Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa netflix-sarjaa

Vierailija
29.08.2015 |

Ollaan katsottu seuraavat sarjat siihen asti mitä netflixistä löytyy. Paremmuusjärjestyksessä:
Breaking bad
House of cards
Sopranos
Dexter
Uusi Sherlock
Suits
Moderni perhe
Better call Saul
Under the dome (ei samalla tasolla edellisten kanssa)
Glee ( vielä huonompi)

The shield, frendit, heroes, pako ja twin peaks katsottu aikoinaan televisiosta, joten niitä en osaa sijoittaa listalle koska aikaa kulunut sen verran.

Katsoin ensimmäisen jakson alkua walking deadista ja ruutu meni kiinni kun näin ensimmäisen zombin. Vaikutti niin typerältä kuin sarjakuvauksen jälkeen odotinkin. Weedsiä jaksoin katsoa ensimmäisen jakson, mutta vaikutti tylsältä.

Mad meniä katsoin ensimmäisen jakson suurin odotuksin. Jakso oli kuitenkin umpitylsä, enkä ymmärrä miten tuolla asettelulla tilanne muuttuisi jos katsoisin enemmän. Kannattaako kuitenkin jatkaa, vaikka ensimmäinen jakso vaikutti tylsältä. Sopiiko profiiliin sen perusteella mitä olen aiemmin katsonut ja mistä olen pitänyt?

Olen nyt katsonut joitakin jaksoja valehtelevista viettelijöistä, joka on saman tapainen kuin devious maids, mutta ei yllä samalle tasolle desperate housewivesin kanssa. Nämä ovat sellaisia joita ihan mielellään katsoo, mutta silti olisivat listalla siinä modernin perheen tietämillä.

Vai mitä suosittelisit?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuli muistutus, että Downton Abbeyn viides kausi on katsottavissa. Minä tykkään siitä sarjasta, vaikka muuten tykkäänkin juuri tuon sinun listasi alkupään sarjoista. 

Oletko Orange is the new black-sarjaa katsonut?

Vierailija
2/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Grace and Frankie

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:30"]Just tuli muistutus, että Downton Abbeyn viides kausi on katsottavissa. Minä tykkään siitä sarjasta, vaikka muuten tykkäänkin juuri tuon sinun listasi alkupään sarjoista. 

Oletko Orange is the new black-sarjaa katsonut?
[/quote]Unohdin sanoa, että oitnb:a katsoin myös ensimmäistä jaksoa kokonaan tai osittain. Ei vielä sen perusteella vakuuttanut, mutta ainakin kuvauksen perusteella voisi olla ok jos vain tietäisi kannattaako katsos enempää.

Millainen tuo Downtown Abbey on?

Vierailija
4/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa Peaky Blinders.

Vierailija
5/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:33"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:30"]Just tuli muistutus, että Downton Abbeyn viides kausi on katsottavissa. Minä tykkään siitä sarjasta, vaikka muuten tykkäänkin juuri tuon sinun listasi alkupään sarjoista.    Oletko Orange is the new black-sarjaa katsonut? [/quote]Unohdin sanoa, että oitnb:a katsoin myös ensimmäistä jaksoa kokonaan tai osittain. Ei vielä sen perusteella vakuuttanut, mutta ainakin kuvauksen perusteella voisi olla ok jos vain tietäisi kannattaako katsos enempää. Millainen tuo Downtown Abbey on?

[/quote]Englantilaista pukudraamaa, mutta sellaisin hienoin saippuaoopperakääntein, laatunäyttelijät, ei mitään yliluonnollista. Miinusta surkea käännös, kannattaa jättää pois tekstit, jos ärsyttää se, että mukamas kartanonherra ja keittiöpiika sinuttelisivat. 

Vierailija
6/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mad men, Bones

Vierailija
7/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peaky blindersille ääni täältä myös!

Vierailija
8/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

How i met your mother eli se ensisilmäyksellä taitaa suomeks siellä olla, huippu on!

Vierailija
9/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brooklyn nine-nine, mukavaa ja rentoa viihdettä!

Vierailija
10/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilyhammer!

Vierailija
11/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orange is the new black, ja se Weeds on todella koukuttavia, joten kannattaa katsoa pidemmälle kuin eka jakso.

Unbreakable Kimmy Schmidt ja Grace and Frankie on hauskoja.

