Vittuillaanko mulle koko ajan?
Multa on kadonnut joku sosiaalinen aisti, millä erottaisin vittuilun ja normaalin keskustelun. Tulkitsen kaiken vittuiluksi. Onko tää normaalia? Olen nelikymppinen nainen.
Kommentit (42)
Sitä tulee harhaiseksi kun röhnää siellä neukkukuutiossaa sipsien ja salkkarien kanssa liian pitkään.
Mieti, ku mää oon viiskymppinen mies, enkä vieläkään erota. Ja aattele, ku 40-50 vuoden päästä me köpötellään rollaattoreilla, ja meille VITTUILLAAN. Aion lähteä ennen sitä.
Otatko helposti itseesi kaikesta? Oletko kateellinen? Katkera?
Hommaa itsellesi joku diagnoosi...
Tuollaiselle idiootille on ihan tyypillistä, että kuvittelee itsestään liikoja.
Allotus on omituinen, mutta sitten vastaukset kuitenkin ovat sitä veetuilua, mitä ne täällä nykyään aina. :D Jollain tavalla hauskaa.
Jos elät elämääsi savolaisena tai porilaisena, niin vittuilu on normaalia sosiaalista kanssakäymistä ihan oletuksena
Vierailija kirjoitti:
Allotus on omituinen, mutta sitten vastaukset kuitenkin ovat sitä veetuilua, mitä ne täällä nykyään aina. :D Jollain tavalla hauskaa.
Allotus?
Ihmiset on nykyään jotenkin hämäriä. Tai sitten tässä on vaan tullut vanhaksi ja hulluksi, mutta olen miettinyt monesti samaa. Oletan, että se on aito havainto, jos olet esim. palvelutiskillä ja mitään ei tapahdu vttuilun jälkeen. Tuijotetaan vaan tiskin alle. Ihmiset on usein sen oloisia, että työ häiritsee sometusta. Pitäisi saada kännykkäkielto muuallekin kuin kouluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamammoilla yleinen vaiva. Siksi ketjuja poistuu solkenaan, erityisesti huumoriketjut.
Määrittele huumoriketjut. Läskijahuoritteluketjut ei ole huumoria.
Mun äidillä oli tuota Alzheimerin alussa, alkoi oireilemaan alle 5-kymppisenä. Jos joku naapuri oli tervehtinyt sanomalle päivää, niin kuulemma sanoi sen vittuilevasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamammoilla yleinen vaiva. Siksi ketjuja poistuu solkenaan, erityisesti huumoriketjut.
Määrittele huumoriketjut. Läskijahuoritteluketjut ei ole huumoria.
Huumoriketjut on sellaisia, joissa läppä lentää ja ihmisillä on hauskaa. Ne ovat niitä legendaarisia ketjuja, joita muistellaan osastolla happiviiksissä, kun lähihoitaja kärrää sinua pyörätuolilla röökipaikalle ja aikoo tappaa. Myrkkylähihoitaja. Ja siitä huolimatta naurat paskaista, paskat housussa. Sinulla on vielä ässä hihassa...
No ei kyllä. En muista elämäni aikana kohdanneeni moista, kun kerran pari. Sen sijaan flirttailevaa kiusoittelua välillä tapahtuu ja se minusta kivaa. N49
Vierailija kirjoitti:
Mun äidillä oli tuota Alzheimerin alussa, alkoi oireilemaan alle 5-kymppisenä. Jos joku naapuri oli tervehtinyt sanomalle päivää, niin kuulemma sanoi sen vittuilevasti.
Siis sanomalla hänelle päivää, ihmiset joiden kanssa oli vuosikausia ollut hyvissä väleissä, alkoivatkin yhtäkkiä piruilemaan hänen mielestään.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä. En muista elämäni aikana kohdanneeni moista, kun kerran pari. Sen sijaan flirttailevaa kiusoittelua välillä tapahtuu ja se minusta kivaa. N49
<3