Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKSI NAISET PITÄVÄT PÄÄTÄ KALLELLAAN?

Vierailija
30.08.2015 |

Minusta ainakin tuntuu helvetin huonolta. Oon huomannu et naiset pitää päätä usein kallellaan. T. Mies

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä valokuvissa, ajattelevat sen olevan söpöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häääh

Vierailija
4/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan menee automaattisesti... Itse yleensä välillä havahdun suoristamaan itseni, Esim. Koulussa tunnilla kuunnellessa.

Vierailija
5/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin seisovat jalkaterät sisäänpäin kääntyneinä. 

Vierailija
6/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pään kallistaminen voi olla tiedostamaton ele, jonka tarkoitus on herättää sympatiaa keskustelukumppanissa. Tai ainakin tällaista selitystä jotkin nonverbaaliseen viestintään keskittyneet tutkimukset ovat tarjonneet.

Vierailija
7/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että sinulla mies on itselläsi pää jostain syystä kallellaan, jolloin kaikki oikeasti suorassa olevat päät näyttäisivätkin olevan kallellaan. Käypä peilin edessä tarkistamassa... Pyydä vertailun vuoksi peilin eteen seisomaan sekä mies- että naispuolisia perheenjäseniäsi, sukulaisiasi ja naapureitasi niin saat kokonaiskuvan päiden asennoista. Hauskaa pääpäivää!

Vierailija
8/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanniskellut liikaa kauppakasseja ja toispuoleisesti painavaa laukkua, joten kallistun toiseen suuntaan. Joo, tiedän että pitää kiinnittää ryhtiin huomiota. :)

Vierailija
9/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optikko selitti, että minulla on toinen silmä hivenen heikompi. Kuulemma tarkennan sitä huomaamattani päätäni kallistamalla.

Tämä on minun "tekosyyni".

Vierailija
10/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla huonompi kuulo toisessa korvassa, jos on vähänkin hälyä tai toinen puhuu hiljaa, joudun kääntämään parempaa korvaa vastapuoleen päin. Samalla usein pääkin vähän kallistuu. Myös sympateeraaminen joissain tilanteissa aiheuttaa sen.

Vierailija
11/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjätään sympatiaa jolla sitten hankitaan erilaisia etuuksia.

Vierailija
12/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole koskaan huomannut kallistavani päätä ellei tarvitse varoa jotain, ellen meikkaa tai laita hiuksia ja pitää saada järkevä asento tai ehkä lapselle puhuessa että tulee parempi katsekontakti. T N26

Vierailija
13/13 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:21"]

Pään kallistaminen voi olla tiedostamaton ele, jonka tarkoitus on herättää sympatiaa keskustelukumppanissa. Tai ainakin tällaista selitystä jotkin nonverbaaliseen viestintään keskittyneet tutkimukset ovat tarjonneet.

[/quote]

Itseasiassa sillä ilmaistaan kiinnostus henkilön juttuja kohtaan (korva lähempänä toista henkilöä). Näin meidän psykologian tunnilla opastettiin pari vuotta sitten.