Vaimoni kuuluu moottorisahajengiin. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:45"]
Kaikkea saa kysellä, jos huvittaa.
[/quote]
Mitä mieltä vaimosi on meistä siimuri- ja raivaussahanaisista?
[/quote]
No, moottorisaha on moottorisaha ja mikä tahansa muu on lällärisaha. Vaimoni sanoja, ei mun.
AP
Hui! Taitavatolla tuolla meidän laitirin vierellä! Ainakin sieltä kuuluu hueja sahan ulina. Hetkittäin sahoja pärisee monta ja kuoro raikaa kesäpäivään kuin susilauman laulu lapin yössä.
pitäisikö mies ja lapset hakea takapihalta sisälle? Mulla on vaan mummon vanha singer :/
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:45"]
[/quote]
[/quote]
No, moottorisaha on moottorisaha ja mikä tahansa muu on lällärisaha. Vaimoni sanoja, ei mun.
AP
[/quote]
Vaimo naureskelee aina mun käsisahoille. Tai melkein mille tahansa leikkaamiseen, pilkkomiseen, halkomiseen ja katkomiseen tarkoitetuille työkaluille, jotka ei ole moottorisahoja. Äitini ilme oli aika kauhistunut ensimmäisenä yhteisenä jouluna, kun vaimo veteli joulukinkun palasiksi moottorisahalla. Sittemmin äiti on kyllä tykästynyt miniäänsä ja pyytelee avuksi milloin mihinkin. Viimeksi naapuri ei suostunut palauttamaan äidin ruohonleikkuria, ja vaimo kävi leikkaamassa naapurin hiukset moottorisahalla. Ajeli kuulemma muitakin karvoja, muttei suostu kertomaan enempää. Ruohonleikkuri palautettiin äkkiä.
AP
Mun mies kuuluu Ghostbustersiin ja se säilöö sellaisia vihreitä kummituksia meidän kellarissa. Yöööök.
En ole nauranut näin makiasti vähään aikaan! xDD
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 13:20"]Hui! Taitavatolla tuolla meidän laitirin vierellä! Ainakin sieltä kuuluu hueja sahan ulina. Hetkittäin sahoja pärisee monta ja kuoro raikaa kesäpäivään kuin susilauman laulu lapin yössä.
pitäisikö mies ja lapset hakea takapihalta sisälle? Mulla on vaan mummon vanha singer :/
[/quote]
No jos ovat siellä, ei kannata häiritä, jos vielä ulvovat. Järvellä saattaa olla vielä porukkaa piilossa. Tulevat vesiskoottereilla, jos tulee ongelmia. Jos ei ole tukijoukkoja, ne olisivat hiljempaa. Ei ne tee miehille ja lapsille pahaa tarkoituksella, mutta ei kannata lähestyä.
AP
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 13:20"]Hui! Taitavatolla tuolla meidän laitirin vierellä! Ainakin sieltä kuuluu hueja sahan ulina. Hetkittäin sahoja pärisee monta ja kuoro raikaa kesäpäivään kuin susilauman laulu lapin yössä. pitäisikö mies ja lapset hakea takapihalta sisälle? Mulla on vaan mummon vanha singer :/ [/quote] No jos ovat siellä, ei kannata häiritä, jos vielä ulvovat. Järvellä saattaa olla vielä porukkaa piilossa. Tulevat vesiskoottereilla, jos tulee ongelmia. Jos ei ole tukijoukkoja, ne olisivat hiljempaa. Ei ne tee miehille ja lapsille pahaa tarkoituksella, mutta ei kannata lähestyä. AP
[/quote]
mutta mitä ne siellä tekevät? Lapset veisteli eilen illalla kaarnaveneitä laiturilla. Etteivät vaan luule, että täällä pesii joku lilpaileva sahajengi :0 jos tuo ulvotus onkin joku reviirinmerkkausjuttu tai taisteluhaaste?
painotan, että meillä tosiaan on vaan se vanha singer, voisitko laittaa viestiä vaimolles että ollaan ihan harmittomia. Toista se on menotossa naapurissa, pirkko säilyttää takapihalla ihan vapaasti voikukkaleikkuria ja puutarhatrimmeriä..
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 13:22"]Mun mies kuuluu Ghostbustersiin ja se säilöö sellaisia vihreitä kummituksia meidän kellarissa. Yöööök.
[/quote]
Kunnioitettavaa hommaa se on. Vaimo sanoo toimittavansa heille joitain asiakkaita, mutten tiedä enempää.
AP
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 13:20"]Hui! Taitavatolla tuolla meidän laitirin vierellä! Ainakin sieltä kuuluu hueja sahan ulina. Hetkittäin sahoja pärisee monta ja kuoro raikaa kesäpäivään kuin susilauman laulu lapin yössä. pitäisikö mies ja lapset hakea takapihalta sisälle? Mulla on vaan mummon vanha singer :/ [/quote] No jos ovat siellä, ei kannata häiritä, jos vielä ulvovat. Järvellä saattaa olla vielä porukkaa piilossa. Tulevat vesiskoottereilla, jos tulee ongelmia. Jos ei ole tukijoukkoja, ne olisivat hiljempaa. Ei ne tee miehille ja lapsille pahaa tarkoituksella, mutta ei kannata lähestyä. AP
[/quote]
mutta mitä ne siellä tekevät? Lapset veisteli eilen illalla kaarnaveneitä laiturilla. Etteivät vaan luule, että täällä pesii joku lilpaileva sahajengi :0 jos tuo ulvotus onkin joku reviirinmerkkausjuttu tai taisteluhaaste?
painotan, että meillä tosiaan on vaan se vanha singer, voisitko laittaa viestiä vaimolles että ollaan ihan harmittomia. Toista se on menotossa naapurissa, pirkko säilyttää takapihalla ihan vapaasti voikukkaleikkuria ja puutarhatrimmeriä..
[/quote]
Et kai ole vilkuillut vieraita miehiä viime aikoina? Jos olet tuijotellut väärää takamusta, jengi saattaa provosoitua. Mulla ei ole noihin vaikutusvaltaa. Mutta jos yhtään lohduttaa, niin ne olisi jo varmasti riehuneet enemmän, jos se olisi tarkoitus. Moottorisahajengeillä on sellainen tietty käytäntö. Voihan kyse olla myös jengien välisistä reviirikiistoista. Ehkä sun pihalla menee joku raja, ja jengit selvittelee välejään.
AP
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 13:29"]Tämäpä on mukava ketju.
[/quote]
Ajattelin, että ihmisiä kuitenkin kiinnostaa moottorisahajengielämän todellisuus, tai se, millaista on olla sahaajan puoliso.
AP
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 13:29"]Tämäpä on mukava ketju. [/quote] Ajattelin, että ihmisiä kuitenkin kiinnostaa moottorisahajengielämän todellisuus, tai se, millaista on olla sahaajan puoliso. AP
[/quote]
Joo, minua ainakin kiinnostaa. Uutisissa moottorisahajengiläiset näytetään aina niin negatiivisessa valossa. Ihan reilua kuulla myös näkemys sisäpiiristä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 13:24"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 13:20"]Hui! Taitavatolla tuolla meidän laitirin vierellä! Ainakin sieltä kuuluu hueja sahan ulina. Hetkittäin sahoja pärisee monta ja kuoro raikaa kesäpäivään kuin susilauman laulu lapin yössä. pitäisikö mies ja lapset hakea takapihalta sisälle? Mulla on vaan mummon vanha singer :/ [/quote] No jos ovat siellä, ei kannata häiritä, jos vielä ulvovat. Järvellä saattaa olla vielä porukkaa piilossa. Tulevat vesiskoottereilla, jos tulee ongelmia. Jos ei ole tukijoukkoja, ne olisivat hiljempaa. Ei ne tee miehille ja lapsille pahaa tarkoituksella, mutta ei kannata lähestyä. AP [/quote] mutta mitä ne siellä tekevät? Lapset veisteli eilen illalla kaarnaveneitä laiturilla. Etteivät vaan luule, että täällä pesii joku lilpaileva sahajengi :0 jos tuo ulvotus onkin joku reviirinmerkkausjuttu tai taisteluhaaste? painotan, että meillä tosiaan on vaan se vanha singer, voisitko laittaa viestiä vaimolles että ollaan ihan harmittomia. Toista se on menotossa naapurissa, pirkko säilyttää takapihalla ihan vapaasti voikukkaleikkuria ja puutarhatrimmeriä.. [/quote] Et kai ole vilkuillut vieraita miehiä viime aikoina? Jos olet tuijotellut väärää takamusta, jengi saattaa provosoitua. Mulla ei ole noihin vaikutusvaltaa. Mutta jos yhtään lohduttaa, niin ne olisi jo varmasti riehuneet enemmän, jos se olisi tarkoitus. Moottorisahajengeillä on sellainen tietty käytäntö. Voihan kyse olla myös jengien välisistä reviirikiistoista. Ehkä sun pihalla menee joku raja, ja jengit selvittelee välejään. AP
[/quote]
en kyllä tietääkseni, mutta töissä hoidin yhtä naista jolla oli karvoitus kumallisesti kadonnut. Myin hänelle peruukin. Olenko nyt syyllistynyt johonkin?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 13:42"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 13:29"]Tämäpä on mukava ketju. [/quote] Ajattelin, että ihmisiä kuitenkin kiinnostaa moottorisahajengielämän todellisuus, tai se, millaista on olla sahaajan puoliso. AP
[/quote]
Joo, minua ainakin kiinnostaa. Uutisissa moottorisahajengiläiset näytetään aina niin negatiivisessa valossa. Ihan reilua kuulla myös näkemys sisäpiiristä.
[/quote]
Niinpä. Ihan ihmisiä he ovat. Ja vaimon kanssa mun ei tarvitse pelätä mitään. Pari viikkoa sitten joku koitti haastaa riitaa nakkikioskilla, kun olin yksin liikkeellä, mutta kun nostin hatun lippaa, kaveri tunnisti mut ja tiesi, kuka mun vaimo on. Tarjosi mulle lihapiirakan. Suurin osa täällä kiertävistä jutuista on kuitenkin liioittelua. Ihmiset tykkää vouhkata kaikenlaisesta.
AP
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 13:40"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 13:24"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 13:20"]Hui! Taitavatolla tuolla meidän laitirin vierellä! Ainakin sieltä kuuluu hueja sahan ulina. Hetkittäin sahoja pärisee monta ja kuoro raikaa kesäpäivään kuin susilauman laulu lapin yössä. pitäisikö mies ja lapset hakea takapihalta sisälle? Mulla on vaan mummon vanha singer :/ [/quote] No jos ovat siellä, ei kannata häiritä, jos vielä ulvovat. Järvellä saattaa olla vielä porukkaa piilossa. Tulevat vesiskoottereilla, jos tulee ongelmia. Jos ei ole tukijoukkoja, ne olisivat hiljempaa. Ei ne tee miehille ja lapsille pahaa tarkoituksella, mutta ei kannata lähestyä. AP [/quote] mutta mitä ne siellä tekevät? Lapset veisteli eilen illalla kaarnaveneitä laiturilla. Etteivät vaan luule, että täällä pesii joku lilpaileva sahajengi :0 jos tuo ulvotus onkin joku reviirinmerkkausjuttu tai taisteluhaaste? painotan, että meillä tosiaan on vaan se vanha singer, voisitko laittaa viestiä vaimolles että ollaan ihan harmittomia. Toista se on menotossa naapurissa, pirkko säilyttää takapihalla ihan vapaasti voikukkaleikkuria ja puutarhatrimmeriä.. [/quote] Et kai ole vilkuillut vieraita miehiä viime aikoina? Jos olet tuijotellut väärää takamusta, jengi saattaa provosoitua. Mulla ei ole noihin vaikutusvaltaa. Mutta jos yhtään lohduttaa, niin ne olisi jo varmasti riehuneet enemmän, jos se olisi tarkoitus. Moottorisahajengeillä on sellainen tietty käytäntö. Voihan kyse olla myös jengien välisistä reviirikiistoista. Ehkä sun pihalla menee joku raja, ja jengit selvittelee välejään. AP
[/quote]
en kyllä tietääkseni, mutta töissä hoidin yhtä naista jolla oli karvoitus kumallisesti kadonnut. Myin hänelle peruukin. Olenko nyt syyllistynyt johonkin?
[/quote]
No, jos lainasit tämän naisen ruohonleikkuria, joka siis kuului äidilleni... No, kunhan et puhu asioista eteenpäin, jengi on varmaan tyytyväinen.
AP
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:45"]
[/quote]