Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko uunia ja hellan levyä käyttää samaan aikaan?

Vierailija
29.08.2015 |

Voiko?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään! Hulluko olet?

Vierailija
2/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No daa, tietenkin voi...etkö ole koskaan laittanut ruokaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi

Vierailija
4/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan että ylikuumeneeko se ja lopulta räjähtää.

Vierailija
5/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Tulipalon riski kasvaa tutkimusten mukaan jopa 77% tilanteissa joissa sekä hellan levy että uuni ovat samaan aikaan päällä.

Vierailija
6/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisessa liesi-uuniyhdistelmässä kyllä. Sitten on jtn näitä minikeittiöihin suunniteltuja ihmevehkeitä, jotka kuluttaa niin vähän sähköä, ettei levy toimi samaan aikaan kuin uuni.

Vierailija
7/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:34"]

No daa, tietenkin voi...etkö ole koskaan laittanut ruokaa?

[/quote]

Olen minä joskus spagettia keittänyt ja laittanut pakastepizzan uuniin.

Vierailija
8/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puita vaan uuniin ja tulta perään.  Kyllä se siitä :)

Vierailija
9/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin voi, toisia ei. Vanhemmissa liesissä ei voinut käyttää kaikkia levyjä yhtä aikaa uunin kanssa. Uudemmissa voi.

Vierailija
10/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap:lla ei esim. ole äänestysoikeutta.... En halua, että näin tyhmät ihmiset äänestävät vaikka nyt eduskuntavaaleissa. Toivottavasti joudut holhouksenalaiseksi.

Vierailija
11/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:35"]

Mietin vaan että ylikuumeneeko se ja lopulta räjähtää.

[/quote]

Räjähtää? Onko sinulla kaasuhella, vai mikä aine siellä voi räjähtää? Tosin kaasuhellakaan ei räjähdä, mutta siinä on sentään ainetta mikä voisi räjähtää. Sähköhellassa ei ole mitään rajähtävää ainetta, ellet nyt dynamiittia/nalleja laita uunnin.

Vierailija
12/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:38"]

Joitakin voi, toisia ei. Vanhemmissa liesissä ei voinut käyttää kaikkia levyjä yhtä aikaa uunin kanssa. Uudemmissa voi.

[/quote]

Minkähän ikäinen tämä sun vanhempi liesi mahtaa olla? 40/50/60-luvuilta vai? Meillä on lähes 20 vuotta vanha ja aina pystynyt käyttämään kaikkia levyjä ja uunia samanaikaisesti. Samoin aikoinaan kotona 70-luvulla pystyi.

Vierailija
13/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin, että vain takalaevyä voi käyttää samaan aikaan uunin kanssa. Samoin on mökillämme. Nämä ovat kapeita helloka.

Vierailija
14/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 13 ja hella on 15 vuotta vanha.

Vierailija
15/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Tiedätkö kuinka monta kuolemaan johtanutta tulipaloa on vuosittain pelkästään Suomessa? Tuhansia! Ja vain sen takia että jotkut käyttää uunia ja hellan levyä samaan aikaan. Nyt järki käteen ja ajattele perhettäsi.

Vierailija
16/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap:lla ei esim. ole äänestysoikeutta.... En halua, että näin tyhmät ihmiset äänestävät vaikka nyt eduskuntavaaleissa. Toivottavasti joudut holhouksenalaiseksi.

[/quote]

Tiedän, että joissain asioissa tarvitsen holhoojaa, mutta älykkyystestistä sain keskivertoa hieman korkeamman pistemäärän enkä pidä itseäni ihan retardina muutenkaan, vaikkakin esim. taloudenhoito on minulle vaikeaa. En uskalla laittaa ruokaa, se stressaa minua, enkä uskalla soittaa puhelimella mm. isännöitsijälle tai muille virallisille tahoille. En myöskään siivoa koskaan, äitini käy täällä onneksi ja siivoaa. Minulla on todettu lievä paniikkihäiriö ja epäilen vahvasti myös aspergeria, ainakin nettitestissä sain 140 pistettä (en ole saanut aikaiseksi mennä tutkituttamaan enkä tiedä, olisiko siitä mitään hyötyäkään).

Koittakaa siis ymmärtää minua. Ap

Vierailija
17/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän. Voit vapaasti kysellä mitä mieltäsi   askarruttaa.

Vierailija
18/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:50"]

[/quote]

Tiedän, että joissain asioissa tarvitsen holhoojaa, mutta älykkyystestistä sain keskivertoa hieman korkeamman pistemäärän enkä pidä itseäni ihan retardina muutenkaan, vaikkakin esim. taloudenhoito on minulle vaikeaa. En uskalla laittaa ruokaa, se stressaa minua, enkä uskalla soittaa puhelimella mm. isännöitsijälle tai muille virallisille tahoille. En myöskään siivoa koskaan, äitini käy täällä onneksi ja siivoaa. Minulla on todettu lievä paniikkihäiriö ja epäilen vahvasti myös aspergeria, ainakin nettitestissä sain 140 pistettä (en ole saanut aikaiseksi mennä tutkituttamaan enkä tiedä, olisiko siitä mitään hyötyäkään).

Koittakaa siis ymmärtää minua. Ap

[/quote]

Ai niin, en äänestä, ellen ota asiasta ensin kunnolla selvää. Mutta koska politiikka ei minua kiinnosta, jätän aiheen tutkimisen ja äänestämisen niille, jotka siitä ovat kiinnostuneet.

Ap

Vierailija
19/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt on parempi, että sinä et koske siihen kapistukseen ollenkaan ja ala itse kokkaamaan. Minusta tuntuu, että siitä seuraisi katastrofi. Syö voileipää tai ala vaikka paastolle.

Vierailija
20/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:32"]

Voiko?

[/quote]Ei. Parempi tehdä avotuli johonkin huoneen nurkkaan ja siinä lämmitellä ruokia tai mitä lie.