Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritys päällä 2015 (vol. 3)

30.08.2015 |

Tervetuloa mukaan vauvakuumeilemaan, jakamaan kokemuksia oireista, vippaskonsteista ja tunnekirjosta sekä piinailemaan yhdessä hyvässä hengessä, nyt jo kolmanteen ketjuun tämän vuoden puolella! :) 

Kaikki lasta yrittävät ovat tervetulleita mukaan, olit sitten yrittämässä ensimmäistä tai viidettä, juuri kaksi päivää sitten ehkäisyn jättänyt tai jo vuosia yrittänyt. Ilmoittamalla kiertopäiväsi pääset mukaan juoksevaan listaukseen.

Kommentit (1219)

Vierailija
1161/1219 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Anniina77 vaan pyyntöä tulemaan! :)

1162/1219 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija näet varmaan, että olen kirjoittanut ekan viestini 7.9. eli melkein heti yrittämisen aloituksen (elokuun loppu) jälkeen tänne rekisteröitynyt, koska halusin osallistua keskusteluun. Taustalijat varmaan löytää muualta seurattavaa. Kaikkia ei vaan voi miellyttää. Saamme me varmaan omasta elämästämme jakavat päättää, että jos täällä on häiritsijöitä niin emme enää ole julkisella foorumilla. Ei varmaan ollut sinua miellyttävä vastaus, mutta ei varmaan tässä väittelyssä ole hyvää lopputulosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1219 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeesti vaan ryhmään Kissanainen!!! Oot tervetullut :)

Vierailija
1164/1219 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tää keskustelu on menny ihan väittelyks. Toivottavasti se ryhmä kuivuu pian kasaan. Löysin onneks paremman ja ystävällisemmän paikan keskustella näistä asioista.

Vierailija
1165/1219 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kyllä kauheen tervetullut olo salaiseen ryhmään :(

Vierailija
1166/1219 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleenkin kaikki ovat tervetulleita mukaan ryhmäämme keskustelemaan hyvässä hengessä mieltä askarruttavista asioista! :) syy suljettuun ryhmään edelleen se, että todella paljon ikäviä kommentteja sateli ja se tuntuu pahalta, kun avautuu itse hyvinkin herkistä asioista. Suljettu ryhmä toivottavasti silloin karsii niitä "suunsoittajia ja piikittelijöitä" jotka eivät viitsi erikseen tekemään nimimerkkiä ja tulemaan ryhmään. Itse olen edelleen käynyt tällä sivulla ja "ohjannut" ryhmään, koska on tärkeöä, että ryhmä "ei kuivu kasaan" ja saadaan paljon vertaistukea toisillemme! :) eli edelleen tervetuloa kaikki ryhmään ketkä haluavat ja hienoa, jos löytyy tämän asian tiimoilta myös muita keskustelualueita ja saa valita itselleen sopivan

Vierailija
1167/1219 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja mieluisan! Hyvää syksyä kaikille ja tsemppiä plussailuihin! :) (puhelin sekoili joten siksi viesti kahdessa osassa)

1168/1219 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa lisätä.

Aiempi plussa olikin sitte nega.

Vierailija
1169/1219 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en löytänyt pyyntöä Uusio mamma? laitatko tulemaan! :)

Vierailija
1170/1219 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa nyt oikeasti omia viestejänne vierailijat. Jos tuollainen sävy teistä on "normaali", niin jokin on kyllä vialla. Suljettuun ryhmään pääsee mukaan kaikki, jotka aidosti haluavat keskustella yrittämisestä. En ymmärrä mitä kukaan siitä saa, että stalkkaa täällä toisien asioita... ja täältä siirryttiin suljettuun ryhmään ilkeyksien takia. Jos taso olisi pysynyt myös kirjautumattomien keskuudessa, ei suljetulle ryhmälle olisi ollut tarvetta. Mutta tervetuloa mukaan kaikki kuumeilijat, oli keskustelunne aktiivista tai harvinaisempaa. Ryhmässä on nyt tosi hyvä henki ja mukavaa :)

