Miksi osa ihmisjoukoista ui tai ottaa aurinkoa nykyään rannalla?
Siis eikö tuota tehty 80-luvulla?
Öööh, ei kai kukaan enää nykyään ui tai ota aurinkoa rannalla?
Kommentit (69)
Kerrankin olen samaa mieltä ööh tyypin kanssa
Uiminen on ainakin vaikeaa, ellei ole lähellä vettä. Aurinkoa tietysti voi ottaa muuallakin, se on totta, rannalla sekin on vain kivaa.
Missä muualla sitten voisi uida? Ei, maauimala ei ole vaihtoehto, en asu sellaisen lähellä.
Auringonotto on ainakin ihan älytöntä puuhaa. Hyvin tiedetään auringon vaarat mut silti siellä pötkötellään kuin hylkeet. Samalla lapset hukkuvat (kirjaimellisesti).
Ihmisjoukko-jankkaaja vauhdissa
Ota litium!
Uin vain rankkasateella syntyvissä lätäköissä , niihin joukkioittain ihmisiä mahdu.
Mikä sai sinut vaihtamaan kategoriaa, loppuiko ruokalaji tietämyksesi ?
No jos teet ympärivuoden töitä sen eteem, että kroppa näyttää hyvältä, niin rannat hellekelillä ovat yksi harvoja paikkoja esitellä itseäsi laajalle ihmisjoukolle netin ulkopuolella.
On siellä rannoilla toki muitakin ihmisiä esim. ihan oikein uimassa.
Mä olen rannalla vain hengailemassa ja nauttimassa maisemista.
Ap on oikeassa. Olenkin siirtymään uimaan nurmikolle. Se on 2020-lukua.
Vierailija kirjoitti:
Missä muualla sitten voisi uida? Ei, maauimala ei ole vaihtoehto, en asu sellaisen lähellä.
Omassa mökkirannassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa mökkirannassa
Rantahan se on siinäkin. Kun ap:n mielestä ei voi uida rannassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa mökkirannassa
Myin mökkini, yli 300 kilometrin matka kotoa sinne oli liian pitkä. Nyt käyn tässä vajaan kilometrin päässä olevalla ihan yleisellä uimarannalla mutta eipä siellä mitään joukkioita ole, maaseudulla metsän keskellä oleva kiva pikkuranta.
Lämmössä oleminen aktivoi parasympaattista hermostoa, rannalla olo siis rentouttaa <3
Vierailija kirjoitti:
Suksi suolle
Suolentopallon mm-kisat on muuten tänä viikonloppuna. Swamp volley :)
Suksi siis Haukivuoren Suoareenalle!
Ööööööööööhöhöhöööööööö