Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiina, 40, sijoittaa, käy töissä – ja myy seksiä: "Mistään työstä en ole saanut rahaa yhtä helpolla"

MITÄ-MAAILMALLE-ON-TAPAHTUNUT
19.03.2022 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2115c8c9-0962-4854-b469-b65cff25b721

Nykyään tuntuu OnlyFans seks.videot ja itsensämyyminen olevan joku buumi, jonka ammattilaiset hehkuttaa joka lehdessä.

Yritetäänkö tässä nuorille tytöille normalisoida uusi ammatti missä helposti rikastuu nauttimalla vai mistä on kyse?

N29

Kommentit (240)

Vierailija
221/240 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa yksikin tarina ihmisestä joka myyny itseään maailmanhistoriassa..ja siis ollut onnellinen.

Vierailija
222/240 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiphei, mode tarttui sanaan hu©ra.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/240 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sikamaista. Onko hän itse niin typerä, että tuo asian julkisuuteen. 

Kai hän on myös asian kertonut vanhemmilleen, he varmaan ovat asiasta ylpeitä.

Kuka mies haluaa olla tuollaisen jakorasian kanssa,  toivottavasti sanoo kulloisellekin panokaverilleen, monesko kyseinen mies on kuluvana päivänä ollut. 

Ei yksityisasioita tarvi miesystävälle kertoa!

Se mitä teen työkseni on salaisuus eikä kuullu muille millään tapaa. Varsinkaan siksi, koska alaa ei moni tänäpäivänä vielä arvosta.

Hah hah, ei taida sullakaan kapasiteetti riittää. No, saksalaisilla on sanonta, että tyhmä nai hyvin. Musta tuntuu, että sä oot varmaan hyvä työssäs.

Vierailija
224/240 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin me ihmiset ollaan erilaisia. Kiva jos hän tykkää. Mielenkiinnosta kuuntelin spotifyn kautta pe*seenmyynnin päiväkirja -podcastista yhden jakson ja täytyy sanoa että ihan eri planeetalla toiset elää. En voisi ikinä kuvitella harrastavani seksiä ihmisen kanssa, jota kohtaa en tunne lainkaan seksuaalista vetovoimaa. En edes vaikka siitä kuinka hyvin maksettaisiin. Mutta toiset pystyy ja ilmeisesti siitä kovin nauttivatkin. Siitä vaan, mutta ei nyt kannata mainostaa tuota työtä muille ikäänkuin se olisi jotenkin todella helppoa rahaa. Suurimmalle osalle tuo työ ei ole helppoa rahaa, saattaa jopa traumatisoida.

N32

Vierailija
225/240 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin me ihmiset ollaan erilaisia. Kiva jos hän tykkää. Mielenkiinnosta kuuntelin spotifyn kautta pe*seenmyynnin päiväkirja -podcastista yhden jakson ja täytyy sanoa että ihan eri planeetalla toiset elää. En voisi ikinä kuvitella harrastavani seksiä ihmisen kanssa, jota kohtaa en tunne lainkaan seksuaalista vetovoimaa. En edes vaikka siitä kuinka hyvin maksettaisiin. Mutta toiset pystyy ja ilmeisesti siitä kovin nauttivatkin. Siitä vaan, mutta ei nyt kannata mainostaa tuota työtä muille ikäänkuin se olisi jotenkin todella helppoa rahaa. Suurimmalle osalle tuo työ ei ole helppoa rahaa, saattaa jopa traumatisoida.

N32

"En voisi ikinä kuvitella harrastavani seksiä ihmisen kanssa, jota kohtaa en tunne lainkaan seksuaalista vetovoimaa. En edes vaikka siitä kuinka hyvin maksettaisiin."

Oletko täysin varma?

Teoreettisesti itse voisin harkita yhden kerran, jos joku maksaisi esim. 100 miljoonaa euroa. Loppuelämä olisi turvattu ja samoin lasten ja lastenlapsien ja niin edelleen, vaikka muuten ajatus ei houkuttaisi niin se olisi järkevä sijoitus, mutta maksun tosissaan pitäisi olla aivan tähtitieteellinen eikä mikään perus prostun saama maksu.

N28

Vierailija
226/240 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet haluaa OSTAA seksiä… miten he voivat nauttia sellaisesta?

Minä käyn maksullisella koska se on ainoa tapa saada läheisyyttä, joka on minulle erittäin tärkeää ottaen huomioon hellyydenkipeän luonteeni. Tinderissä matchit mukaanlukien alle 10-tykkäystä. Poistavat matchin melkein joka kerta, koska puheenlahjat ei riitä tuntemattomien naurattamiseen.

Suomalaisesta seksityöstä tehdään naurettavan suuri haloo, vaikka virallisesti on rangaistavaa ostaa seksiä ihmiskaupan uhrilta. Ongelmat ei häviä millään pohjoismaisilla ostokielloilla ja raskailla amerikkalaisilla oikeuskäytännöillä. Ihminen myy kehoaan myös muissa fyysisissä töissä ja yleensä suuremmalla tapaturmariskillä noin 20-kertaa halvemmalla. Tuki- ja liikuntaelinsairaudet tinnituksineen siihen päälle, eikä ketään kiinnosta. Ihmiskauppaahan ei tapahdu millään muulla alalla, mutta kummasti se kepappi maistuu koko kansalle ja 9-euron ilmaistyöläiset ovat vain luusereita.

