Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nämä asiat tekevät sinut homssuisen näköiseksi!

Vierailija
29.08.2015 |

1. Pörröiset ja sähköiset, leijailevat hiukset

2. Huonosti istuvat vaatteet (leikkaukset eivät asetu oikeille kohdille)

3. Nukkaiset vaatteet

4. Huono ryhti (usein kumara, lantio liikkumaton ja "edessä")

5. Rumasti kerrostunut väri hiuksissa sekä useiden värjäysten aiheuttama kirjavuus

6. Huonokuntoiset kengät (usein tekonahkaa)

7. Huonosti toisiinsa sopivia tyylejä sekaisin (esim. huppari, lenkkarit ja käsilaukku)

8. Paljon erilaisia kuoseja ja värejä yhtäaikaa

Jatkakaa! :) Teidän kommenteistanne voi olla apua minunkin pukeutumiseen! ;)

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:35"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:28"]

Miksi hiuksille pitäisi tehdä jotain muuta kuin pestä ne? Koskevatko samat vaatimukset myös miehiä? Eikö siistein kampaus ole sitten kalju?

[/quote]

No ei kai ulkonäölleen ole pakko tehdä mitään, jos ei halua, kunhan peseytyy ja peittää strategiset paikat. Se on sitten eri asia, miten itsevarma saati viehättävä olo on, jos suorittaa vain vähimmäistoimenpiteet. Minulla on luonnonkihara tukka, ja koko teini-iän ja pitkälle aikuisuuteenkin se oli pörröinen ja kuiva hamppu, joka aiheutti jatkuvaa harmitusta ja epävarmuutta. Sitten näin vähän vaivaa, etsin sopivat tuotteet, jotka ehkä maksaa enemmän, mutta myös toimii, ja opettelin hiuksilleni sopivan hoitorutiinin. Nyt ne näyttää hyvältä yllättävän vähällä vaivalla. Kunhan pesee, stailaa märkänä ja antaa kuivua itsekseen. Sen jälkeen ei tarvitse tehdä juuri mitään ennen seuraavaa pesua. Harjata ei saa missään nimessä, joten ei ole sitäkään vaivaa. Eli joskus se pieni vaivannäkö on todellakin sen vaivan arvoista. 

[/quote]

Kuvauksesi mukaan suoritat nimenomaan vain vähimmäistoimenpiteet hiuksiesi kohdalla.

Vierailija
82/89 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:10"]

Huono iho, hiukset sekaisin, polvipussit housuissa, ryppyinen paita, kuluneet kengät, levinnyt meikki, huonosti levitetty värivoide, auringonhaalistama takki, kuviolliset vaattet, rohtuneet kädet - kas sehän olen minä!

[/quote]

Jo toisen kerran mainitaan huono iho, miksi se otetaan esiin tällaisessa keskustelussa? Aknelle nyt esim. ei oikein aina voi mitään, sanon näin 26 vuoden kokemuksella. Meikkiä en enää suostu käyttämään, vaan haluan ihon pystyvän hengittämään, eikä tässä oikein pysykään mikään meikkivoide hyvännnäköisenä...sekä en halua käyttää yhtään ylimääräisiä kemikaaleja jo valmiiksi huonolla iholla. Kun näette aknesta kärsivän ihmisen, niin se ei tarkoita automaattisesti huonoa hygieniaa tai homssuisuutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tumma meikkivoide, samoin kuin koko naamaan reippaalla kädellä vedetty aurinkopuuteri.

Vierailija
84/89 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on luonnostaan laineikas ja pörröinen tukka. En jaksa käyttää puolta tuntia joka aamu tukan stailaamiseen. Eikä se siistinä pysyisikään paria tuntia kauempaa. Olen kai sitten homssuinen mutta eipä tuo minua pahemmin häiritse.

Vierailija
85/89 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkainen neuletakki, jonka alle ei ole puettu rintaliivejä ja puolison liian isot verkkarit. Parhaan ystäväni vakioasu, ihana ja rakas ihminen mutta tuo hemmetin neuletakki on ollut kuvioissa jo 15vuotta ...! farkkuja on käyttänyt viimeeksi polttareissani. Pitää itseään boheemina, minusta on vain homssuinen.

Vierailija
86/89 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvässä kunnossa iho, oon babyface ollut aina. Hiukset hieman kirjavat tällä hetkellä, parhaillaan on värinvaihto operaationa ja kun tää musta on niin pinttynyt.. Latvat pätkäistiin just ja kookosöljyllä hoitelen, mutta silti mulla on ap:n kuvailema "homssuinen" tukka, muuten en mielestäni osu kuvaukseen.
Rinnat voisin korjauttaa jos varaa olisi, syövät itsetuntoa enkä koskaan ole ikäiselläni nähnyt vastaavia riippareita(21v.) ja en tiedä onko tohon nyt sit vaikuttanut kaksi lasta ja yli vuoden kestänyt imetys. Mä oon homssuäiti todennäköisesti siis!

Vierailija
87/89 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:39"]

Huono iho Lävistykset Hoitamattomat kynnet Hoitamattomat jalat ilman sukkia sandaaleissa

[/quote]

Sukat sandaaleissa onkin tosi tyylikkään näköistä...

[/quote]

Huoh.. On olemassa ihonvärisiä sukkahousuja ja samaa materiaalia olevia nilkkasukkia ym...

Vierailija
88/89 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjätty tukka on melkein aina homssuinen, jos ei ole värjätty hyvin lähelle omaa luonnollista sävyä. Oikeasti se tukka näyttää hyvältä parhaimmillaan viikon värjäyksen jälkeen. Sitten alkaa jo juurikasvu paistaa. Jos on vaaleat hiukset, jotka on värjätty tummaksi,  alkaa näyttää kaljuuntuvalta. Jos toisinpäin, niin hiukset näyttää likaiselta. Mikään ei häiritse minua enempää kuin näkyvä juurikasvu.

Vierailija
89/89 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassoo, mulla on luonnonkihara, pörröinen tukka kaikesta öljyämisestä huolimatta, käyn usein kaupassa vanhoissa (ehjissä, mutta nukkavieruissa) housuissa, jalassa lenkkarit ja mukana olkalaukku, ihoni ja kynteni on hyväkuntoiset, mutta muuten oon varmaan aika nukkavieru.. :D
Osaan mä siistitikin pukeutua, mutta pörröpää oon silti. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän