Kenen julkisuuden henkilön ULKONÄÖN ottaisit?
Anteeksi pinnallinen aloitus. Mutta leikitellään nyt hetki ja palataan sitten olemaan tyytyväisiä omaan ulkonäköön;)
Itse ottaisin Shakiran ulkonäön, on minusta "fiksulla" tavalla kaunis, ei sellaisen bimbon näköinen. Minulla on jo luonnostaan vaalea paksu tukka, mutta Shakiran suloisempaakin suloisemmat kasvot voisin ottaa.
Kommentit (86)
Voi niitä olis sata vaihtoehtoa.. ehkä jennifer aniston..ne hiukset on nii ihanat!
Charlize Theronin, uskomattoman kaunis nainen.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:33"]Voi niitä olis sata vaihtoehtoa.. ehkä jennifer aniston..ne hiukset on nii ihanat!
[/quote]
maailman tylsimmät hiukset!
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:34"]Charlize Theronin, uskomattoman kaunis nainen.
[/quote]
Aika tavis julkkismittapuulla
Vaikkapa Cindy Crawfordin naaman tuolta 1990-luvulta.
Olen joskus miettinyt tätä, mutta hassua, vaikken edes ole mikään kaunis nainen vaan normaali suomalainen löysävartaloinen persjalkainen nainen, niin silti haluaisin näyttää omalta itseltäni. Haluan nähdä ne omat kasvoni peilissä, vaikka niissä näkyykin elämän rypyt ja suomalaisen naisen rumuus :D En usko, että elämäni paranisi sillä, että näyttäisin joltain Jessica Albalta.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:34"]Charlize Theronin, uskomattoman kaunis nainen.
[/quote]
Aika tavis julkkismittapuulla
[/quote]
Naiset vastaa näihin aina jonkun jota eivät tosipaikan tullen valitsisi. Kehuvat mielellään taviksia joihin verrattuna eivät tunne itseään niin huonon näköiseksi. Vähän sama kuin se että harva köyhä uskaltaa julkisesti kadehtia jotakuta paljon rikkaampaa ja toitottavat fraasia "raha ei tee onnelliseksi".
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:38"]No en vittu kenenkään.
[/quote]
Nii vittu! T.femakko kananpersetukka "Nainen EI OLE esine!!!!!!!!!!"
Ruby Rose. Poikamainen, mutta kuitenkin äärimmäisen kaunis.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:46"]Steve Buscemi
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:34"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:33"]Voi niitä olis sata vaihtoehtoa.. ehkä jennifer aniston..ne hiukset on nii ihanat!
[/quote]
maailman tylsimmät hiukset!
[/quote]
Millaiset sulla on?
Aika monenkin.