa ei ole mitään? Ellei ole pakko tai sitten nainen on todella tietämätön maastamme.
Mutta oikea selitystähän on se, että tämä(kin) tarina on mielikuvituksesi tuotetta, kuten tarinat thaimaalaisesta vaimostasi ja japanilaisesta vaimostasi jne.
Heh. Heh, upeaa. Aloitukseen annetut kommenti todistavat absurdilla tavalla todeksi sen mitä aloittaja kertoo.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 19:18"]
Hyvinhän se vinosilmäeukko sulle käy kun et jumalauta osaa edes kirjoittaa VITUN ÄÄLIÖ!
[/quote]Muista pilkun käyttö !
Jos katson, niin huvikseni miettien, että onkohan vaimosi samanlainen kuin mieheni siskot. Kovia käskyttämään, juoksuttamaan miehiään, materialisteja jne. Sellainen kuva mulla on aasialisen vaimona aasialaisista naisista. En kyllä ajattelisi minää kotiorjana, sellaisella temperamentilla ei ole mahdollista :D
Ihme kommentteja taas ketjussa, onko kuukauden lääkkeet jo syöty ja nyt päässä kiristää vai mistä hirveä antipatia?
Ap ei tietenkään voi olla charmantti, todennäköisesti punaniskajuntti ja ehkä jopa narsisti. Kaikki suomessa olevat aasialaisnaiset ovat pakostakin alistettuja vässyköitä ja miehet superjuntteja. Toisaalta mitään ennakkoluuloja tällaisia pariskuntia kohtaan ei tietenkään ole, näkeeähän sen jo avaramielisistä kommenteistä joita tähänkin ketjuun on tullut.
Me suomalaiset naiset lähinnä säälitään sitä aasialaista nättiä naista kun joutuu olemaan yleensä hyvin karun näköisen ja ei-niin-komean suomalaismiehen kanssa.
Eikö Hong Kong liitetty takaisin Briteiltä Kiinaan jo ajat sitten, eli kyseessä lienee kuitenkin kiinalainen vaimo?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 19:30"]
Me suomalaiset naiset lähinnä säälitään sitä aasialaista nättiä naista kun joutuu olemaan yleensä hyvin karun näköisen ja ei-niin-komean suomalaismiehen kanssa.
Eikö Hong Kong liitetty takaisin Briteiltä Kiinaan jo ajat sitten, eli kyseessä lienee kuitenkin kiinalainen vaimo?
[/quote]Turhaan te yleensä hyvin karun näköiset ja ei niin nätit suomalaisnaiset häntä säälitte, olisitte iloisia että ruma suomalaismies on saanut nätin vaimon. Ja onhan se Hong Kong kuitenkin autonominen alue jolla on oma perustuslakikin. Tiedä vaikka suuttuvat jos Kiinalaiseksi kutsutaan.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:57"]
Kyllä mulla tulee tietty ajatus mieleen jos näen ruman ja punakan suomimiehen, jonkun hädintuskin 16 vuotiaan näköisen nätin ja siron aasialaisen naisen kanssa. Näistä on sen verran paljon surullisia esimerkkejä.
[/quote]
Niinpä, miten se tekee rasistiseksi, kun tämä on kuitenkin suht yleinen kuvio Suomessa tuollaisissa suomalainen-aasialainen pariskunnissa. Ja järkevä ihminen kuitenkin tietää, että kyllä niitä aasialaisia naisia voi täällä muistakin syistä oleskella. Mutta juuri tuo vanha mies/nuori aasialainen tyttö -kuvio nyt ei kauheasti lämmitä sen tytön puolesta mieltä.