Kuinka usein teillä harrastetaan seksiä?
Ja ikänne ja kauan olette olleet yhdessä? Ja en ole mikään perverssi, mielenkiinnosta vain! :D
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 10:28"]
Viimeksi seurustelun alkuaikoina kerran, siihen se sitten jäikin. Yhdessä kohta vuosi ja ikää 22 ja 25
[/quote]
Mitä ihmettä? Voitko kertoa hieman tarkemmin?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 10:32"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 10:28"]
Viimeksi seurustelun alkuaikoina kerran, siihen se sitten jäikin. Yhdessä kohta vuosi ja ikää 22 ja 25
[/quote]
Mitä ihmettä? Voitko kertoa hieman tarkemmin?
[/quote] !'
Olisko pari kertaa tänä vuonna. Yli 40v. Yhdessä yli 20 v.
Perjantaisin kello 18, oli mies sitten paikalla tai ei.
N27 M29
Missähän ihmeen välissä nää 1-2 kertaa päivässä panijat homman hoitaa? Ei lapsia? Ei työtä?
Meillä ehditään, jaksetaan tai on ylipäätään mahdollisuus max. Kerran viikossa. Yhdessä 15v, ollaan +/- 40v.
muutaman kerran vuodessa, ehkä 1-2 kertaa enää. minä en pysty enkä halua. ollaan vajaa viiskymppisiä ja teinistä saakka yhdessä. ero on muutenkin ihan lähellä.
Yleensä n. 2-3x viikossa. Nyt kun olen raskaana ja kivulias ja mies on joutunut tekemään enemmän töitä perheen eteen niin ei hän ole enää jaksanut kuin 1x viikossa. Enkä tällä hetkellä pidä itseäni kovin seksikkäänäkään, tarjoudun kyllä tekemään muuta kuin itse aktia, mutta mies sanoo että ei vaan jaksa. Yleensä la tai su sitten jaksaa kun on levännyt työviikon jälkeen. N25 ja M26, yhdessä kohta 7v. 1 lapsi.
0
Hämäriä muistikuvia että siihen tarvittaisiin joku toinenkin. m40+
1 - 3 kertaa viikossa yleensä, M 64, N 53, yhdessä 15 v.
On toki aikoja jolloin tulee esim. toisen sairauden takia taukoa, en kuitenkaan muista että kuukautta pidempää taukoa olisi yhdessäoloaikanamme ollut.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:43"]
Missähän ihmeen välissä nää 1-2 kertaa päivässä panijat homman hoitaa? Ei lapsia? Ei työtä? Meillä ehditään, jaksetaan tai on ylipäätään mahdollisuus max. Kerran viikossa. Yhdessä 15v, ollaan +/- 40v.
[/quote]
Veikkaan, että illalla ja aamulla. Voi olla lapsiakin, mutta pitää mennä yhtä aikaa nukkumaan ja herätäkin suurin piirtein samoihin kellonlyömiin, että ehtii.
Useita lapsia, univelkoja tai muuten runsaan unen tarve, harrastuksia ja vuorotyö, niin eipä enää onnaakaan.
Noin kaksi kertaa viikossa. Minä 28v, mies 36v. Kaksi lasta, yhdessä 4 vuotta.
Harvoin edes täällä on esitetty noin typeriä kysymyksiä.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:43"]Missähän ihmeen välissä nää 1-2 kertaa päivässä panijat homman hoitaa? Ei lapsia? Ei työtä?
Meillä ehditään, jaksetaan tai on ylipäätään mahdollisuus max. Kerran viikossa. Yhdessä 15v, ollaan +/- 40v.
[/quote] Meillä on molemmilla työt ja minulla lisäksi koulu, mutta kyllä siitä aamulla ja/tai illalla kerkeää :) N24 ja M30
1-3 kertaa päivässä. Yhdessä viisi vuotta. N24 M27
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:43"]
Missähän ihmeen välissä nää 1-2 kertaa päivässä panijat homman hoitaa? Ei lapsia? Ei työtä? Meillä ehditään, jaksetaan tai on ylipäätään mahdollisuus max. Kerran viikossa. Yhdessä 15v, ollaan +/- 40v.
[/quote]
Kerran aamulla, kerran töiden jälkeen ja kerran yöllä. Eihän tuohon kulu yhteensä kuin tunti.
noin kaksi kertaa viikossa, yhdessä ollaan oltu 22 vuotta. 46 & 52 v.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:45"]
muutaman kerran vuodessa, ehkä 1-2 kertaa enää. minä en pysty enkä halua. ollaan vajaa viiskymppisiä ja teinistä saakka yhdessä. ero on muutenkin ihan lähellä.
[/quote]
oletko mies vai nainen?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:50"]
1 - 3 kertaa viikossa yleensä, M 64, N 53, yhdessä 15 v.
On toki aikoja jolloin tulee esim. toisen sairauden takia taukoa, en kuitenkaan muista että kuukautta pidempää taukoa olisi yhdessäoloaikanamme ollut.
[/quote]
kadehdittavan hienoa! mikä on salaisuutenne? t. N43 jonka mies 44 ei jaksa kuin korkeintaan kerran parissa kuukaudessa :-(
M23 N23, yhdessä 5,5vuotta ja noin 2-4xvko