Antaisitko toisen mahdollisuuden jos matkustaja käy käsiksi esim rattiin?
Autolla ajaessa tarkoitan. Olet tarjonnut kaverille kyydin, ja hän tarttuu ilman syytä pelkääjän paikalta vaikka rattiin tai vaihdekeppiin. Päättyisikö matkanteko hänen osalta, ja ottaisitko kyytiin toisen kerran.
Kommentit (36)
Pysäyttäisin auton ja kysyisin että mitä v***ua?! Loppumatka takapenkillä
Itse olen semmoinen että tartun rattiin kiinni välillä. Minun mielestä kovinkaan moni ei osaa ajaa oikein ja siksi korjaan ajoa. Olen monta kertaa myös tökännyt vaihteen vapaalle, siinäpä kuski ihmettelee miksi kone huutaa eikä auto liiku. Käsijarrunkin olen tempaissut päälle kesken ajon. Muistan kun alkukesästä olin yhden etäisemmän ystävän kyydissä ja vedin käsijarrua hieman päälle, auto alkoi hyytymään ja se vaan latoi pienempää vaihdetta silmään että kulki. Itseä nauratti ihan hulluna vaan enhän mä sitä voinut näyttää.
Miksi ja missä tilanteessa näin muka tapahtuisi?!
Eipä ole tullut mieleenkään, että joku noin tekisi. Itse huomautan myös siitä, jos matkustaja rupee räpläämään esim. asetuksia viihdejärjestelmästä/ajotietokoneesta.
Mutta ohjauslaitteisiin koskemisesta lentäisi kyllä välittömästi takapenkille eikä toista kertaa olisi asiaa kyytiin.
Jos joku yrittää jättää minut pois kyydistä sen takia kun korjaan ajorataa niin voin taata että se yrittäjä jää itse tienposkeen seisomaan.
Taksia ajaessa kerran sattui tuo. Vieressä istunut veti käsijarrusta. Olimme juuri lähdössä parkkipaikalta, eli tästä ei aiheutunut vaaraa.
Perin maksun ensin, ja heitin sitten ulos. Mulla paloi kyllä pinna, läksytin aika kovasanaisesti tätä herraa. Humalainen teekkari oli kyseessä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:08"]
Miksi ja missä tilanteessa näin muka tapahtuisi?!
Eipä ole tullut mieleenkään, että joku noin tekisi. Itse huomautan myös siitä, jos matkustaja rupee räpläämään esim. asetuksia viihdejärjestelmästä/ajotietokoneesta.
Mutta ohjauslaitteisiin koskemisesta lentäisi kyllä välittömästi takapenkille eikä toista kertaa olisi asiaa kyytiin.
[/quote]
Mutta miksi ihmeessä radio? Parempi jos matkustaja räplää sitä kun ja sinä keskityt ajamiseen.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:03"]Itse olen semmoinen että tartun rattiin kiinni välillä. Minun mielestä kovinkaan moni ei osaa ajaa oikein ja siksi korjaan ajoa. Olen monta kertaa myös tökännyt vaihteen vapaalle, siinäpä kuski ihmettelee miksi kone huutaa eikä auto liiku. Käsijarrunkin olen tempaissut päälle kesken ajon. Muistan kun alkukesästä olin yhden etäisemmän ystävän kyydissä ja vedin käsijarrua hieman päälle, auto alkoi hyytymään ja se vaan latoi pienempää vaihdetta silmään että kulki. Itseä nauratti ihan hulluna vaan enhän mä sitä voinut näyttää.
[/quote]
Jos et trollaile, niin kuin luulen, niin olet kyllä outo. Siis kusipää, mutta erikoinen kusipää.
Kerro lisää itsestäsi!
-sori ohis
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:03"]Itse olen semmoinen että tartun rattiin kiinni välillä. Minun mielestä kovinkaan moni ei osaa ajaa oikein ja siksi korjaan ajoa. Olen monta kertaa myös tökännyt vaihteen vapaalle, siinäpä kuski ihmettelee miksi kone huutaa eikä auto liiku. Käsijarrunkin olen tempaissut päälle kesken ajon. Muistan kun alkukesästä olin yhden etäisemmän ystävän kyydissä ja vedin käsijarrua hieman päälle, auto alkoi hyytymään ja se vaan latoi pienempää vaihdetta silmään että kulki. Itseä nauratti ihan hulluna vaan enhän mä sitä voinut näyttää. [/quote] Jos et trollaile, niin kuin luulen, niin olet kyllä outo. Siis kusipää, mutta erikoinen kusipää. Kerro lisää itsestäsi! -sori ohis
[/quote]Ei tämä mikään tunnustuksien luola ole.
Lentäisi pihalle autosta kun leppäkeihäs. Älyttömän vaarallista toimintaa tarrata kiinni rattiin ja jos joku ei tätä älyä, niin ei kyllä kyydissä enää istu.
Kerrasta lähtis takapenkille istumaan huudon kera, eikä enää sen jälkeen tulis mun kyytiin.
matka jäisi siihen paikkaan ja mä tekisin siitä vielä rikosilmoituksenkin. kyytiin ei tulisi enää ikinä.
Sopii yrittää siirtää minut takapenkille. En mene ja veivaan rattia pelkääjän penkiltä niin paljon kuin haluan. Takapenkille en mene.
Se on muuten rattijuopumus, jos humalassa koskee liikkuvan auton hallintalaitteisiin. Vaikka siitä viereiseltä penkiltä.
Ja tällaiset sattumukset ovat yksi syy, miksi monet taksikuskit haluaisivat etenkin humalaiset öyhöttäjät takapenkille, ei eteen istumaan.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:28"]Sopii yrittää siirtää minut takapenkille. En mene ja veivaan rattia pelkääjän penkiltä niin paljon kuin haluan. Takapenkille en mene.
[/quote]
Täh? Oletko oikea ihminen? Selitä nyt vähän. Eihän tuollaisia ole. Eikö sun kaverit (onko niitä?) soita poliiseja sitten harva se päivä?
Tiedän naisen, joka kesken ajon tempaisi avaimet pois virtalukosta. Rattilukko meni tietty päälle ja koko 4 hengen seurue päätyi kohtalaista vauhtia siltarumpuun. Kuski kuoli, samoin takapenkillä istunut mies. Avaimet tempaissut nainen halvaantui ja vähäisemmillä murtumilla säästynyt nainen istui hänen takanaan ja pystyi poliisille kertomaan, mitä tapahtui. Se nainen on serkkuni. Tätä ennen kuskin vieruskaveri oli tehnyt just näitä klassisia käsijarrullaleikkimisiä ja rattiin tarttumisia. Tarvittiin kaksi kuollutta ja oma loppuelämä helvetiksi ennen kuin uskoi, että autoa ajaa vain yksi kerrallaan.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:32"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:28"]Sopii yrittää siirtää minut takapenkille. En mene ja veivaan rattia pelkääjän penkiltä niin paljon kuin haluan. Takapenkille en mene. [/quote] Täh? Oletko oikea ihminen? Selitä nyt vähän. Eihän tuollaisia ole. Eikö sun kaverit (onko niitä?) soita poliiseja sitten harva se päivä?
[/quote]Robotiksi sanovat vaikka verta minussa on.
Lentäis pihalle ku leppäkeihäs, eikä olis enää kyytiin asiaan. Jos ei muuten, niin soittaisin poliisit hakemaan rattihullun.
Auto jäisi siihen. Ottaisin kuskina avaimet taskuuni ja poistuisin paikalta, jos joku ryhtyy leikkimään hengelläni.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:03"]
Itse olen semmoinen että tartun rattiin kiinni välillä. Minun mielestä kovinkaan moni ei osaa ajaa oikein ja siksi korjaan ajoa. Olen monta kertaa myös tökännyt vaihteen vapaalle, siinäpä kuski ihmettelee miksi kone huutaa eikä auto liiku. Käsijarrunkin olen tempaissut päälle kesken ajon. Muistan kun alkukesästä olin yhden etäisemmän ystävän kyydissä ja vedin käsijarrua hieman päälle, auto alkoi hyytymään ja se vaan latoi pienempää vaihdetta silmään että kulki. Itseä nauratti ihan hulluna vaan enhän mä sitä voinut näyttää.
[/quote]
Venkslaa idiootti omaa autoas. Kukaan tuskin pakottaa sua hyppäämään auton kyytiin.
En ottaisi kyytiin toista kertaa. Todennäköisesti hillitsisin itseni ja kuskaisin loppumatkan vaikka mieli varmaan tekisi jättää siihen.9