Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko mennä ystävän vauvakutsuille vain itse kudottu pehmopupu ja kukat mukanani? ylimääräistä rahaa ei ole

Vierailija
20.03.2022 |

Tiedän että muut vieraat tuovat kalliita lahjoja ja sukulaisensa jopa vaunut ja kehdon.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kehtaat. Itse tehty on arvokas.

Vierailija
2/50 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostaisin tuota enemmän kuin jotain kaupasta ostettua valmislelua (toki arvostaisin ihan mitä tahansa lahjaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lahja.

Vierailija
4/50 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarkoitukseen nää vauvakutsut on? Ilmeisesti jenkeistä omittu tapa? Eli siis lisää kulutusjuhlaa?

Vierailija
5/50 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenki kehtaa

Vierailija
6/50 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta! Syntymättömälle neulomisessa on aina jotain erityisen arvokasta ja pyhää. 💕

Vierailija
7/50 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallinen lahja, aina parempi kuin tonnin bulkkipaskalahjat.

Vierailija
8/50 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai!

Vierailija
9/50 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jättäisin itse tehdyn pupun pois. Jos se ei ole hieno, siitä tule ongelma: et kehtaa heittää pois, koska ystävältä saatu mutta et toisaalta keksi sillä käyttöäkään :(.

Köyhyys on jees mutta sen tyrkyttytäminen muille hankalina lahjoina on lähes passiivis-aggressiivista. Kukat sen sijaan on ihana lahja. Kun ne ovat kuihtuneet, ne voi omantunnontuskitta laittaa kompostiin toisin kuin itse tehdyt lahjat. Sä itse olet paras lahja, älä pilaa sitä noilla itsetehdyillä jutuilla.

Vierailija
10/50 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta pehmopupu ja kukat ovat oikein hyvä lahja. Jos ovat niin juntteja että ei kelpaa ja rahattomuutesi on ongelma, niin oma on häpeänsä.

M39.

Vierailija
11/50 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jättäisin itse tehdyn pupun pois. Jos se ei ole hieno, siitä tule ongelma: et kehtaa heittää pois, koska ystävältä saatu mutta et toisaalta keksi sillä käyttöäkään :(.

Köyhyys on jees mutta sen tyrkyttytäminen muille hankalina lahjoina on lähes passiivis-aggressiivista. Kukat sen sijaan on ihana lahja. Kun ne ovat kuihtuneet, ne voi omantunnontuskitta laittaa kompostiin toisin kuin itse tehdyt lahjat. Sä itse olet paras lahja, älä pilaa sitä noilla itsetehdyillä jutuilla.

Mutta mitä jos se sattuu oleen hieno pupu, silti ohjeistat jättään pois? Lisäks, se ei mielestäni oo köyhyyden tyrkyttämistä jos toimii vain tilanteensa mukaisesti.

Vierailija
12/50 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä kudotusta pehmopupusta ja muiden kalliista lahjoista on ollut juttua aiemminkin 🤔

Vierailija
13/50 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta upea lahja!

Vierailija
14/50 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kolmanneksi mukaan joku halpa lastentarvike? Kirpparilla on paljon hyväkuntoisia sellaisia.

Vierailija
15/50 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tehtaat suoltavat tavaraa muutamassa minuutissa, mutta sinä olet nähnyt aikaa ja vaivaa materiaalivalinnoissa ja itse lahjan tekemisessä. Kuinka joku voi ajatella, että se olisi vähemmän arvoinen kuin tusinatuote?

Vierailija
16/50 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä kudotusta pehmopupusta ja muiden kalliista lahjoista on ollut juttua aiemminkin 🤔

Mäkin muistan!

Vierailija
17/50 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse tehty pehmopupu ei olisikaan vanhempien mielestä mikään hieno, siitä saattaa myöhemmin tulla lapsen lempparilelu. 

Vierailija
18/50 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä jos se sattuu oleen hieno pupu, silti ohjeistat jättään pois? Lisäks, se ei mielestäni oo köyhyyden tyrkyttämistä jos toimii vain tilanteensa mukaisesti.

Minähän sanoin, että JOS EI OLE hieno... sama on toisinpäin: JOS ON HIENO, vie. Pitääkö kaikki purkaa auki?

Ja itse en veisi edes hienoa itse tehtyä. Jotenkin liian intiimi lahja. Huolisin omalle lapselleni noin intiimin äidiltäni tai sisareltani mutta se, että joku muu antaa itse tehdyn lahjan lapselleni tuntuu oma yksityisen reviirin työntämiseltä lapseni yksityiselle reviirille. Ei. Ei toimi. Oletko ihan supersupersydänystävä ja ystävyyttä takana 20 vuotta? Jos tää ei ole tilanne, älä vie itsetehtyä.

Vierailija
19/50 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan itse olisin itkenyt liikutuksesta jos joku olisi oikeasti neulonut vauvalleni pupun, ihan varmasti kehtaat!

Vierailija
20/50 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää kolmanneksi mukaan joku halpa lastentarvike? Kirpparilla on paljon hyväkuntoisia sellaisia.

Ei kirpparilta mitään kuitenkaan! Osta joku pieni ja halpa, esim. Tutti, ruokalappu, pikkusukat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme