Mitä te keräilette?
Itse keräilen fantasia aiheisia tavaroita ja juttuja, esim. lohikäärmeitä ja keijuja.
Kommentit (386)
En mitään? Minun piti ihan miettiä asiaa, mutta ei, en kerää mitään. Pienenä keräsin hienoja kiviä ja tottakai kumarrun ottamaan yhä vieläkin jonkun kauniin tai erikoisen näköisen kiven, mutta en kuitenkaan periaatteessa kerää niitä. Eivät kivet pääse mihinkään näytille tai erikoispaikkaan kuitenkaan. N48
En ole keräilijä. Lapsena keräsin Aku Ankan taskukirjoja, mutta sekin keräily jäi joskus 15 vuotiaana pois.
Täkänöitä. Sotajan puhdetöitä. Hautalöytöjen mukaan tehtyjä vanhoja pronssisia Kalevala-koruja. (Lasikuutioita, joissa on sisällä paperitaite, näitä ulkomaan matkoilta.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että keräilen askartelu ja ompelutarvikkeita sekä lankoja. Toki näitä käytänkin, mutta kokoelma on tasaisesti kasvanut ja vallannut nyt jo kokonaisen huoneen.
Täällä toinen!
Täällä kolmas! Oman huoneen lisäksi niitä on myös vaatehuoneessa...
Vierailija kirjoitti:
En mitään? Minun piti ihan miettiä asiaa, mutta ei, en kerää mitään. Pienenä keräsin hienoja kiviä ja tottakai kumarrun ottamaan yhä vieläkin jonkun kauniin tai erikoisen näköisen kiven, mutta en kuitenkaan periaatteessa kerää niitä. Eivät kivet pääse mihinkään näytille tai erikoispaikkaan kuitenkaan. N48
Laitan kauniitä löytämiäni kiviä kukkaruukkuihin ulkona ja sisällä.
Englantilaista hopeaa. Lisäksi pronssiskulptuureita ja pronssisia kynttilänjalkoja.
Muotinukkeja kuten Barbie, ja jonkin verran myös askartelutarvikkeita. Keräilisin ihan vaikka mitä jos vaan tilaa riittäisi. :S T: eräs diagnosoimaton ehkä autismin kirjolla oleva.
Keräilem "kiviä". Hankin niitä luonnontieteellistä/geologisista museoista. Tällä hetkellä kokoelmani helmi on kohtalaisen iso, hiomaton malakiitti. Omistan myös meteoriitteja. Minulla on kotona sivupöydällä pieni vaihtuva näyttely näistä murikoistani.
Ettekö usko, että elokuviakin keräillään, kun alanuolitatte? Mulla on enemmän kuin tarpeeksi elokuvia hankittuna. Voipi olla varmaan 2000 elokuvaa. Sanoin aikaisemmassa viestissä, että ostelen kauhua ja mielikuvituksellisia elokuvia, mutta kyllä minulta löytyy elokuvia laidasta laitaan. Jokaisessa genressä on helmensä ja aika avoinmielinen olen elokuville.
Olen intohimona elokuviin.
Kahvi - ja ruokaservettejä.
Huiveja.
Kukkapurnukoita.
Postikortteja.
T. Yksi mummi vain
Keräilen oluttölkkejä. Alumiinin hinta on nousussa.
Mitä enemmän juon, sitä enemmän tienaan.
Astioita ja laseja, joissa on kullattu reuna. En tiedä mistä lähti, mutta nyt niitä on jo aika paljon.