Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytettyjen ulkovaatteiden käsittämättömät hinnat...

Vierailija
29.08.2015 |

Siis maksaako joku oikeasti "kaksi talvea käytetty, lenksut poikki" haalarista melkeen satasen?

Ihan sama onko merkki ticket tai mikälie, mutta nuo hinnat on ihan poskettomia. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen itsekin miettinyt, että paljonko niistä voi oiken pyytää ja ihmiset silti maksaa? Itse olen pyytänyt maksimissaan parikymppiä, ne hän on käytettyjä vaatteita ja haluan saada ne pois nurkista, eivät mitään pyhäinjäännöksiä.

Vierailija
2/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Sitten just nää ns. halvemmat merkitkin on 50-60 e käytettyinä. Alennuksesta saa uuden samaan hintaan.

En itse kehtaisi pyytää kymppiä enempää pihahaalarista jossa jo polvet kuluneet ja jälkiä siellä täällä. Ainoat jota esim torista löytää kympillä-kahdella on suoraan jotain varaston penkoilta otettuja kasari-ysärihaalareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenksut poikki on kyllä ihan ok käytetyssä vaatteessa, nehän on kulutustavaraa ja siksi kalliimmissa vaatteissa tulee joko varalenksut mukana tai saa hakea ilmaiseksi uudet myyjäliikkeestä. Minäkin voisin nyt myydä pari talvea käytetyt merkkivaatteet uudeveroisina, mitään käytön jälkiä ei näy, mutta on kyllä todellinen poikkeustapaus!

Yleensä käytetyt on myynnissä huonommassa kunnossa; polvet suunnilleen puhki, saumateippaukset syöneet kankaan reikäiseksi vähintään haarasaumasta ja lahkeet rispautuneet + pari viiltoa siellä täällä ja hinnaksi lätkäisty useita kymppejä, koska onhan kyseessä merkkituote. En tiedä kuka niitä ostaa, mutta pakko jonkun on ostaa, ei niitä muuten kukaan yrittäisi myydäkään noilla hinnoilla.

Vierailija
4/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kirpparilla ollut parilla eurolla myynnissä ihan hyväkuntoisia haalareita, joita olen saanut lapsilleni. EN nyt muista merkkiä, oisko Remua tai Lassieta. Ovat olleet monta kertaa myynnissä, nyt on mennyt yksi! Merkkihaalareista aion kyllä laittaa enemmän hintaa, sitten kun niitä kirpparille laitan, mutta eivätpä tunnu nuo halvat haalaritkaan liikkuvan. Mulla on myös uutena ostettu, todella hyväkunt. vauvan Lenne-merkkinen haalari  myynnissä hintaan 12 e.

Vierailija
5/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain oikeesti hyväkuntoisesta ticketistä 20€

Vierailija
6/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 talvi käytetyt, oikeasti hyväkuntoiset Reimatecit on aina menneet kaupaksi 40-50.... Ihan hyvä hinta, maksan itse max 70 heinäkuun alessa.

Vierailija
7/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hyväkuntoisesta käyttövaatteesta esim. haalarista voi maksaa noin puolet kaupan alennusmyyntihinnasta. Seuraavalla kierroksella siitä saa sitten taas puolet aikaisemmasta.

Vierailija
8/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylipäätään tajua sitä, että vaatteita ostellaan sijoitusmielessä ja sitten yritetään myydä käytettyjä ylihintaan. Pahimmassa tapauksessa lapset eivät saa edes vapaasti leikkiä niissä Moloissaan, kun äidit varjelevat haalaria saadakseen siitä paremman hinnan.

Yksi kaverini yritti myydä minulle kätettyä Molon vk-haalaria (polvet aivan kuluneet ja muutenkin jo vähintään 2 lapsella käytetty) 50 eurolla. Käsittämätöntä. Eihän noissa paljon käytetyissä välttämättä ole enää edes vedenpitävyyttä.

Itse olen antanut haalarit ja muutkin vaatteet ihan ilmaiseksi ystävilleni. Minulla on 5 lasta, joten vaatteita tursuaa kaapit täynnä, kierrätän niitä omillani jos suinkin mahdollista ja sitten annan suht ehjät ja puhtaat eteenpäin. Nytkin olen antamassa todella hyväkuntoista (yhdellä lapsella ollutta) reimatcin talvihaalaria kaverini lapselle. Ei kaikesta tarvitse aina niin hemmetisti hyötyä, mieluummin annan vaatteet käyttöön kuin säilön varastossa tai raahaan kirpparilta toiselle.

Vierailija
9/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:10"]

1 talvi käytetyt, oikeasti hyväkuntoiset Reimatecit on aina menneet kaupaksi 40-50.... Ihan hyvä hinta, maksan itse max 70 heinäkuun alessa.

[/quote]

Mä en maksaisi 50 euroa minkäänlaisesta käytetystä haalarista.

Niitä saa itseasiassa tällläkin hetkellä 50 eurolla uutena reimatecin sivujen alennusosiosta...

Vierailija
10/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyväkuntoisista merkkivaatteista (ticket, pop, molo) pyytänyt ja saanut 1/2 alkuperäishinnasta. Jos on kulumaa tms, pyydän 1/4-1/3. Ilman en anna kuin sukulaisille.

Vierailija
11/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tosiaan kierrättämisen idea kärsii kun 80% ilmoituksista on "käytetty ihan vaan kauppahaalarina, ihan uudenveroinen" ja hinta 115€.. Joo-o.

Vierailija
12/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 09:29"]

Samaa olen itsekin miettinyt, että paljonko niistä voi oiken pyytää ja ihmiset silti maksaa? Itse olen pyytänyt maksimissaan parikymppiä, ne hän on käytettyjä vaatteita ja haluan saada ne pois nurkista, eivät mitään pyhäinjäännöksiä.

[/quote]

Minä heitän mieluummin roskiin, kuin myyn kympillä jollekin hinnasta kitisijälle, jos olen toistasataa maksanut ja yhden talven on käytössä ollut ja siistinä pysynyt.

Jos ei ole rahaa ostaa uutena, niin ostakoon sitten niitä ikäloppuja ysärivaatteita pikkurahalla. Ei 50-70 euroa ole paha hinta yhden talven käytetystä laatumerkistä.

Markalla saa markan tavaran, ei vähän käytettyä laatukamaa.

Vierailija
13/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksa max 30 e hyväkuntoisesta käytetystä haalarista esim. Molo, Ticket, Pop, Reima, Altitude. Ei tulisi mieleenkään maksaa enempää. Itse olen myynyt uudenveroisiakin 20 eurolla. Ei tämä mikään bisnes ole, vaan kierrätystä. 

Vierailija
14/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:25"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:10"]

[/quote]

Mä en maksaisi 50 euroa minkäänlaisesta käytetystä haalarista.

Niitä saa itseasiassa tällläkin hetkellä 50 eurolla uutena reimatecin sivujen alennusosiosta...

[/quote]

Niinpä...ja silti ihmiset maksaa saman käytetystä. Hakeeko sitten tiettyä mieleistä väriä tai kuosia...

7

Vierailija
15/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä esim. huutiksessa enää ole noissa huutojakaan. Ennen porukka osti ja kilpaili ihan hulluna noista. Kertoo ehkä jo lähtöhintojen karkaamisesta.

Myin ihan tavallisella pöytäkirppiksellä viime viikolla lasten talvivaatteita. Yksi Ticketin 110 cm takki oli hinnaltaan 25 €, se oli kyllä kovasti käytetty, mutta ihan rehellisesti uudenveroisessa kunnossa ja sellaista mallia, jossa oli kunnon lumipussit jne. eli käytetty meillä laskettelutakkinakin. Se meni ennen kuin sain pöydän kuntoon.

Kaikki muukin meni, hintaan 5-15 €, mukana oli Ticketiä ja myös H&M:aa ja Everestiä (Vai mikä se Stadiumin merkki on).

tahraista, rikkinäistä, vahingoittunutta en edes laita myyntiin tai jos laitan, niin hinta on tyyliin euron (ulkoiluvaatteessa) ja mainitsen hintalapussa mikä siinä on vialla.

Ihan hassu ajatusmalli, että "eihän se haittaa jos lenksut on rikki, niitähän saa uusia kaupasta hakemalla". No jos myyjä haluaa siitä haalarista sen törkyhinnan, niin hakee ihan itse ne lenskut siihen ennen kuin myy.

