Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailu - mies haihtui?

Vierailija
29.08.2015 |

Tapailtiin yhden miehen kanssa pari kuukautta ja ehdittiin nähdä siis jo jonkin verran. Tehtiin erilaisia juttuja yhdessä ja usein viihdyttiin pitkään yhdessä. Viimeiset treffit olivat oudot, mies oli väsynyt ja hommassa oli jotain outoa vaikka edelliseen iltaan asti oltiin viestitty normaalisti (monta krt päivässä, molemmat aktiivisia ja aloitteellisia). Mies oli edellisenä iltana baarissa mutta ei erityisen myöhään ja nukkui pitkään. Itsekin olin ulkona mutta täysin virkeä kun nähtiin. Mies haukotteli ja tuntui ettei kiinnosta, katseli viestejä ja selitti että kaverit kaupungilla jne. Lopulta yhtäkkiä meni ihan hiljaiseksi. Kysyin mistä kyse mutta ei vastannut ("en tiedä.."). Lähti tosi aikaisin kotiin, ehdittiin istua 5h.

treffien jälkeen miehestä ei kuulunut, aiemmin tavatessa sovittiin milloin nähdään uudelleen. Koska fiilis ei ollut hyvä mietin ettei ehkä enää nähdä mutta toivoin osittain muuta (tosi huono pv tms). Laitoin txt parin pv kuluttua, pyyteli anteeksi ettei ole kuulunut ja ei kuulemma tiennyt mitä olisi sanonut ja tyhjä sisältä. Laittoi että voidaan nähdä ja jutella jos haluan. Vastasin että harmi kuulla ja jutellaan joku ilta ajatuksista. Ei vastausta. En ole kysellyt perään, kannattaisiko? En oikein tajunnut mitä tollanen tarkoittaa mutta onko väliäkään. Vaikutti että piti ja viihtyi seurassa, ehkä erehdyin. Naisena usein toivoisi selkeää keskustelua niin helpompi jatkaa eteenpäin vaikka vakavaa suhdetta ei ollutkaan.

Oon niin kyllästynyt deittailuun... :( Ois ollu kiva että kun näkemistä ehdottaa niin oltas voitu keskustella. Joku ongelma tms mistä ei tykännyt kai oli mutta vaikea tajuta miten sellainen iskee ns out of the Blue. Oli tietty kysymysmerkkejä, miehellä itsetunto-ongelmia ym. Eli kai pidemmän päälle ei olisi taaskaan toiminut. Eikä mitään kovin nuoria kumpikaan oltu, reilusti 30v paremmalla puolella. tällainen ei ollenkaan kannusta tapailemaan vain yhtä miestä. Miksi ihmeessä mies vain katoaa??

Ilmeisesti viikonloppuna keskityn uuden profiilin laatimiseen. Huoh! 

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:59"]

epäilen että ehkä jotain masennusta kun dissaili itseään aika usein suhteessa minuun. Tyyliin oot tietty aina vaan vippipaikoissa, miten noin hienoa naista edes lähestyisi jne.

Ei millään pahalla, mutta tuo on klassinen tapa tietyn tyyppisiltä miehiltä manipuloida naisen tunteita.

Minulle ne miehet, jotka lörpöttelivät tuon tasoista settiä kun ollaan "parisuhdemielessä" tapailtu osoittautuivat myöhemmin vain seksin perässä olleiksi. Ei kannata aina uskoa kaikkea mitä kuulee.

No todella! Tuohan on suuremman luokan kettuilua. "Noin hieno nainen" - kettuili suoraan päin naamaa.

Vierailija
42/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se pani sillon baari-iltana jotain uutta muijaa ja on nyt kiinnostunut siitä. That's it.

TÄMÄ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli miesystävä joka myös jotenkin kamppaili tunteidensa kanssa. Oli välillä etäinen ja välillä korviaan myöten rakastunut. Oli katkeria eroja ja kiihkeitä yhteenpaluita kun hän hukutti minut suudelmiin ja tilitti miten ei voi elää ilman minua. Että kukaan muu ei tunnu samalta. Ja sitten hän taas itki että tykkää ja olen ihana ja kaikki tuntuu niin oikealta mutta että hän ei vaan pysty suhteeseen. En unohda niitä palavia silmiä ikinä kun hän katsoi minua. Katkeraan eroon se lopulta päättyi kun yhteydenpito oli pakko lopettaa ja kukaan toinen ei ole säväyttänyt sen jälkeen tippaakaan.

Vierailija
44/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

epäilen että ehkä jotain masennusta kun dissaili itseään aika usein suhteessa minuun. Tyyliin oot tietty aina vaan vippipaikoissa, miten noin hienoa naista edes lähestyisi jne.

Ei millään pahalla, mutta tuo on klassinen tapa tietyn tyyppisiltä miehiltä manipuloida naisen tunteita.

Minulle ne miehet, jotka lörpöttelivät tuon tasoista settiä kun ollaan "parisuhdemielessä" tapailtu osoittautuivat myöhemmin vain seksin perässä olleiksi. Ei kannata aina uskoa kaikkea mitä kuulee.

No todella! Tuohan on suuremman luokan kettuilua. "Noin hieno nainen" - kettuili suoraan päin naamaa.

Miten jollain voi olla noin paska itsetunto? :D Jos et pidä itseäsi hyvänä naisena, mitenkä luulet että mies kiinnostuisi susta edes parisuhteeseen? Jos taas tiedät, että tuo on puhdasta kettuilua niin kannattaa pitää tauko tapailusta ja panostaa itsensä kehittämiseen.

Vierailija
45/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se pani sillon baari-iltana jotain uutta muijaa ja on nyt kiinnostunut siitä. That's it.

TÄMÄ

Nimenomaan. Tapaamisia on niin helppo järjestää ja viesteillä perua tai olla perumatta, mutta ilman helppoa seksiä ei kukaan vapaaehtoisesti jää.

Vierailija
46/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin suosittelen unohtamaan netin. Siellä olin esim minä, avohoitopotilas suoraan mielisairaalasta. Suurin osa minunkin tapaamista miehistä oli ihan syystä sinkkuja. Se netti vaikuttaa vain helpolta kun siellä on olevinaan hirveästi valinnanvaraa (ainakin joillekin naisille mikäli haluaa vain seksiä kenen kanssa tahansa) mutta säästät aikaa jos panostat siihen että hankkiudut tilanteisiin missä tapaat miehiä ihan livenä. Voi tarkoittaa esim että laajennat yleensäkin tuttavapiiriä, sitä kautta parisuhteet nykyäänkin useimmiten syntyy.

Vierailija
47/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailtiin muutama viikko ja sitten mies alkoi harventaa. Vastaukset tyyliä katsotaan, joku kerta, ehkä joskus, väsyttää, vituttaa, mikään ei kiinnosta jne. Ei kuitenkaan suoraan kyennyt sanomaan, ettei halua enää tavata. Myöhemmin selvisi, että entinen kiinnostaa.

Minäkin kiinnostin sitten taas kuuluisan 3kk kuluttua. Laittoi viestiä, että tulit mieleen tässä pihatöitä tehdessä. Okei.

Vierailija
48/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei. Nuo eivät ole oikeita miehiä, eivät kykene aitoon rakkauteen, ovat haavoitettuja jo varhaisessa lapsuudessaan. Yrittävät paikkailla vaurioitaan saamalla ihailua ja ihastusta mahdollisimman monelta taholta. Vaikka nuo miehet osaavat aikansa satuttaa, ei kannata jäädä kaihoamaan. Ei heistä koskaan saa kunnollista puolisoa.

Vierailija
49/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jollain voi olla noin paska itsetunto? :D Jos et pidä itseäsi hyvänä naisena, mitenkä luulet että mies kiinnostuisi susta edes parisuhteeseen? Jos taas tiedät, että tuo on puhdasta kettuilua niin kannattaa pitää tauko tapailusta ja panostaa itsensä kehittämiseen.

Mulle  ei kukaan mies sanoisi noin.

Vierailija
50/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nuo miehet mitään helmiä ole. Pelkkiä kuoria vain.

Vierailija
51/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

H?

Vierailija
52/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

T?

Vierailija
53/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä voi rakastaa, mutta monia panna.

Vierailija
54/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

I?

Vierailija
55/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käyhän se hetkellisesti itsetunnon päälle myöntää, ettei mies ollutkaan kiinnostunut. Noheva mies kyllä kertoo asian suoraan, eikä enää kysele perään. Nijakkeet jättävät tilanteen auki.

Vierailija
56/60 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
57/60 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on päivänselvää, että osa miehistä pyörittää monia naisia samaan aikaan. Naiset ihastuvat, mies ottaa yhteyttä paremman puutteessa ja harvatkin yhteydenotot riittävät. Luotan naisen vaistooni eli heti kun mies alkaa vaikuttaa etäiseltä, homma katki. Ja seksiä ei liian aikaisin, mieluummin ei ollenkaan, ellei siten itsellekin riitä pelkkä seksisuhde. Itseä ei tarvitse saattaa mihinkään alenustilaan ja odotella, milloin se rinssi haluaa yhteyksiä pitää. Olen siis sinkku itsekin nykyään ja tuntosarvet herkässä miesten suhteen. Ellei mies herätä kiinnostusta henkisellä tasolla, turha odottaa mitään muutakaan. Oksettaa miehet, jotka koukuttavat naisia ja vielä kehuvat näillä saavutuksillaan.

Vierailija
58/60 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi noita häntäheikkejä.

Vierailija
59/60 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla haihtui myös. Ensin aktiivisesti yhteyttä ja tapailua, oli oikein mukavaa. Sitten kaikenlaista selittelyä ja esteitä ja lopulta ei enää vastannut viesteihin. Varattu kuitenkin? Olisi kyllä ollut reilua kertoa, jos haluaa tapailuitten loppuvan. Mutta myönnän, että kaipaan häntä, vaikka voi kuulostaa ihan hullulta. Elämässäni ei ole tällä hetkellä muuta ajateltavaa.

Vierailija
60/60 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan laittaa viestiä tyyliin huhuu minne katosit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi