jos veisin sinut syömään, mitä tilaisit?
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:22"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:19"]
Mikä motiivi kysellä? :)
[/quote]
Jotta pääsisi haukkumaan "pyhät vulvat lompakkoloisiksi"
[/quote]
Niin harvinaista että mies tahtoo tarjota, että jopa hypoteettiset kysymykset herättää epäilyksiä :)
Nyt maistuisi quattro stagioni pizza, joten valitsen sen.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:32"]
[/quote]
[/quote]
Niin harvinaista että mies tahtoo tarjota, että jopa hypoteettiset kysymykset herättää epäilyksiä :)
[/quote]
Mieskö tässä oli tarjoamassa? Toivottavasti ei laskenut seksin varaan...
T. Mamissa syövä mies.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:35"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:32"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
T. Mamissa syövä mies.
[/quote]
No sen käsitin olevan idea, mutta ei sitä tosiaan aloituksessa erikseen mainittu.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:35"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:32"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
T. Mamissa syövä mies.
[/quote]
Nainen minä olen... terv.ap
Eihän sitä näin lonkalta voi sanoa. Riippuisi tietysti siitä, mihin ravintolaan minut veisit ja minkälainen lista kyseisessä ravintolassa olisi. Joko lihaa tai kalaa se todennäköisesti olisi.
Vuohenjuustosalaatin tai esim parsaa ja kanaa, kookoskeittoa alkuun tai sitten esim tapaksia. En tilaisi kalleinta, mutten myöskään esim mitään deepfry-juttuja halpuutensa takia.
Hernerokkaa. Olen maalaistyttö enkä perusta liiasta hienostelusta. Se on jotenkin homoa. Olen kyllä kaunis ja söpö kuitenkin :D
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:54"]
Hernerokkaa. Olen maalaistyttö enkä perusta liiasta hienostelusta. Se on jotenkin homoa. Olen kyllä kaunis ja söpö kuitenkin :D
[/quote]
saako tota edes kuin jossain vaalitarjoiluissa? ilimatteeks?
Jos kerrankin olisi niin hieno tilanne, että saisi tarjottuna syödä mitä hyvänsä, niin itse haluaisin mennä Kööpenhaminan Nomaan ja syödä maistelumenun suositusjuomineen.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:12"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:02"]
Sashimilajitelman, kimchiä, tonkatsua, karaagea, riisiä, ekstrasoijakastiketta ja pari makirullaa. Pullo Kung-Fu Girliä ja cocktailit alkuun. Jälkkärit sit vaikka meillä.
[/quote]Tämä saa kolme alapeukkua mutta kommentti, jossa luvataan ottaa jotakin edullista, saa neljä yläpeukkua.
Kertoo kaiken oleellisen palstalaisten arvoista ja asemasta.
[/quote]
Montaks peukkua mä saan, porilainen taitaa olla kolmanneksi halvin meidän grillillä, halvin on makkara, sitten lihis ja sit varmaan se porilainen heti perässä?