Vierailija
1171/1219 |
22.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Laitoin suljettuun ryhmään liittymispyyntöä:) parin kuukauden ajan täällä jo taustalla muiden samassa tilassa olevien kuumeilijoiden ajatuksia ja tuntemuksia seuraillut,nyt vasta uskaltauduin itse kirjautumaan ja kirjoittamaan:) yrityskierto 2 vasta menossa,mutta vauvakuume ollut päällä jo useamman vuoden :) 

Vierailija
1172/1219 |
23.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, onkohan mun puhelimessa jokin vika kun en näe liittymispyyntöäsi tai sitten joku on jo toivottavasti hyväksynyt sinut River90? :)

1173/1219 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, laitoin juuri liittymispyynnön tuonne suljettuun ryhmään. :)

Voisin siellä sitten avata vähän omia taustojani, täällä nyt pari kuukautta seuraillut enkä vielä itse rohjennut liittyä mukaan.

Aurinkoista päivää kaikille!

-Wiivi87

Vierailija
1174/1219 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusio mamma kirjoitti:

Saa lisätä.

Aiempi plussa olikin sitte nega.

Miten tuollaista voi tapahtua? :(

Siis sait raskaustestiin kaksi viivaa ja sitten yhtäkkiä vain yhden? Vai kuinka?

Vai saitko keskenmenon? :(

Olen pahoillani!

Vierailija
1175/1219 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp3 yk5...

Kerkes jo toivo herätä kun kierto oli 35 pvä mutta suureksi pettymykseksi sieltähän se täti taas tuli... :(

Vierailija
1176/1219 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tässä yksi uusi kuumeilija lisää joukkoon. Olen 24-vuotias naikkonen ja esikoisemme on 1 vuotta ja 2 kuukautta, eli pieni vielä itsekin 😁. Kovasti kuitenkin jo toista haikaillaan pienellä ikäerolla, mutta ei oikein ota onnistuakseen. Esikoinen tuli e-pillerien läpi,  mutta nyt on hormonitoiminta ylivallassa. 

Lopetin minipillerit kolme kuukautta sitten. Sitä ennen ehti olla muutamat kuukautiset ja pillerien aikaan tuli vuotoa miten sattui. Nyt vuoto on kuitenkin loppunut seinään, enkä ilmeisesti ovuloi :/ Lisäksi imetän edelleen, en enää haluaisi mutta tilanne ei oikein anna periksi vielä, eli varmaan nämä kaksi asiaa estävät raskauden. 

Mitään ehkäisyä ei kuitenkaan ole käytössä ja vasta lyhyt yritysaika takana, joten toivo elää 😂 Kuume on ihan todella kova, ihan sydäntä kivistää.

Vierailija
1177/1219 |
26.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulina ja päppänä, laittakaapa pyyntöä suljettuun ryhmäämme ''yritys päällä'', olemme siirtyneet sinne, jotta asiattomat kommentit jäävät pois ja mukana on vain ihmisiä, jotka todella ovat kiinnostuneet asiasta! :) tervetuloa!

Vierailija
1178/1219 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin nimimerkki vierailija tämä foorumi ei ole sinun paikkasi, eikä silloin tarvitse tulla tänne aukomaan päätään. ihmiset ovat erilaisia ja me täällä haluamme lapsen. hyvää syksynjatkoa, toivottavasti kasvat joskus aikuiseksi! :)

Vierailija
1179/1219 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, en tiedä muistaako joku vielä, lopetin jokin aikaa sitten kirjoittelun, enkä ole salattuihin ryhmiin sen kummemmin liittymässä. Mutta yhdestoista kierto toi vihdoin kauan kaivatun plussan, ihan alussa mennään 4+3 jos menkoista laskee, mutta selkeä plussa. Tärppionnea kaikille, nyt aletaan jännäämään päästäänkö loppuun saakka :)

Pinkkidrinkki (en jaksanut kirjautua)

1180/1219 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkkidrinkki, minä ainakin muistan! Onnea plussasta! Täälläkin menossa jo rv 10+2 :)