Miksi miehet haluavat minua
Miksi vedän puoleeni vanhempia miehiä?
En ole mikään missi, 70kg ja 167, silmälasit, ruskeat hiukset. Pukeudun "tavallisesti", en mitenkään tyrkysti.
Koen, että se on jokin energiassani tai ns. transferenssissa. Vedän puoleeni isähahmoja.
Mitään ei heidän kanssaan ole fyysisesti tapahtunut. Enemmänkin sellaista emotionaalista. Esim. yksi avautui, että on 57 ja ihmiset olettavat, ettei hän ole enää seksuaalinen. Lopetin kaveruutemme siihen..
Kommentit (32)
Vai energia...
Lienee jotain samaa kuin Tuksulla ja Jasminilla Iken kaa
Niin minuakin. Paitsi oma mieheni.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 02:46"]
Ootko itse vidlä hedelmällisessä iässä? Vanhemmat miehet kiinnostuvat nuoremmista ihan biologian takia silti kiinnostuksen ei tarvitse olla mitenkään seksuaalista. Biologian kannalta satsaaminen oman ikäisiin naisiin on vanhemmalla miehellä harharetki, mutta yleisesti paheksuttu hurahtaminen tyttärensä ikäisiin tai nuorempiinkin naisiin on luonnollista ja loogista.
[/quote]
Joo, niin on ja sekin että nuo tytärtensä ikäisiä iskevät miehet sanovat että ovat jo lapsensa kasvattaneet ja perheensä perustaneet & katkoneet piuhat, joten lapsista on heidän kanssaan turha haaveilla - haluavat nuoren naisen hauskanpitoa varten.
t. koettu on monta kertaa nuo tyypit tilityksineen, joten se siitä hedelmällisyydestä :D
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 02:43"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 02:41"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 02:38"]
Haittaaxe?
[/quote]
Haittaa. Inhoan saada liikaa huomiota. Minussa kai on karismaa? En tiedä. Monet pitävät minua jotenkin todella ihmeellisenä ja minuun rakastutaan helposti. Ap
[/quote]
Ei ollut ap, mutta voin allekirjoittaa
T. Alkuperäinen ap
[/quote]
Itellä samaa ongelmaa, mutta olen mies. Todella monet naiset, niin sinkut kuin varatutkin tuntuvat ihastuvan minuun herkästi. Miehelle tämä on hankalaa, koska kun en teekkään aloitetta niin ihastusta seuraa katkeroituminen ja/tai välttely. Platoniset suhteet eivät vain tunnu onnistuvan, jos on karismaa. Varmaan geneettistä, koska huomaan pojassani samoja piirteitä.
Olen kahden pienen lapsen nelikymppinen yh ja miehiä tulvii sisään ovista ja ikkunoista. Etenkin töissä tämä on hieman hankalaa, kun moni mies tykkää jauhaa yhteisistä projekteista ihan loputtomiin, vaikka mun pitäis tehdä muitakin hommia.
Ja ei, ennen lapsia ei ollut tällaista ja ei johdu myöskään tuosta yh-statuksesta, sillä meno oli tällaista jo silloin, kun olin exäni kanssa yhdessä. Onko kyseessä sitten iän tuoma rentous, joka viehättää?
Miksi se haittaa? Nauti flirtistä.
Hapannaamaisia hiekkapimppejä on tarpeeksi.
Kivat silmälasit tekevät naisen kuin naisen kiinnostavaksi, kunhan ei ole ikälasit.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:30"]Kivat silmälasit tekevät naisen kuin naisen kiinnostavaksi, kunhan ei ole ikälasit.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Ei ne kaikkia kiinnosta..
Ja olet ap:lle 20 vuotta liian nuori.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:28"]Miksi se haittaa? Nauti flirtistä.
[/quote]
Tai laita tuulipuku päälle ja se hymy väärinpäin, älä katso ketään silmiin
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:28"]Miksi se haittaa? Nauti flirtistä.
[/quote]
Tai laita tuulipuku päälle ja se hymy väärinpäin, älä katso ketään silmiin
[/quote] näin on paras.
Olet heille anima.. Ihanneäiti ja -tytär samassa