Vastaatko siis kysymykseen: suosittelisitko prostituoidun ammattia omalle tyttärellesi? Miksi suosittelisit tai et suosittelisi? Suosittelisitko miespuolisia ystäviäsi ostamaan tyttäresi palveluja? Miksi kyllä tai miksi et?

Minulla ei ole lapsia, mutta olen ollut alalla yli parikyt vuotta. Kyllä voisin suositella näin teoriassa, jos olisi tyttäriä. Saa nauttia seks. miesten kanssa ja saa vielä 250€ tunnilta. Tällä alalla voi oikeasti rikastua nuori naisen alku ilman koulutusta.

Vai 250€ tunniltaxD. Sallithan, että nauran.

Vierailija
227/240 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat hinnat.

Vierailija
228/240 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän tässä on juuri taustalla, että feministit yrittää tehdä tästä normaalin ammatin "johon joka naisella on oikeus". Siksi kolumnien kirjoittajatkin on melkein aina naisia näissä jutuissa.

Ei kyllä todellakaan ennen vanhaan suurissa mainstream lehdissä hehkutettu, miten ihana ammatti on myydä itseään.

Tuttu feministi sanoi, että tällä parannetaan naisten asemaa ja oikeuksia. Itse en ole ihan niin varma paraneeko asema tällä..

Kohta on varmaan uusi normi, että miehet saa kysyä suoraan naiselta "paljollako annat" ilman että se on ahdistelua.

n35

Eräs puolituttu kuljetusfirman omistaja kertoi menneensä tälläiseltä vanhemman ammatin harjoittajalta suoraan kysymään "paljonko p!llu maksaa?". Tämä tuotteen myyjä oli kuulemma loukkaantunut että suoraan tullaan kysymään, eikä edes kukkia tarjota. Tämä kuljetusliikkeen omistaja ihmetteli, että eihän sitä kenkäkauppaan mennessä myyjälle kukkia viedä ennekuin saa kysyä paljonko ne kengät maksaa! Toki saa niitä kukkia kenkäkaupan myyjälle viedä mutta siitä voi nykyään joutua syvemmälle suohon, jos ennestään tuntematon on!

Vierailija
229/240 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppinen duunikaveri oli menossa naimisiin tälläisen maailman vanhimman ammatin harjoittajan kanssa. Kysyin häneltä eikö häntä tosiaan häiritse että hänen vaimonsa on myynyt itseään vuosikausia lukemattomille miehille. Duunikaveri vastasi " Eihän nuo naiset itseään myy, he myyvät vain ruumistaan!". Aika pragmaattinen filosofia. Tosin jäi vähän mietityttämään jos tämä mies joutuisi vaikkapa takapuoleen vedetyksi, ja tekisi rikosilmoistuksen että hänelle on tehtyä seksuaalista väkivaltaa kuivana kakkoseen vetämällä, niin mitäköhän sanoisi jos poliisi toteaisi että " Eihän siinä sinua takapuoleen tuupattu, siinähän tuupattiin vain sinun ruumistasi!", ja jättäisi jutun tutkimatta koska väärät perusteet?!

Vierailija
230/240 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään myynyt nainen ei kelpaa parisuhteeseen. Oksettavaa toimintaa.

Vierailija
231/240 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet haluaa OSTAA seksiä… miten he voivat nauttia sellaisesta?

Minä käyn maksullisella koska se on ainoa tapa saada läheisyyttä, joka on minulle erittäin tärkeää ottaen huomioon hellyydenkipeän luonteeni. Tinderissä matchit mukaanlukien alle 10-tykkäystä. Poistavat matchin melkein joka kerta, koska puheenlahjat ei riitä tuntemattomien naurattamiseen.

Suomalaisesta seksityöstä tehdään naurettavan suuri haloo, vaikka virallisesti on rangaistavaa ostaa seksiä ihmiskaupan uhrilta. Ongelmat ei häviä millään pohjoismaisilla ostokielloilla ja raskailla amerikkalaisilla oikeuskäytännöillä. Ihminen myy kehoaan myös muissa fyysisissä töissä ja yleensä suuremmalla tapaturmariskillä noin 20-kertaa halvemmalla. Tuki- ja liikuntaelinsairaudet tinnituksineen siihen päälle, eikä ketään kiinnosta. Ihmiskauppaahan ei tapahdu millään muulla alalla, mutta kummasti se kepappi maistuu koko kansalle ja 9-euron ilmaistyöläiset ovat vain luusereita.

Tää "läheisyyden saaminen" on kyllä ripulisinta bullshittiä. Ostettu läheisyys ei ole läheskään sama verrattuna aitoon läheisyyteen, jota luultavasti kyllä saisit jos et suhtautuisi naisiin pelkkinä omaan käyttöön vuokrattavina esineinä, eli yksinäisyys olkoon sulle täysin oikea kohtalo. Kai tällainen selittelykin jotain tästä alasta kertoo, jos misogynistimiehet edes itse eivät voi puhua suoraan naisen ostamisesta, vaan sitä peitellään millä lie "läheisyyden saamisella."

Seksibisneksessä kaikki tuotteistetaan. Tyttöystäväkokemus, hääyökokemus ja muuta tälläistä fantasiaa, josta osataan nyhtää kunnon korvaukset. Ihan illuusioilla pelataan, kaikki tietävät sen (ainakin pitäisi), ja tämän nyt pitäisi edistää sitten kovasti miesten hyvinvointia, kun voivat maksusta elää satuja todeksi.

Aikanaan naisia syytettiin romantiikkaviihteellä orjuutetuiksi todellisuuspakoisiksi ikuisiksi pikkutytöiksi, mutta näemmä tässä on tapahtunut jokin iso muutos: miehet haluavat itse paeta seksivetoisiin satumaihinsa. Kauppa se on mikä kannattaa.

Vierailija
232/240 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tahdotko voimaantua? Lunasta (ex-)kauppias.

Order now!

https://www.eurogirlse scort.com/e scorts/serbia/#

(Yhdistele)

Vierailija
233/240 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että suomi of on jo aika saturoitunut. Ehkä ne juuri 18 vuotta täyttäneet saa vielä kunnolla tilauksia

Vierailija
234/240 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisikymppinen duunikaveri oli menossa naimisiin tälläisen maailman vanhimman ammatin harjoittajan kanssa. Kysyin häneltä eikö häntä tosiaan häiritse että hänen vaimonsa on myynyt itseään vuosikausia lukemattomille miehille. Duunikaveri vastasi " Eihän nuo naiset itseään myy, he myyvät vain ruumistaan!". Aika pragmaattinen filosofia. Tosin jäi vähän mietityttämään jos tämä mies joutuisi vaikkapa takapuoleen vedetyksi, ja tekisi rikosilmoistuksen että hänelle on tehtyä seksuaalista väkivaltaa kuivana kakkoseen vetämällä, niin mitäköhän sanoisi jos poliisi toteaisi että " Eihän siinä sinua takapuoleen tuupattu, siinähän tuupattiin vain sinun ruumistasi!", ja jättäisi jutun tutkimatta koska väärät perusteet?!

Seksityöstä koetetaan tehdä nyt hajutonta, mautonta ja hygieenistä korostamalla oikeusturvaa, käytöstapoja, etikettiä, toisen kunnioittamista, sopimuksia, hinnastoa, viihtyisiä fasiliteetteja..eli rinnastaa se verrannolliseksi vaikkapa hierontaan. Näin holhousyhteiskunta haluaa muokata tästäkin ilmiöstä harmittoman ja yksiselitteisen. Ketään ei syyllistetä, kun toimitaan vastuullisesti.

Meneeköhän se todellisuudessa kuitenkaan ihan noin smuutisti?

Vierailija
235/240 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseään myynyt nainen ei kelpaa parisuhteeseen. Oksettavaa toimintaa.

Älä viitsi rasseloida. Idässä ei oikeastaan hirveesti kysellä naisten halua myymiseen.

Katsoisin ihmistä itsessään menneisyyden sijaan.

Vierailija
236/240 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula Tiessalo (toimittaja mm Yleltä) on kirjoittanut juuri seksinostajan oppaan. Jos aihe kiinnostaa, hänen haastattelunsa löytyy Areenasta Kalle Haatasen vieraana.

237/240 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Rahaa on, mutta on persekin kipeänä."

Suomen kansan kauneimmat sananlaskut.

Vierailija
238/240 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo multa pois. Mutta olihan sekin uutinen joskus kun Suomessa nainen nähtiin kaupungilla farkuissa.

Antaisitko omat reikäsi miesten käyttöön rahasta?

No mikä ettei jos hinnasta sovitaan ja olen siis hetero-mies.  Summaa en ole pohtinut mutta luulen että joku 200 tuhattakin voisi riittää jos miehellä pieni vehje ja testit puhtaat ja vaseliinia tarpeeksi. Ei ole homoa jos siitä ei nauti ja jos kävisikin niin että nauttisi niin aina parempi.

Vierailija
239/240 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilden antaminen tuntemattomille kyllä syö naista, jos nainen on lainkaan mieleltään ja tunteiltaan terve.

Ei ole olemassa "vain seksiä".

Jos tuo olisi totta niin yhdenyön suhteita ei olisi ollenkaan.

Kyllä itsekkin olen harrastanut monen kymmenen miehen kanssa yhden yön juttuja eikä se ole "minua syönyt" vaan antanut seikkailuja ja nautintoja, joista olen tykännyt.

N25

Eikö maine koko kylän polkupyöränä haittaa? Kerrotko seurustelukumppaneilleisi avoimesti jakorasiaharrastuksestasi?

Ei se järvi soutamalla kulu ja hyvä että on saanut tarpeeksi ettei täydy sitten suhteessa lähteä jatkuvasti vierasta lenkkiä maistamaan.

Vierailija
240/240 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen satunnaisesti,vakituisille myynyt. Ja voin sanoa helppoa on.