Suositelkaa netflix-sarjaa
Ollaan katsottu seuraavat sarjat siihen asti mitä netflixistä löytyy. Paremmuusjärjestyksessä:
Breaking bad
House of cards
Sopranos
Dexter
Uusi Sherlock
Suits
Moderni perhe
Better call Saul
Under the dome (ei samalla tasolla edellisten kanssa)
Glee ( vielä huonompi)
The shield, frendit, heroes, pako ja twin peaks katsottu aikoinaan televisiosta, joten niitä en osaa sijoittaa listalle koska aikaa kulunut sen verran.
Katsoin ensimmäisen jakson alkua walking deadista ja ruutu meni kiinni kun näin ensimmäisen zombin. Vaikutti niin typerältä kuin sarjakuvauksen jälkeen odotinkin. Weedsiä jaksoin katsoa ensimmäisen jakson, mutta vaikutti tylsältä.
Mad meniä katsoin ensimmäisen jakson suurin odotuksin. Jakso oli kuitenkin umpitylsä, enkä ymmärrä miten tuolla asettelulla tilanne muuttuisi jos katsoisin enemmän. Kannattaako kuitenkin jatkaa, vaikka ensimmäinen jakso vaikutti tylsältä. Sopiiko profiiliin sen perusteella mitä olen aiemmin katsonut ja mistä olen pitänyt?
Olen nyt katsonut joitakin jaksoja valehtelevista viettelijöistä, joka on saman tapainen kuin devious maids, mutta ei yllä samalle tasolle desperate housewivesin kanssa. Nämä ovat sellaisia joita ihan mielellään katsoo, mutta silti olisivat listalla siinä modernin perheen tietämillä.
Vai mitä suosittelisit?
Kommentit (25)
Bloodline, tosi hyvä! Paranee jakso jaksolta.
Gossip Girl. :D En ollut ennen tuota katsonut, mutta joskus ajattelin, että katson siivotessa sitä, koska ei vaikuttanut kovin kiinnostavalta, tuli vaan ekana vastaan ja ajattelin, että se vois pyöriä taustalla. Pyh se mitään pyörinyt. Koukutuin siinä vaiheessa kun Chuck ja Blair makas ekaa kertaa keskenään ja nyt olen ylpeä kaikkien kausien omistaja. Jotain sellasta siinä sarjassa vaan on, että hurahdin täysin! Ja onhan siinä hyvännäkösiä miehiä, vaikka onkin teinisarja ;D