Sanokaa mulle että hullu lopeta!!
Teen väärin ;( petän ja rakastun toiseen kovaa vauhtia. Miten pysäytän itseni'nn
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:30"]
Anna palaa, kerran täällä vain eletään.
[/quote]
Lassukat alapeukuttaa. Perus mamma-meininkiä. Kun en minä uskall elää niin ei saa kukaan muukaan.
Jos sulla on nyt hyvä kumppani niin et saa parempaa vaihtamalla.
Vähän samat fiilikset. Kun vaan saisi tilaisuuden ihastuksen kanssa!!!
Se kostautuu vielä. Kukaan ei pidä pettäjistä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:36"]
Se kostautuu vielä. Kukaan ei pidä pettäjistä.
[/quote]
Ei kannata jäädä kiinni.
On mulla hyvä. Liian hyvä kiltti ja kunnollinen. Nyt tää ihastuksen kohde on ihan päinvastainen.
Ja siltikin yksi on suurempi muita
Nyt ja aina
Ja kun sen kohtaa, ei kysele hintaa
Tai kuuntele jeesusteluita
Ne ei mitään paina
Ne ei helli ja polta sun rintaa
Elä, ihminen.
Sellanen renttu pahis. Idiootti oon :(
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:37"]On mulla hyvä. Liian hyvä kiltti ja kunnollinen. Nyt tää ihastuksen kohde on ihan päinvastainen.
[/quote]
No mikä sua sitten vaivaa? Eli ihastus on huono ilkeä ja paska?
Hullu lopeta! Oletko hullu vai hullu vai KREIZE?!! Omg!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:37"]On mulla hyvä. Liian hyvä kiltti ja kunnollinen. Nyt tää ihastuksen kohde on ihan päinvastainen.
[/quote]
Lopeta ja panosta olemassaolevaan parisuhteeseesi. Ruoho ei yleensä ole sen vihreämpää siellä aidan toisella puolella.. se huuma mikä sulla on nyt sen toisen kanssa, katoaa. Älä pilaa hyvää parisuhdetta.
Joo, todellakin olet. Turpaan tulee jos vaihdat. Ehkä alkuhurmos on ihanaa ja sitten joskus tulee arki. Huomaat että kunnollisen kanssa on turvallista ja rentun kanssa ei. Sitä arvostaa pitkässä juoksussa enemmän. Kokemuksella sanon.
Tee niin, jos se tuntuu oikealta. Et voi sydämellesi mitään.
Voi paska. Lähetin sille ihania tekstareita ja se mulle ja nyt musta tuntuu että petän sitäkin :( en kertonut että mulla on mies :( nyt sekin toivoo varmaan liikoja?! En kuitenkaan luultavasti halua kuin salarakkaan hetkeksi. Pitäskö mun lyödä pää seinään täysillä että unohtuis kaikki?!?
Nyt sun kannattaa miettiä tarkkaan mitä haluat. Mieti miehesi hyviä ja huonoja puolia, onko ainoa huono asia se, että jännitystä ei ole nykyisessä suhteessa? Jos näin on, oot tekemässä suuren virheen. Sen toisen kanssa todennäköisesti käy alun jälkeen sama juttu. Jos haluat vaan jatkuvaa huumaa ja jännitystä, ehkä parisuhde ei sovi sulle ja sinkkuna parempi?
Anna palaa, kerran täällä vain eletään.