Vierailija
16/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:30"]

[/quote]

Minä heitän mieluummin roskiin, kuin myyn kympillä jollekin hinnasta kitisijälle, jos olen toistasataa maksanut ja yhden talven on käytössä ollut ja siistinä pysynyt.

Jos ei ole rahaa ostaa uutena, niin ostakoon sitten niitä ikäloppuja ysärivaatteita pikkurahalla. Ei 50-70 euroa ole paha hinta yhden talven käytetystä laatumerkistä.

[/quote]

Ei käyttövaate ole mikään bisnesasia. Ei dvd-levystäkään saa uuden hintaa kun sen kotiinsa on kantanut ja avannut. Vaate kuluu kyllä talvessa, sitä pestään ja se päällä leikitään.

Ja naurettavaa vetää tuo "jos ei ole varaa"-kortti. Olisi kyllä, se on vain aika hullua maksaa satasia merkin takia. Vähän käytetty olisi oikein passeli, mutta en niistä tosiaan ole valmis uuden hintaa maksamaan.

Vierailija
17/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:45"]

[/quote]

[/quote]

Ei käyttövaate ole mikään bisnesasia. Ei dvd-levystäkään saa uuden hintaa kun sen kotiinsa on kantanut ja avannut. Vaate kuluu kyllä talvessa, sitä pestään ja se päällä leikitään.

Ja naurettavaa vetää tuo "jos ei ole varaa"-kortti. Olisi kyllä, se on vain aika hullua maksaa satasia merkin takia. Vähän käytetty olisi oikein passeli, mutta en niistä tosiaan ole valmis uuden hintaa maksamaan.

[/quote]

Jos vaate maksaa 130 euroa, niin minusta 60 ei ole uuden hinta? Ei ne minullekaan mikään business ole, mutta en halua harjoittaa hyväntekeväisyyttäkään. Olen kuitenkin tehnyt duunia rahojeni eteen, toisin kuin iso osa näistä kirppareiden hintavalittajista. Heillä tulot muodostuvat tulonsiirroista, mutta silti pitäisi merkkikamaa saada. "Koska minullakin on oikeus". Mieluummin heitän pois, ostakoot pummit Tokmannilta haalarinsa.

DVD-levythän ovat erinomaista tavaraa, koska eivät kulu. En odota niitäkään eurolla keltään saavani, jos toinen on 15 euroa siitä maksanut.

Vierailija
18/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:45"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos vaate maksaa 130 euroa, niin minusta 60 ei ole uuden hinta? Ei ne minullekaan mikään business ole, mutta en halua harjoittaa hyväntekeväisyyttäkään. Olen kuitenkin tehnyt duunia rahojeni eteen, toisin kuin iso osa näistä kirppareiden hintavalittajista. Heillä tulot muodostuvat tulonsiirroista, mutta silti pitäisi merkkikamaa saada. "Koska minullakin on oikeus". Mieluummin heitän pois, ostakoot pummit Tokmannilta haalarinsa.

DVD-levythän ovat erinomaista tavaraa, koska eivät kulu. En odota niitäkään eurolla keltään saavani, jos toinen on 15 euroa siitä maksanut.

[/quote]

Huoh. Oikein tulosi oot tienannut, jee. Saahan sitä rahaansa heittää tietty merkkikamaan, jos niin haluaa. 

Pointti on edelleenkin se, että haalareita saa uutena 40-60 eurolla, merkillä ei ole mitään merkitystä. Joku haluaa maksaa 130 e haalarista, tehkööt sen mutta käytetty on aina käytetty.

Vierailija
19/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea hinta on se minkä ostaja maksaa ja millä myyjä myy. En harrasta hyväntekeväisyyttä merkkivaatteilla, jotka ostan itse tienaamillani rahoilla. Jos se ostajaa riepoo, niin voi voi.

Vierailija
20/23 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:03"]

Oikea hinta on se minkä ostaja maksaa ja millä myyjä myy. En harrasta hyväntekeväisyyttä merkkivaatteilla, jotka ostan itse tienaamillani rahoilla. Jos se ostajaa riepoo, niin voi voi.

[/quote]

Ei se rievo, kun ei tarvitse sitä ostaa. Enkä osta. Ostan sitten mieluummin uuden haalarin kun maksan jonkun käyttämästä saman hinnan. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi