Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni kuuluu moottorisahajengiin. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
29.08.2015 |

Kaikkea saa kysellä, jos huvittaa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partneri, vai Husse?

Vierailija
2/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:50"]Partneri, vai Husse?
[/quote]

En ymmärrä kysymystä. Ollaan tällainen tavallinen kolmekymppinen pariskunta, tuota vaimon harrastusta lukuunottamatta.
AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on nytkin sahailureissulla. En tiedä, missä ja miksi. On varmaan parasta, etten tiedä liikaa. Vaimo on samaa mieltä. Jengin asiat ei kuulu mulle.
AP

Vierailija
4/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko säpinää?

Vierailija
5/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin suomalainen lähti takavuosina etsimään onneaan amerikasta. Päätyi sitten kanadaan tukkityömaalle jossa työnjohtaja lykkäsi moottorisahan kouraan ja sanoi että koitetaan aluksi että oletko riittävän nopea. Jos teet yli 20 mottia päivän kuluessa niin paikka on sinun. No suomalainen huhki ja heilui hullun lailla mutta päivän päätteeksi kaadettuna ja karsittuna oli vain 18 mottia puuta.

Työnjohtaja tuli paikalle ja ihmetteli että mikäs on ongelmana, normaalisti jopa aloittelijat pääsevät yli 20 motin helposti. Ehkä sahassa oli jotain vikaa? Työnjohtaja nykäisi sahan käyntiin ja suomalainen säikähti: mikäs ääni tuo oli?

Vierailija
6/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo kuuluu yhdistettyyn moottorisaha- ja ompelukonekerho Husqvarnaan. Enempää en uskalla paljastaa tunnistumisen pelossa. Voi tulla muuten paininjalasta ja kovaa!

Vierailija
7/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:57"]Onko säpinää?
[/quote]

Ainahan sitä jotain tapahtuu. Pari viikkoa sitten toisen jengin nainen loukkasi vaimoani vilkuilemalla mua liikaa. Vaimoni sahasi sen naisen kottikärryt kahtia varoitukseksi. Ei ole sen jälkeen näkynyt. Tiedän tästä vain, koska kuulin jengiläisiltä ohimennen, kun olivat kylässä ja tarjoilin heille olutta ja sienikeittoa. Olen tavallaan ylpeä. Vaimo pitää musta huolta omalla tavallaan.
AP

Vierailija
8/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:57"]Yksikin suomalainen lähti takavuosina etsimään onneaan amerikasta. Päätyi sitten kanadaan tukkityömaalle jossa työnjohtaja lykkäsi moottorisahan kouraan ja sanoi että koitetaan aluksi että oletko riittävän nopea. Jos teet yli 20 mottia päivän kuluessa niin paikka on sinun. No suomalainen huhki ja heilui hullun lailla mutta päivän päätteeksi kaadettuna ja karsittuna oli vain 18 mottia puuta.

Työnjohtaja tuli paikalle ja ihmetteli että mikäs on ongelmana, normaalisti jopa aloittelijat pääsevät yli 20 motin helposti. Ehkä sahassa oli jotain vikaa? Työnjohtaja nykäisi sahan käyntiin ja suomalainen säikähti: mikäs ääni tuo oli?
[/quote]

Vaimoni olisi sahannut työnjahtajan saman tien. Sitä ei käskytetä.
AP

Vierailija
9/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap itse harrastaa, tunturipappailua?

Vierailija
10/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:58"]Meillä vaimo kuuluu yhdistettyyn moottorisaha- ja ompelukonekerho Husqvarnaan. Enempää en uskalla paljastaa tunnistumisen pelossa. Voi tulla muuten paininjalasta ja kovaa!
[/quote]

Käykö kerholaiset teillä kotona paljonkin? Meillä nuo on viihtyneet sen jälkeen kun poliisi ratsasi jengin tilat. Ohimennen kuulin, että etsivät kaupungintalon tornin kultakukkoa. Vaimo ei ole mulle puhunut asiasta, mutta kukko on tosiaan kateissa, ja joku vaatii siitä lunnaita.
AP

Vierailija
11/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:10"]Mitäs ap itse harrastaa, tunturipappailua?
[/quote]

No, mulla on kanootti. Käyn melomassa. Joskus pitää päästä omien ajatusten pariin järvelle.
AP

Vierailija
12/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:57"]Vaimo on nytkin sahailureissulla. En tiedä, missä ja miksi. On varmaan parasta, etten tiedä liikaa. Vaimo on samaa mieltä. Jengin asiat ei kuulu mulle.
AP
[/quote]

Texasissa...?

Vierailija
13/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:57"]Vaimo on nytkin sahailureissulla. En tiedä, missä ja miksi. On varmaan parasta, etten tiedä liikaa. Vaimo on samaa mieltä. Jengin asiat ei kuulu mulle.
AP
[/quote]

Texasissa...?
[/quote]

Sillä ei ole tällä hetkellä lupaa poistua maasta. Moottoriveneellä nuo lähtivät tuosta meidän laiturista. Vakavan näköisiä olivat. Tiedä sitten millainen savotta tällä kertaa...
AP

Vierailija
14/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:57"]Vaimo on nytkin sahailureissulla. En tiedä, missä ja miksi. On varmaan parasta, etten tiedä liikaa. Vaimo on samaa mieltä. Jengin asiat ei kuulu mulle.
AP
[/quote]

Texasissa...?
[/quote]

Vielä että sun vaimohan on Virpi eikö? Buttin Virpi? Joo, se on jenkkilässä "harrastamassa", huhu kertoo että siellä on liikkunu jotain hämäriä tyyppejä moottorisahoineen. Ainakin aikanaan.

Vierailija
15/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:57"]Vaimo on nytkin sahailureissulla. En tiedä, missä ja miksi. On varmaan parasta, etten tiedä liikaa. Vaimo on samaa mieltä. Jengin asiat ei kuulu mulle.
AP
[/quote]

Texasissa...?
[/quote]

Sillä ei ole tällä hetkellä lupaa poistua maasta. Moottoriveneellä nuo lähtivät tuosta meidän laiturista. Vakavan näköisiä olivat. Tiedä sitten millainen savotta tällä kertaa...
AP
[/quote]

Ok, tuli kai sitten aikoinaan hommat valmiiks siellä jenkeissä.

Vierailija
16/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:57"]Vaimo on nytkin sahailureissulla. En tiedä, missä ja miksi. On varmaan parasta, etten tiedä liikaa. Vaimo on samaa mieltä. Jengin asiat ei kuulu mulle.
AP
[/quote]

Texasissa...?
[/quote]

Vielä että sun vaimohan on Virpi eikö? Buttin Virpi? Joo, se on jenkkilässä "harrastamassa", huhu kertoo että siellä on liikkunu jotain hämäriä tyyppejä moottorisahoineen. Ainakin aikanaan.
[/quote]

Ei ole Virpi. Mutta olen kyllä kuullut noista touhuista. Vaimo sanoo, ettei ne tiedä sahaamisesta mitään.
AP

Vierailija
17/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaetaanko nainen jengeissä kaikkien miesten kesken?

Vierailija
18/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:57"]Vaimo on nytkin sahailureissulla. En tiedä, missä ja miksi. On varmaan parasta, etten tiedä liikaa. Vaimo on samaa mieltä. Jengin asiat ei kuulu mulle.
AP
[/quote]

Texasissa...?
[/quote]

AP
[/quote]

Ok, tuli kai sitten aikoinaan hommat valmiiks siellä jenkeissä.
[/quote]

Vaimo oli opiskeluaikoina vaihdossa jenkeissä, mutta silloin se ei kuulunut jengiin. Sen jälkeen se ei ole siellä käynyt.
AP

Vierailija
19/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:38"]Jaetaanko nainen jengeissä kaikkien miesten kesken?
[/quote]

Melkein kaikki jengiläiset ovat naisia. Muutama mies on mukana, mutta ei ihan sisäpiirissä.
AP

Vierailija
20/36 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:38"]Jaetaanko nainen jengeissä kaikkien miesten kesken?
[/quote]

Melkein kaikki jengiläiset ovat naisia. Muutama mies on mukana, mutta ei ihan sisäpiirissä.
AP
[/quote]

Epäilen noiden miesten olevan jonkinlaisia huoria. Mutta luotan vaimooni sataprosenttisesti. Aika säälittäviä nuo äijät ovat. Vaimo sanoo niin itsekin. Kuulemma harva on oikeasti edes kiinnostunut sahaamisesta.
AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan