Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän hävetti vaimon puolesta eilen

Vierailija
29.08.2015 |

oltiin tuttavien mökillä yökylässä ja siellä oli toinenkin pariskunta. Lämmitimme saunan ja me miehet menimme sinne istuskelemaan terassille ja kaljaa juomaan. Naiset sitten tuli sinne höpöttään niitä näitä ja aikoivat mennä uimaan, noh kenelläkään ei ollut uimapukua ja me tietenkin että alasti vaan sinne jeejee!!

Ne meni uimaan ja näimme toistemme kumppaniden alastomat vartalot, olihan ne siistej äjoo, oma kun on hieman ylipainoinen, painaa jotain 260 kg. hävetti omasta puolesta ja kun ne juoksi sinne veteen, meni toiset reippaasti syvälle ja pulahti uimaan. Oma löntysteli hitaasti polviin asti vettä, kääntyi takas ja sanoi että minä en ui. Voi vee että taas hävetti, heti alkoi selittään että pitää makkaraa paistaa.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo?

AP ei ole vielä vastannut mikä itse asiassa hävetti?

Vierailija
42/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli se tilanne kai se mikä teki sen että vaimo lähti muka alasti uimaan. Normaalisti ei heilu alastomana kotonakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole yhtäkään 260 kiloista naista ei edes miestä.

Vierailija
44/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te olette uskomattomia. Asian vierestä luette ja vastailette mitä sylki suuhun tuo. Itseasiassa minä en kysynyt mitään, kunhan vaan jaoin tämän tiedon teidän kanssa kun en vaimollekaan ole puhunut siitä mitään. Huomasin vain että sitä hävetti oma ylipainonsa 2 muun naisen seurassa ja kahden vieraan miehen edessä.

Vierailija
45/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Move on...

Vierailija
46/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:52"]Mun on vaikea kuvitella että kukaan tosi ylipainoinen menee muiden nähden naku-uinnille, joten annan 0 pistettä tälle provolle.
[/quote]
Ylipäänsä jo se että kolme naista vetää nakuna veteen. Ei jatkoon.

Vierailija
47/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuon luulisi olevan niin ihmeellistä että 3 naista käy naku uinnilla pikku sidukassa.

Vierailija
48/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on vaan sinun tunteitasi. Siedä ne tai eroa.

Vierailija
49/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:08"]Olet ylpeä ja kysyt vaimon vatsaa taputtaen, onko tämä kaikki minun ?  :)   lihavat on lepposia , ja jos rakastat häntä niin mitä väliä ?! 
[/quote]
Hyi.

Vierailija
50/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vastauksia taas. Ukkojen vioista saa kyllä valittaa, mutta odotas vaan jos meihelle kerran (vuodessa?/elämässä?) iskee sellainen vaimoni on liian lihava -ajatus, niin heti on taivas putoamassa niskaan. Ihmisiähän ne ukotkin vain on.

t. N

Vierailija
51/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaan paikka itseasiassa on vedessä, joten parempi olisi totutella.

Vierailija
52/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt karseeta jos puoliso yhtäkkiä lihoaa normaalipainoisesta kauheaksi läskiksi. En mä ainakaan sellaista sulattaisi..

Vierailija
53/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:13"]

Nousiko vesistössä vedenpinta, kun rakas vaimosi meni veteen?

[/quote]

Laituri hukkui.

Vierailija
54/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla saattaa olla missi vaimona, mut sä sait kaikki 3 parasta yhdessä paketissa!

Vierailija
55/55 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:55"]Siis mikä hävetti? Ettei hän uinut?
[/quote]

No herää! Hervoton rasvakasa jolla tissit roikkuu varmaan polvissa, ja pelkää vettä ja inisee. Sopii kyllä hyvin läskin imagoon, läskit ämmät ei kestä epämukavuutta sitten ollenkaan! Mieluummin syövät kun laihduttavat.
[/quote]
Kylläpä sinä puhut rumasti rakkaasta ihmisestä:'(.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä