Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on Hong Kongilainen vaimo ja suomalaisten naisten käytös

Vierailija
30.08.2015 |

ja eleet meitä kohtaan saavat minut voimaan pahoin. Ei uskoisi, että vielä vuonna 2015 suomessa esiintyy näin avointa rasismia! Kun kävelemme kaupungilla miehet eivät kiinnitä meihin juurikaan huomiota, jotkut nyökkäävät silleen "jätkällä kävi tuuri" ja katsovat nopeasti pois päin.

Mutta suomalaiset naiset.. heiltä saamme jos jonkin näköistä vihaista tuijotusta ja ilkeää katsetta, kun kehtaamme näyttäytyä julkisesti sekarotuisena pariskuntana. Olen aika charmantti ja puhelias mies niin yleensä kyllä esim tarjoilijat juttelevat iloisesti kanssani ravintolassa, mutta kun olen vaimoni kanssa liikkeellä, näyttävät vain nyrpeää naamaa. Sama kaupan kassalla, ollaan kyrpä otsassa eikä viitsitä edes tervehtiä, kun vaimo on mukana!

Töissä saan kuulla kaikenlaista "vitsiä" ja "läpänheittoa" vaimoni etnisyydesä. Työkaverini ovat toki aika WT-porukkaa (sairaanhoitajia, olen IT-puolella sairaalassa duunissa) ja olen kuullut mm. hauskan vitsin, että otin aasialaisen siron vaimon, koska mulla on muka niin pieni penis etten saanut suomalaista, tai joku on joskus hauskasti kysynyt, että kuinka paljon vaimoni maksoi ja kauanko meni tulla postissa!

Nyt pallo on teillä, suominaiset, selittäkää törkeä käytöksenne!

M33

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helvetissä sulla voi olla hongkongilainen vaimo kun et osaa edes kirjoittaa sitä oikein?

Eli toisin sanoen, provo. Hajaantukaa, lassukan katkeroita fantasioita.

Vierailija
22/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummala puolen jokea vaimon löysit :)? t. Honkkareissa asunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:13"]

No suurin osa Suomessa olevista aasialaisista naisista ovat ns. postimyyntivaimoja, joilla on tietty menneisyys ja nykyisyys sitten Suomessa kotiorjana. Mä luulen, että monta naista pelkästään inhottaa tuo oletettu asetelma, kun eivät taustoja tarkemmin tiedä. Mutta näyttää omassa asenteessasikin olevan ongelmia. 

[/quote]

Suurin osa? Sinulla on varmaan joku lähde noin absurdille väitteelle? Tuo on juuri sitä ennakkoluuloisuutta tai suoranaista rasismia.

Vierailija
24/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävä joka on aasiasta ja samantyylistä kokemusta hänellä.

Mutta av-mammat eivät suinkaan ole inhottavia rasisteja, heidän käytöksensä on ihan ok koska heitä vain inhottaa heidän olettamansa naiskohtalo. Itse asiassa aasialaisten naisten tulisi pyytää suominaisilta anteeksi kun tulee paha mieli kun niitä katsoo ja fantasioi kieli pitkällä siitä millainen kohtalo tuollakin on ollut.

Vierailija
25/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvittelet vaan. Et tais olla ees nii charmantti. Ja jos vaimos kans liikut ni susta näkee että oot varattu. Suomalaiset naiset hyvin harvoin yrittää varattua

Vierailija
26/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisnaiset eivät yleisesti pidä ulkomaalaisista naisista. Se on aika vaiettu aihe.

Vierailija
27/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvaapa, miten suomalaiset miehet käyttäytyvät, kun näkevät tummaihoisen mieheni. Ja mieheni ei ole afrikkalainen pakolainen. Onko ne suomalaiset naiset koskaan hakanneet vaimoasi? Meillä on tällaista kokemusta suomalaisten miesten väkivaltaisuudesta.

Vierailija
28/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made in Hongkong on aina laadukkaampaa kuin made in china. Varsinkin nykyään.

Vierailija
29/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suominainen mutta en osaa antaa selitystä rasismille. En ole itse rasisti.

Vierailija
30/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hongkong kirjoitetaan suomessa yhteen. Sulla taitaa olla vähän liian vilkas mielikuvitus, ap.

Vierailija
31/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on selvästi jonkun naisen kirjoittama provo. Tosin aika huono sellainen. Älkää nyt hyvät ihmiset menkö halpaan.

Vierailija
32/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suomesta ei vaimoa löydä niin ei hyvin mene. Sitten on kyllä itsessä vikaa. Parempi kuitenkin se kyrpä otsassa kuin honkkarlaisessa hanurissa.

Vierailija
33/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kieltämättä miehistä joilla on aasialainen vaimo tulee vähän sovinistinen kuva..

Vierailija
34/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:52"]Kyllä kieltämättä miehistä joilla on aasialainen vaimo tulee vähän sovinistinen kuva..
[/quote]siis en ote haluis sellasta miestä

Vierailija
35/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla tulee tietty ajatus mieleen jos näen ruman ja punakan suomimiehen, jonkun hädintuskin 16 vuotiaan näköisen nätin ja siron aasialaisen naisen kanssa. Näistä on sen verran paljon surullisia esimerkkejä.

Vierailija
36/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mamupatja/peitto huora jne jne.....

T: palstapersu

Vierailija
37/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:46"]

Suomalaisnaiset eivät yleisesti pidä ulkomaalaisista naisista. Se on aika vaiettu aihe.

[/quote]

Itse asiassa vain venäläisistä ei oikein pidetä, mutta esim. aasialaisilla tuntuu olevan paljonkin kavereita kotimaassa, jos he itse vain haluavat kavereita olla. 

Vierailija
38/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:11"]

Paljon maksoi?

[/quote]

haista paska

Vierailija
39/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kohtalainen provo. Annan tälle 3/5.

Seuraava!

Vierailija
40/56 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Ap ajatuksella tämä kolumni: http://www.hs.fi/elama/a1439954399777 Mitä jos sinulla onkin niitä ennakkoluuloja?