Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka yli 25-vuotias mies haluaa vielä avoimen suhteen??

Vierailija
29.08.2015 |

Siis mietin vain, että miksi joku tyyliin 27-vuotias ei haluais sitoutua. Siis minkä takia halutaan vieläkin polkee montaa naista eikä haluta vaan sitä yhtä ja perustaa perhettä... :) en ole niin avarakatseinen, joten mun ajatusmaailmaa todellakin saa nyt laajentaa!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät halua lapsia. Olen 28 ja mulla on avomies, mutta en todellakaan haaveile avioliitosta, asuntolainasta tai lapsista. Valmistuin keväällä, mutta kävin vielä vuosi sitten opiskelijajuhlissa koska tykkään bilettämisestä.

Vierailija
2/7 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:26"]Kaikki eivät halua lapsia. Olen 28 ja mulla on avomies, mutta en todellakaan haaveile avioliitosta, asuntolainasta tai lapsista. Valmistuin keväällä, mutta kävin vielä vuosi sitten opiskelijajuhlissa koska tykkään bilettämisestä.
[/quote]

Okei. :) miksi et halua lapsia? Tietenkin ymmärrän, että kaikilla ei ole samat mielenkiinnon kohteet mutta itse olen törmännyt viimeaikoina todella moneen mieheen jotka haluaa olla suhteessa, mutta ei vakavassa sellaisessa. Että nähään kun keretään mutta ei haluta sitoutua. :D ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nainen vastata? Olen otsikon ikärajan jo ylittänyt enkä aio lähteä parisuhteeseen enää aiempien rankkojen pettymysten takia. Kevyemmät järjestelyt on OK, muttei sen vakavampi.

Vierailija
4/7 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:36"]Saako nainen vastata? Olen otsikon ikärajan jo ylittänyt enkä aio lähteä parisuhteeseen enää aiempien rankkojen pettymysten takia. Kevyemmät järjestelyt on OK, muttei sen vakavampi.
[/quote]

Tottakai saa! Kiva vaan kuulla kaikkien mielipiteitä. :) mutta siis tietenkin, tuohan voi olla yksi syy että on aiemmissa suhteissa kokenut kovia/ne ovat olleet huonoja suhteita. Ja näin sitten pelkää että joutuu uudestaan pettymään.. Harmi, että sinulle on sattunut näitä pettymyksiä. :/ ap

Vierailija
5/7 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 v mies on vielä nuori. Ainakin kuvittelevat vielä neljäkymppisinä saavansa parikymppisen naisen perheen perustamiseen.

Vierailija
6/7 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:41"]27 v mies on vielä nuori. Ainakin kuvittelevat vielä neljäkymppisinä saavansa parikymppisen naisen perheen perustamiseen.
[/quote]

Totta. Itse naisena vaan olen aina halunnut perustaa perheen nuorena alle 30-vuotiaana, niin en kai sitten vain pääse yli siitä että miehillä saattaa olla eri ajatusmaailma tämän asian suhteen. :D ap

Vierailija
7/7 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:26"]Kaikki eivät halua lapsia. Olen 28 ja mulla on avomies, mutta en todellakaan haaveile avioliitosta, asuntolainasta tai lapsista. Valmistuin keväällä, mutta kävin vielä vuosi sitten opiskelijajuhlissa koska tykkään bilettämisestä.
[/quote]

Okei. :) miksi et halua lapsia? Tietenkin ymmärrän, että kaikilla ei ole samat mielenkiinnon kohteet mutta itse olen törmännyt viimeaikoina todella moneen mieheen jotka haluaa olla suhteessa, mutta ei vakavassa sellaisessa. Että nähään kun keretään mutta ei haluta sitoutua. :D ap
[/quote]

Koska lapset rajoittavat liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme