Yritys päällä 2015 (vol. 3)
Tervetuloa mukaan vauvakuumeilemaan, jakamaan kokemuksia oireista, vippaskonsteista ja tunnekirjosta sekä piinailemaan yhdessä hyvässä hengessä, nyt jo kolmanteen ketjuun tämän vuoden puolella! :)
Kaikki lasta yrittävät ovat tervetulleita mukaan, olit sitten yrittämässä ensimmäistä tai viidettä, juuri kaksi päivää sitten ehkäisyn jättänyt tai jo vuosia yrittänyt. Ilmoittamalla kiertopäiväsi pääset mukaan juoksevaan listaukseen.
Kommentit (1219)
En olekkaan hetkeen taas kirjoitellut. Ollut kierto niin sekaisin, että aloitan ovistestit luultavasti huomenna, koska ei mitään tietoa enää milloin mahdollisesti olis ( ei koskaan mitään oireita/havaintoja ). Hirmusesti tullut tekstiä tänne ryhmään ja en millään jaksanut kaikkea lukea. Täällä siis muistaakseni yk 10 menossa jos nyt oikein muistan :D huoh. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta jälleen kerran :) Luulen että tämä kierto tulee olemaan hieman löysempi ja ei niin stressaavaa. Otamme tämän kuun "tulee jos on tullakseen"- fiiliksellä sillä nyt jo lähemmäs vuoden yrittäneenä, lapsen hankkimisesta on tullut väkisin tehtyä ja pakkopullaa.
oliko täällä perustettu joku uusi ryhmä? On tosiaan tullut niin monta kymmentä uutta sivua tekstiä etten millään viitsisi etsiä :D
Minkku on perustettu, laita pyyntöä. Ryhmistä ryhmä nimeltä "yritys päällä" :)
Hei pliis älkää nyt suuttuko....uudet jäsenet piilotettuun ryhmään on tervetulleita....mutta me jäsenet puhutaan siellä henkilökohtaisia asioita... ja meistä tuntuu tosi pahalta kun kaikki haluaa tulla sinne suljettuun taustailemaan/vakoilemaan/seurailemaan/lueskelemaan/stalkkaamaan/kurkkimaan name it....olisi paljon reilumpaa jos kaikki antaisivat itsestään jotain...ettei osa kirjoita ja osa stalkkaa...ei se tunnu kivalta...jos tulette sinne niin olkaa myös valmiita kirjoittelemaan jotain ...pliis....
Samaa mieltä! Ei taustailijoita vain kirjoittavia jäseniä.
Vierailijat saisivat kirjautua sisään ja sanoa sanottavansa nimimerkillä. Vaikka kyllä yleinen mielipide ryhmässä on ollut, että ei taustailijoita.
Uusia otetaan aktiivijäseniksi!
Laitoin liittymispyynnön, koska aktiivisesti olen keskustelua seurannut 4/2015 alkaen, jolloin yritys aloitettu. Avoimeen ryhmään ei ole tuntunut luontevalta kirjoittaa, mutta ilomielin (tai no, tänään yk 8 käynnistyessä aika apein mielin) haluaisin keskusteluun osallistua.
miksi mä en pääse ryhmään? haluaisin kirjoitella asioista..nyt ollu käymättä kun mtn uutta ei ole tapahtunu..odottelen vain menkkoja ku oviskin meni ohi..ens viikolla pitäis alkaa jos edellinen kierto oli oikee.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä pointteja. Ehkä kannattais tosiaan miettiä nämä asiat läpi ensin ja tehdä niitä lapsia lisää vähä myöhemmin. Muutenkaan et vaikuta hirveen tervejärkiseltä tai tasapainoselta ihmiseltä.
mulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö todettu jo 5vuotta sitten
Täällä taas.
Täti kävi ja uusi kierros menossa.
Tällä kertaa oli tikut käytössä ovua metsästäessä.
Se tulikin 16/25 kierron kohilla.
Oli aika kivulias.
Sen jälkeen on vatsa toiminut aktiivisesti ja menkka kipua päällä.
Viikko niin nähdään alkaako täti vai saataisimmeko jo plussaa.
Plussa jännitystä kaikille ja onnee plussanneille.
Moni varmaan taustailee ensin ja miettii uskaltaako keskusteluun mukaan. Ja pähkäilee tekeekö nimimerkin vai ei. Mut nyt se ei oo mahdollista kun menitte kaikki suljettuun ruhmään. Niinku joku jo kirjotti niin se suljettu ryhmä kuivuu kasaan siinä vaiheessa ku plussia tulee paljon ja uus porukka ei välttämättä löydä ryhmää jne. Itsekin mietin että olisin tullut kuumeileen ja tehny nimimerkin mutta enpä taida enää.
Kissanainen87 olet kyllä jäsen ollut jo useita päiviä!
Uusio Mamma etkös sinä plussannu? Olen pahoillani - ei ole kiva kenenkään tulla takaisin tähän ryhmään! Tervetuloa kuitenkin myös suljetun ryhmän puolelle jos haluat!
Kielokukka kauan olet itse ollut "jäsen"? Varmaan sinäkin taustailit eka ennen ku kirjottelit? Niinku monen uuden tekstistä käy ilmi että "jonkun aikaa seuranneena uskaltaudun mukaan kuumeileen" tai muuta vastaavaa.
Kielokukka kirjoitti:
Kissanainen87 olet kyllä jäsen ollut jo useita päiviä!
olen ollut mukana 6/2015
Kissanainen oletko noin yksinkertainen? Sut on hyväksytty sinne suljettuun ryhmään. Sitä Kielokukka tarkoitti
Kävin aamulla lääkärissä. Viime kierto oli niin pitkä ja muutenkin aina n. 32-36. Määräsi mulle Lugesteron 200mg. Tämä siis mulle laitettiin säännöllistämään kiertoa jotta olisi helpompi raskautua. Lääkäri teki myös gynen sisätutkimuksen ja totesi kaiken olevan hyvin. Vielä tässä kierrossa en uskaltaudu aloittamaan tuota lääkettä vaikka olisi juuri oikea kp 15 kun se pitää aloittaa. Tuntuu jotenkin hassulta syödä lääkkeitä ja sekoittaa mahdollisesti oman kropan toiminta niillä. Onko kellään kokemusta kyseisestä lääkkeestä? Onko auttanut raskautumisessa? Mitä sivuoireita? yms. Olen ehkä hieman skeptinen.. Kiitos jo etukäteen :)
Hei!
Kirjoittelin aikaisemmin vuoden verran Yritys päällä ketjuun.Sen jälkeen 1.5 vuotta täällä taustalla ollut. Pääsisinkö liittymään uuteen suljettuun ryhmään?
Anniina77
Minusta ryhmään ei kannattaisi ensisijaisesti ottaa taustailijoita ja seurailijoita, vaan sellaisia, jotka aidosti haluavat keskustella. Tuntuu kurjalta antaa itsestään, jos toiset eivät sitä vastavuoroisesti tee.