Vierailija
12/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orange is the new black on kyllä sarja, jota kannattaa alkaa katsomaan! Eka jakso antaa kenties vähän väärän kuvan sarjasta. Muistelen itsekin ajatelleeni aluksi, että "just joo tällänen taas." kun ensimmäinen jakso on lähinnä täysi paljasta pintaa ja stereotyyppisiä hahmoja.

Toisen jakson kohdalla aloin jo koukuttumaan ja nyt olen katsonut kaikki kaudet, jota on tullut. Mahtava sarja. 

Vierailija
13/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OITNB! Siinä oikeasti aivan huikea sarja :)

Vierailija
14/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weeds on omia suosikkisarjojani kautta aikojen, kannattaa kokeilla katsoa muutama jakso jos alkaisikin iskemään. Siinä olisi ajanvietettä pitkäksi aikaa kun on aika monta kautta. Samaa suosittelen Mad Menin kohdalla, onhan sekin kuitenkin erinomainen sarja.. :)

Muita hyviä sarjoja Netflixissä: Daredevil, Orange is the new black, Rectify, Bloodline. Narcos on kuulemma hyvä, mutta en ole itse ehtinyt vielä aloittaa. Komediasarjoista suosittelen: Unbreakable Kimmy Smith ja Party Down.

Vierailija
15/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan antaa oitnb:lle vielä mahdollisuus. Katsoin kaikkien tässä mainittujen trailerit ja muitakin hyviä vaihtoehtoja löytyi. Breaking bad:n jälkeen vain mikään ei ole tuntunut enää aivan mahtavalta, kun odotukset ovat suuremmat.

Vierailija
16/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta mad menistä vielä kyselisin, että te jitka tykkäätte sarjasta, niin tajusitteko hyvyyden jo ensimmäisestä jaksosta vai oliko se kenestäkään tosi tylsä mutta parani myöhemmin?

Vierailija
17/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen pakoa uudestaan!
Just menossa neloskausi, vaikka muutama v sitten katoin viimeksi :)

Vierailija
18/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se uusi sarja, Narcos....

Vierailija
19/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:28"]Ollaan katsottu seuraavat sarjat siihen asti mitä netflixistä löytyy. Paremmuusjärjestyksessä:
Breaking bad
House of cards
Sopranos
Dexter
Uusi Sherlock
Suits
Moderni perhe
Better call Saul
Under the dome (ei samalla tasolla edellisten kanssa)
Glee ( vielä huonompi)

The shield, frendit, heroes, pako ja twin peaks katsottu aikoinaan televisiosta, joten niitä en osaa sijoittaa listalle koska aikaa kulunut sen verran.

Katsoin ensimmäisen jakson alkua walking deadista ja ruutu meni kiinni kun näin ensimmäisen zombin. Vaikutti niin typerältä kuin sarjakuvauksen jälkeen odotinkin. Weedsiä jaksoin katsoa ensimmäisen jakson, mutta vaikutti tylsältä.

Mad meniä katsoin ensimmäisen jakson suurin odotuksin. Jakso oli kuitenkin umpitylsä, enkä ymmärrä miten tuolla asettelulla tilanne muuttuisi jos katsoisin enemmän. Kannattaako kuitenkin jatkaa, vaikka ensimmäinen jakso vaikutti tylsältä. Sopiiko profiiliin sen perusteella mitä olen aiemmin katsonut ja mistä olen pitänyt?

Olen nyt katsonut joitakin jaksoja valehtelevista viettelijöistä, joka on saman tapainen kuin devious maids, mutta ei yllä samalle tasolle desperate housewivesin kanssa. Nämä ovat sellaisia joita ihan mielellään katsoo, mutta silti olisivat listalla siinä modernin perheen tietämillä.

Vai mitä suosittelisit?
[/quote]
Lataa koneelle popcorn -ohjelma. Paljon enemmän leffoja ja sarjoja. Ja ilmanen

Vierailija
20/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:09"]Tosta mad menistä vielä kyselisin, että te jitka tykkäätte sarjasta, niin tajusitteko hyvyyden jo ensimmäisestä jaksosta vai oliko se kenestäkään tosi tylsä mutta parani myöhemmin?
[/quote]

Se oli eka tylsä mut nyt siis niin hyvä että koukuttaa!! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi