Yritys päällä 2015 (vol. 3)
Tervetuloa mukaan vauvakuumeilemaan, jakamaan kokemuksia oireista, vippaskonsteista ja tunnekirjosta sekä piinailemaan yhdessä hyvässä hengessä, nyt jo kolmanteen ketjuun tämän vuoden puolella! :)
Kaikki lasta yrittävät ovat tervetulleita mukaan, olit sitten yrittämässä ensimmäistä tai viidettä, juuri kaksi päivää sitten ehkäisyn jättänyt tai jo vuosia yrittänyt. Ilmoittamalla kiertopäiväsi pääset mukaan juoksevaan listaukseen.
Kommentit (1219)
Paljon onnea PINKKIDRINKKI :) tarrasukkia matkaan niin pieni pysyy mukana loppuun asti :) täällä menossa rv 9+2
Vierailija kirjoitti:
Uusio mamma kirjoitti:
Saa lisätä.
Aiempi plussa olikin sitte nega.
Miten tuollaista voi tapahtua? :(
Siis sait raskaustestiin kaksi viivaa ja sitten yhtäkkiä vain yhden? Vai kuinka?
Vai saitko keskenmenon? :(
Olen pahoillani!
Varmasti oli kemiallinen keskenmeno :(
Nonno kirjoitti:
en löytänyt pyyntöä Uusio mamma? laitatko tulemaan! :)
Mistä löydän sen?
Laitatko ryhmään linki jotta voin sinne pyytää?
en löytänyt.
Hei!
Mahtuisiko mukaan kuumeilemaan, 1/15 syntyneen pikkuisen äiti ja toinen toiveissa näin ihan liian pienellä ikäerolla :P Laitoin pyynnön ryhmäänne.
Nonno kirjoitti:
http://www.vauva.fi/yritys_paalla_tervetuloa
tuosta ole hyvä! :)
Kokeilin mutta ilmoitti sinulla ei ole käyttöoikeuksia!
Uusio mama menet tuolta vas. yläreunasta josta aukeaa tuo valikko josta näkyy ryhmät, klikkaat sitä ja ryhmistä selaat ryhmän "yritys päällä" ja lähetät liittymispyynnön niin hyväksytään sinut. Muutoin sinua ei ryhmän jäseneksi käsittääkseni saa.
Monsul kirjoitti:
Uusio mama menet tuolta vas. yläreunasta josta aukeaa tuo valikko josta näkyy ryhmät, klikkaat sitä ja ryhmistä selaat ryhmän "yritys päällä" ja lähetät liittymispyynnön niin hyväksytään sinut. Muutoin sinua ei ryhmän jäseneksi käsittääkseni saa.
Löysin ja laitoin pyynnön.
Uusiomamma löysin pyyntösi ja hyväksyin sinut :)
Mahtuuko vielä mukaan?
Meilläkin on haaveissa ollut lapsi. olemme yrittäneet ilman tulosta mieheni kanssa lasta. Mutta oon jotenki peloissani. Mulla alkoi raskaus oireet näin. tissit oli niin kipeet etten voinut nukkua mahaltee vaikka aina nukun Alamahaani koski ja kramppaili ja ne kivut tuli myös kylkiin enemmän oikeelle mahani oli kuin jumppapallo. Menkkani piti alkaa 28pv tein sitä ennen muutaman testin jotka oli negoja
vuotoa alkoikin tulla 26. Vuoto ei ollut tavallista ei haissut eikä ihan normi punasta enemmän ruskeaa sitä tuli jonkin verran mutta ei tavallisesti vuoto loppui 28pvä kuin seinää ja ei ole sen jälkeen näkynyt nyt mahaani sattuu samalailla kuin menkkani alkaisivat kipu viiltää myös kylkiin ja alapäähäni on ollut etovaa oloa ja ruokahaluttomuutta ajoittain mielialani on kuin vuoristo rata. Outoa on että tissit eivät ole kipeät mutta tummuneet ja turvoksissa. Oisko aika uusia testi?
sinuna uusisin testin pelokas! :)
Tervehdys!
Olen taustaillut hetkisen ja nyt uskaltauduin mukaan. Uusperhe, minulla lapsia, miehellä ei. Yksi yhteinen haaveissa... Heinäkuussa plussattu, mutta meni kesken. Nyt yritetty puuhailla aktiivisesti oviksen mukaan. Kk on 26-27 ja nyt kp 11/26-27. Eilen ovismaisia tuntemuksia ja kirkasta limaa, en nyt sitten tiedä voiko olla jo ovis? Puuhailtu on viikonlopusta alkaen.
Näillä mennään.... :)
Jauhopeukalo kp 11/26-27 yk4
laita jauhopeukalo pyyntöä suljettuun ryhmäämme ''yritys päällä''! :)
Kiitos vinkistä NONNO. Pyyntö laitettu :)
Hei, mä yritin laittaa pyyntöä tonne teidän ryhmään eilen mutta mua ei oltu hyväksytty vieläkään,laitoin uuden jis vaikka sattuu ettei se tullut perille :) jos vaan teidän yrottäjien joukkoon vielä mahtuu? :)
Laitoin uuden pyynnön yritys päällä-ryhmään... Ilmoitti koko ajan että minulla ei oikeuksia ryhmään.... Ja kirjautuneena olen yrittänyt.
Pahoittelut, en oo muutamaan päivään käyny täällä kurkkaamassa! Mutta, halukkaat hyväksyin ryhmäämme, lämpimästi tervetuloa! 😊
Hei, mahtuisiko kuumeilijat-ryhmään mukaan saamaan vertaistukea :)
En pääse liittymään ryhmään kun tekisteröityminen käyttäjäksi ei onnistu :/ Salasana pitäisi vaihtaa, mutta ei minulla ole mitään salasanaa, jota vaihtaa... Pitänee etsiä toinen vertaistukiryhmä