Onko miehillä koskaan romanttisia haaveita
jonkun naisen suhteen? Tuntuu, että naiset aina ikävöi tai unelmoi jostain miehestä. Miehet ei varmaan samalla tavalla haihattele tai ihastu toivottomasti. Miehillä on helpompaa.
Kommentit (30)
Minun romanttinen haave on että näen yhden naisen juoksemassa ja ehdotan juoksemista yhdessä. Hän suostuu. Johdatan meidät veneelleni ja ehdotan ajelua. Hän suostuu. Ajamme saareen ja kiinnitämme veneen. Sitten käymme uimassa alasti. Kuivaamme itsemme ja jäämme istumaan veneen kannelle pyyhkeet päällä. Naisella on kylmä ja lämmitän häntä. Sitten rakastelemme.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 02:18"]
On miehillä romanttisia haaveita, esim. työkaverin kanssa paneskelu siivouskomerossa.
[/quote]
Se että isäsi, veljesi ja/tai ehkä sinä itsekin harrastatte tätä ei tarkoita sitä että muutkin miehet tekisivät niin.
Naiminen on kivaa puuhaa - todennäköisesti myös siivouskomerossa. Mutta ei normaali mies sellaisesta romanttisessa mielessä haaveile. Seksiin liittyvät fantasiat ovat sitten asia erikseen.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 07:05"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 03:28"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 03:21"] Olisi kiva tietää jotain romanttisia haaveita, mitä teillä on ollut.
Mä en oikein edes tiedä mitä on romantiikka, vaikka naisena kai muka pitäisi. [/quote] Minäkin haluan tietää. Mistä miehet päiväunelmoivat? Kertokaa kaikki. [/quote] Ne kuvittelee sen panohalun olevan romanttista kaipuuta. Eli haaveilevat seksistä.
[/quote]
Useimmille meille seksi ja siihen liittyvä läheisyys ovat haluttavia asioita. En näe siinä mitään pahaa. Miehillä suhtautuminen asiaan on epäilemättä suorasukaisempaa. Ja aika pitkälti sitä suorasukaisuutta ja aloitteellisuutta heiltä juuri odotetaankin.
Jos ihmislajilla tätä halua seksiin ei olisi niin aika hiljaista tälläkin palstalla olisi.
Olen haudannut romanttiset haaveet ja toivon siitä että löytäisin metkittävän parisuhteen loppuelämäni aikana. Exvaimoni auttoi asian kanssa ja muutti asennoitumistani naisiin merkittävästi. Nyt annan vain paskan kiertää.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 07:51"]
Minun romanttinen haave on että näen yhden naisen juoksemassa ja ehdotan juoksemista yhdessä. Hän suostuu. Johdatan meidät veneelleni ja ehdotan ajelua. Hän suostuu. Ajamme saareen ja kiinnitämme veneen. Sitten käymme uimassa alasti. Kuivaamme itsemme ja jäämme istumaan veneen kannelle pyyhkeet päällä. Naisella on kylmä ja lämmitän häntä. Sitten rakastelemme.
[/quote]
Oletko mies jota rakastan, ainakin harrastukset käyvät yksiin :) Haaveilen sinusta romanttisesti myös. Joka päivä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 07:51"]Minun romanttinen haave on että näen yhden naisen juoksemassa ja ehdotan juoksemista yhdessä. Hän suostuu. Johdatan meidät veneelleni ja ehdotan ajelua. Hän suostuu. Ajamme saareen ja kiinnitämme veneen. Sitten käymme uimassa alasti. Kuivaamme itsemme ja jäämme istumaan veneen kannelle pyyhkeet päällä. Naisella on kylmä ja lämmitän häntä. Sitten rakastelemme.
[/quote]
Ei tuo ole romantiikkaa. Haluat vain päästä panemaan.
Romanttinen haaveni on että voisin pitää naista hellästi niskasta kiinni ja voisin tuntea hänen hiuksensa ja suudella häntä otsaan ja tämän jälkeen huulille.
Onko ällöä?
Romanttiset haaveet ovat objektin haaveita. Mies on subjekti.
Kertokaa lisää.. Kiinnostaisi myös tietää puhuvatko miehet kavereilleen, jos he ovat kiinnostuneita/ihastuneita johonkin naiseen? Millaisia ylipäätänsä olette, kun olette ihastuneita? Stalkkailetteko ihastuksen kohdetta somessa (esim instagram, fb jne)? Minkälaisia romanttisia haaveita teillä on? Tyyliin onko mitään tämän tyyppisiä haaveita, että pussailette, pidätte käsistä kiinni jne?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 03:28"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 03:21"]
Olisi kiva tietää jotain romanttisia haaveita, mitä teillä on ollut.
Mä en oikein edes tiedä mitä on romantiikka, vaikka naisena kai muka pitäisi.
[/quote]
Minäkin haluan tietää. Mistä miehet päiväunelmoivat? Kertokaa kaikki.
[/quote]
Ne kuvittelee sen panohalun olevan romanttista kaipuuta. Eli haaveilevat seksistä.