Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko toisen mahdollisuuden jos matkustaja käy käsiksi esim rattiin?

Vierailija
29.08.2015 |

Autolla ajaessa tarkoitan. Olet tarjonnut kaverille kyydin, ja hän tarttuu ilman syytä pelkääjän paikalta vaikka rattiin tai vaihdekeppiin. Päättyisikö matkanteko hänen osalta, ja ottaisitko kyytiin toisen kerran.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku tekisi niin? Tiedän yhden tällaisen tapauksen, kyseessä oli itsemurhayritys ja yritys tappaa muutkin autossa olijat samalla. Ei tarvi varmaan edes sanoa, että tekijä oli sekaisin päästään.

Vierailija
22/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähtisi ikinä kyytiin, tuolla menolla vielä tapattaa autollisen ihmisiä & kolarin toiset osapuolet. Täysi sekopää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:32"]

Tiedän naisen, joka kesken ajon tempaisi avaimet pois virtalukosta. Rattilukko meni tietty päälle ja koko 4 hengen seurue päätyi kohtalaista vauhtia siltarumpuun. Kuski kuoli, samoin takapenkillä istunut mies. Avaimet tempaissut nainen halvaantui ja vähäisemmillä murtumilla säästynyt nainen istui hänen takanaan ja pystyi poliisille kertomaan, mitä tapahtui. Se nainen on serkkuni. Tätä ennen kuskin vieruskaveri oli tehnyt just näitä klassisia käsijarrullaleikkimisiä ja rattiin tarttumisia. Tarvittiin kaksi kuollutta ja oma loppuelämä helvetiksi ennen kuin uskoi, että autoa ajaa vain yksi kerrallaan.

[/quote]

Ei saakeli, miten joku edes voi olla noin tyhmä! Järkyttävää.

Vierailija
24/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:35"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:03"]

Itse olen semmoinen että tartun rattiin kiinni välillä. Minun mielestä kovinkaan moni ei osaa ajaa oikein ja siksi korjaan ajoa. Olen monta kertaa myös tökännyt vaihteen vapaalle, siinäpä kuski ihmettelee miksi kone huutaa eikä auto liiku. Käsijarrunkin olen tempaissut päälle kesken ajon. Muistan kun alkukesästä olin yhden etäisemmän ystävän kyydissä ja vedin käsijarrua hieman päälle, auto alkoi hyytymään ja se vaan latoi pienempää vaihdetta silmään että kulki. Itseä nauratti ihan hulluna vaan enhän mä sitä voinut näyttää.

[/quote]

Venkslaa idiootti omaa autoas. Kukaan tuskin pakottaa sua hyppäämään auton kyytiin.

[/quote]Osta idiootti mulle auto mitä venkslaan!

Vierailija
25/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran on käynyt känniläinen rattiin kiinni.. Moottoritie,lunta ja pimeää 100km/h. Seuraava muistikuva on hirvittävän kolinan jälkeen ylösalaisin vyön varassa autossa roikkuminen. Kaveri kuoli..

Vierailija
26/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:00"]

Itse olen semmoinen että tartun rattiin kiinni välillä. Minun mielestä kovinkaan moni ei osaa ajaa oikein ja siksi korjaan ajoa. Olen monta kertaa myös tökännyt vaihteen vapaalle, siinäpä kuski ihmettelee miksi kone huutaa eikä auto liiku. Käsijarrunkin olen tempaissut päälle kesken ajon. Muistan kun alkukesästä olin yhden etäisemmän ystävän kyydissä ja vedin käsijarrua hieman päälle, auto alkoi hyytymään ja se vaan latoi pienempää vaihdetta silmään että kulki. Itseä nauratti ihan hulluna vaan enhän mä sitä voinut näyttää.

[/quote]

Venkslaa idiootti omaa autoas. Kukaan tuskin pakottaa sua hyppäämään auton kyytiin.

[/quote]

Osta keskenäs, tai älä ainakaan koske rattiin jonkun muun ajaessa! Ei ole mikään tekosyy venkslata toisen ajamaa liikkuvaa autoa, vaikkei omaa olisikaan.

Vierailija
27/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:45"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:00"]

[/quote]

[/quote]

Osta keskenäs, tai älä ainakaan koske rattiin jonkun muun ajaessa! Ei ole mikään tekosyy venkslata toisen ajamaa liikkuvaa autoa, vaikkei omaa olisikaan.

