Onko miehillä koskaan romanttisia haaveita
jonkun naisen suhteen? Tuntuu, että naiset aina ikävöi tai unelmoi jostain miehestä. Miehet ei varmaan samalla tavalla haihattele tai ihastu toivottomasti. Miehillä on helpompaa.
Kommentit (30)
Et voisi ap olla enää enempää väärässä.
-m31
On miehillä romanttisia haaveita, esim. työkaverin kanssa paneskelu siivouskomerossa.
En ole saanut muistiota jossa kiellettäisiin miehiltä romanttisien ajattelu ja kehoitetaan ajattelemaan vain hässimistä.
Tulen jatkossakin ajattelemaan molempia ihan tilanteen mukaan, sanokaa mitä sanotte.
m40+
Ihanat romanttisia pohtivat miehet! ♡.♡
Jos niitä jollain,tätä av.-palstaa lukeneella miehellä on ollutkin, niin kyllä ne,yksi toisensa perään täällä äkkiä karisevat...
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 02:28"]Jos niitä jollain,tätä av.-palstaa lukeneella miehellä on ollutkin, niin kyllä ne,yksi toisensa perään täällä äkkiä karisevat...
[/quote]
Pus ❤
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:28"]
jonkun naisen suhteen? Tuntuu, että naiset aina ikävöi tai unelmoi jostain miehestä. Miehet ei varmaan samalla tavalla haihattele tai ihastu toivottomasti. Miehillä on helpompaa.
[/quote]
Tuo ei todellakaan pidä paikkaansa. Miehet on kyllä todellakin rakastuneita ja romanttisia usienkin.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 02:28"]
Jos niitä jollain,tätä av.-palstaa lukeneella miehellä on ollutkin, niin kyllä ne,yksi toisensa perään täällä äkkiä karisevat...
[/quote]
Vähän niin kuin naisiltakin hiljalleen katoaa into pariutua ainakaan suomalaisen miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:31"]
Olen minä kyllä saanut nuorena esim. nipullisen verran rakkauskirjeitä eräältä mieheltä, joten joillain miehillä ainakin on. Se jos mikä on kuitenkin romanttista. Voi niitä aikoja...
[/quote]
No, saiko se äijjä rustailulleen vastinetta?
Curious minds want to know...
Minulla ainakin on. Parhaita ovat ne harvinaiset hetket kun ne toteutuvat edes osittain.
M26
Oli joskus alle parikymppisenä paljonkin. Karisseet aikalailla kokonaan pois kokemuksen karttuessa. Ja hyvä niin :)
Mä olen suhteellisen vakuuttunut, että rakastuneet miehet ovat romanttisempia jopa arjessa kuin naiset. Myös tuossa mainitsemassasi viikonloppu hömpässä.
Voi JEESUS!!! Ei kai KUKAAN aikuinen ihminen voi tosissaan miettiä tällaista?! Näitä onko pojuilla tunteet? -juttuja ihmeteltiin ala-asteella. Kasvakaa!!!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 02:46"]
Voi JEESUS!!! Ei kai KUKAAN aikuinen ihminen voi tosissaan miettiä tällaista?! Näitä onko pojuilla tunteet? -juttuja ihmeteltiin ala-asteella. Kasvakaa!!!
[/quote]
Kyllä sitä miettii yllättävän hönttejäkin asioita joskus, yleensä kokemuksen puutteesta johtuen.
Olisi kiva tietää jotain romanttisia haaveita, mitä teillä on ollut.
Mä en oikein edes tiedä mitä on romantiikka, vaikka naisena kai muka pitäisi.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 03:21"]
Olisi kiva tietää jotain romanttisia haaveita, mitä teillä on ollut.
Mä en oikein edes tiedä mitä on romantiikka, vaikka naisena kai muka pitäisi.
[/quote]
Minäkin haluan tietää. Mistä miehet päiväunelmoivat? Kertokaa kaikki.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 03:46"]
Siis, juuri miehethan ovat romanttisia, ei naiset.
[/quote]
Niin, ehkä miehet on tosiaan niitä jotka keksii ja toteuttaa romantiikkaa ja naiset ottaa sen mieluummin vastaan kuin toteuttaa. Naisten romanttiset unelmathan liittyy usein siihen mitä heille tehdään.
Olen minä kyllä saanut nuorena esim. nipullisen verran rakkauskirjeitä eräältä mieheltä, joten joillain miehillä ainakin on. Se jos mikä on kuitenkin romanttista. Voi niitä aikoja...