Olen mies ja en ole koskaan seurustellut. Onko tämä kuinka yleistä?
Olen elämässäni kerran harrastanut seksiä noin 20 vuotiaana. En ole koskettanut naista vuosiin ja viimeksi olen suudellut noin 20 vuotiaana. Olen nyt reilu 30 vuotias mieshenkilö. Haluja minulla on kyllä, omaa kivaa minulla on lähes päivittäin.
Onko täällä muita jotka on jäänny yksin joko omasta tahdosta tai vastentahtoaan?
Kommentit (76)
Kyllähän ikisinkkuja on aika paljon meistä, oikeastaan yllättävän moni ihminen on nykyään ikisinkku. Noin 10% ihmisistä ei seurustele koskaan elämänsä aikana eli joka kymmenes ihminen ei seurustele elämänsä aikana.
On varsin yleistä. Varsinkin akateeminen loppututkinto ja vähäinen päihteiden käyttö yhdessä ennustavat ikisinkkuutta miehillä.
Vierailija kirjoitti:
On varsin yleistä. Varsinkin akateeminen loppututkinto ja vähäinen päihteiden käyttö yhdessä ennustavat ikisinkkuutta miehillä.
Eikö juuri akateemiset miehet ole naisten mieleen enemmän kuin duunarimiehet tai työttömät? Vähäinen päihteiden käyttö tai jopa raittius on melko varma tie kyllä ikisinkkuuteen tai vähäiseen seksielämään. Seksielämä on monilla lähes sitä että baariin mennää humalassa ja seltä etsitään baaripano.
Vierailija kirjoitti:
aika sama tilanne, olen nainen
Eli yrität liian tasokkaita miehiä,kaikki naiset saavat miehen jos vain eivät ole liian kranttuja ja se on fakta.
On se yleistä koska naisille miehen ulkonäkö on tärkeintä ja suomessa on kymmeniä tuhansia miehiä jotka ei kelpaa naisille.
Mä olin neitsyt 26v. asti. Ei kiva mutta minkäs sille voi.
T. nainen
Vierailija kirjoitti:
T. nainen
Minkä näköinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi tasonsa joten siksi tavismiehet jää ilman naisia.
Mitä miehiä he ovat, jotka ovat parisuhteessa? Mikä on tavismies?
Vierailija kirjoitti:
On se yleistä koska naisille miehen ulkonäkö on tärkeintä ja suomessa on kymmeniä tuhansia miehiä jotka ei kelpaa naisille.
Joo ei ketä tahansa voi kelpuuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. nainen
Minkä näköinen olet?
Ai sun mielestä ulkonäkö vaikuttaa?
Pitkät tummanruskeat hiukset ja tummanruskeat silmät. 164 cm ja normaalipainoinen. Ok näköinen.
On, jos olet ns. k i l t t i mies.
Tapasin kerran baarissa 31v naisen joka oli neitsyt. Olin itse 32 v silloin. Juttelin sen kanssa siinä pari tuntia ja nainen suoraan iski minut ja ehdotti sen luokse lähtemistä joten minä lähdin. Ja se nainen oli tosi kaunis mielestäni ja normaalivartaloinen ja sanoi ettei ole kokemusta seksistä joten edetään hitaasti. Se olikin outoa että niin nätti nainen oli neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin kerran baarissa 31v naisen joka oli neitsyt. Olin itse 32 v silloin. Juttelin sen kanssa siinä pari tuntia ja nainen suoraan iski minut ja ehdotti sen luokse lähtemistä joten minä lähdin. Ja se nainen oli tosi kaunis mielestäni ja normaalivartaloinen ja sanoi ettei ole kokemusta seksistä joten edetään hitaasti. Se olikin outoa että niin nätti nainen oli neitsyt.
Miten tää liittyy aloitukseen?
Onko vaikeuksia vastata kysymykseen mitä miehiä he ovat, jotka ovat parisuhteessa? Ja mikä on tavismies?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa jokaisella olla oma käsitys siitä mikä on tavis ja mikä ei.
Olen kyllä ollut naimisissa ja seksiäkin on elämässä ollut. Ei niin paljoa kuin toivoisin. Mutta nyt ei ole kumppania, koska miehet ei halua seurustella. En syty yhden yön juttuihin, vaan haluaisin jonkun jota edes voisi rakastaa ja joka pysyisi elämässä. Miehet hakee pelkkää nopeaa seksiä, kaikki jää siis ilman. Surullista.
Ei se uikuttamalla taida muuksi muuttua tuo sinun tilanteesi.