[/quote]Olipa taas aikuismainen vastaus.

Vierailija
28/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:28"]

Sopii yrittää siirtää minut takapenkille. En mene ja veivaan rattia pelkääjän penkiltä niin paljon kuin haluan. Takapenkille en mene.

[/quote]

Kun soitan poliisit niin siirrytkin samantien maijaan istumaan. Ja minne lie sieltä.

Vierailija
29/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista mahdollisuutta en ainakaan antaisi. Miten kävisi senkertaisen matkanteon riippuisi tilanteesta. Kaikki vaihtoehdot onkin ketjussa ainakin jo kerran mainittu.

Vierailija
30/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:49"]

Sopii yrittää siirtää minut takapenkille. En mene ja veivaan rattia pelkääjän penkiltä niin paljon kuin haluan. Takapenkille en mene.

[/quote]

Kun soitan poliisit niin siirrytkin samantien maijaan istumaan. Ja minne lie sieltä.

[/quote]Ennemmin poliisi autoon ja putkaan kuin takapenkille. Siinäpä soittele mihin haluat, sitä ennen ja sen jälkeen ehdin tehdä elämästäsi tuskaista.

Vierailija
31/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:53"]

[/quote]

[/quote]Ennemmin poliisi autoon ja putkaan kuin takapenkille. Siinäpä soittele mihin haluat, sitä ennen ja sen jälkeen ehdin tehdä elämästäsi tuskaista.

[/quote]

Sairas tyyppi tää... toivottavasti on jossain lukkojen takana...

Vierailija
32/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:53"]

[/quote]

[/quote]

Sairas tyyppi tää... toivottavasti on jossain lukkojen takana...
[/quote]

Pakko olla. Tässä olisi kyllä jo perusteet ottaa tahdonvastaiseen hoitoon.

33/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:32"]Tiedän naisen, joka kesken ajon tempaisi avaimet pois virtalukosta. Rattilukko meni tietty päälle ja koko 4 hengen seurue päätyi kohtalaista vauhtia siltarumpuun. Kuski kuoli, samoin takapenkillä istunut mies. Avaimet tempaissut nainen halvaantui ja vähäisemmillä murtumilla säästynyt nainen istui hänen takanaan ja pystyi poliisille kertomaan, mitä tapahtui. Se nainen on serkkuni. Tätä ennen kuskin vieruskaveri oli tehnyt just näitä klassisia käsijarrullaleikkimisiä ja rattiin tarttumisia. Tarvittiin kaksi kuollutta ja oma loppuelämä helvetiksi ennen kuin uskoi, että autoa ajaa vain yksi kerrallaan.
[/quote]

Tuo rattilukkoon meneminen pitäisi kyllä poistaa, kun kaikki eivät tiedä siitä ja leikkimisen seurauksena voi kuolla muitakin matkustajia.

Vierailija
34/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Niin, soitan poliisille, ja onneksi me ei kyllä tunneta irl, joten sä mun elämästä mitään tuskaista teet, pikkuballerina.

Vierailija
35/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:00"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:53"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:49"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:28"] Sopii yrittää siirtää minut takapenkille. En mene ja veivaan rattia pelkääjän penkiltä niin paljon kuin haluan. Takapenkille en mene. [/quote] Kun soitan poliisit niin siirrytkin samantien maijaan istumaan. Ja minne lie sieltä. [/quote]Ennemmin poliisi autoon ja putkaan kuin takapenkille. Siinäpä soittele mihin haluat, sitä ennen ja sen jälkeen ehdin tehdä elämästäsi tuskaista. [/quote] Sairas tyyppi tää... toivottavasti on jossain lukkojen takana... [/quote] Pakko olla. Tässä olisi kyllä jo perusteet ottaa tahdonvastaiseen hoitoon.

[/quote]

Toivottavasti sen lähipiiri tajuaa millainen se on ja ei ikinä ota sitä autoon.

Vierailija
36/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:13"]

[/quote]

[/quote]

Niin, soitan poliisille, ja onneksi me ei kyllä tunneta irl, joten sä mun elämästä mitään tuskaista teet, pikkuballerina.

[/quote]Luojan kiitos että ei tunneta. En kestäis hetkeäkään kaltaistasi uikuttajaa.