Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rikoin perheen, kysyttävää?

Vierailija
29.08.2015 |

Avoliitossa asui, 4 ja 8 vuotiaat lapset. Sain miehen itselleni.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni noin niinkuin omasta mielestä?

Vierailija
22/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:36"]Tilastojen mukaan noin 20% onnistumistodennäköisyys
[/quote]

Kyllä tässä on aika pitkälle yhteiset elämänsuunnitelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:36"]Miten meni noin niinkuin omasta mielestä?
[/quote]

Se meni niinkun piti, tosin en ollut suunnitellut mitään tälläistä, koska itsekkin tapailin tahollani.

Vierailija
24/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:33"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:25"]Miksi tämä mies on mielestäsi erityinen? [/quote] Kun näimme ensimmäisen kerran ja vaihdettiin silloin vietyomia hymyjä tunsin, että tässä on jotain, sen illan jälkeen selvittelin tutuiltamme kuka tämä oli. Hän laittoi viestiä, tuli mun luokse kahville. Naureskeltiin, että hassua kun naamaa helottaa ja kädet hiestä märät ja kokoajan hymyilyttää. Aloimme vaan viettämään aikaa samoissa paikoissa, ilman sen suurempia. Hän kertoi tilanteesta kotonaan ja juttelimme siitä usein. Hän kertoi pettämisistään ja motiiveistaa. Lähdettiin yhteen konserttiin, useat ihmiset tuli sanoon, kuinka ihanan näköstä on kun jotkut on niin rakastuneista..Mentiin mun luokse ja hän kysyi että tunsinko samoin ja mitö olisin mieltä jos yrittäisimme oikeasti julkisesti. Paskamyllyhän siitä alkoi. Avopuoliso oli pitkään tutkinu mun facebookkia ja udellu musta tutuilta. Pian hän huomas, että näin on parempi ja kuinka onnellinen miehestä tuli. Ex-avopuoliso soittaa nykyään jopa minulle, että koska on lapsia tuomassa. Välit on ollut asialliset vaikka alku oli toivoton.

[/quote]

Kirjoitit pitkähkön vastauksen ja löysit erityisyyttä vain rakastumisen fiiliksistä ja seksuaalisesta kemiasta, joita olet kokenut. Eikö miehessä itsessään ole mitään erityistä? Tiedäthän, että ne ekojen vuosien kiimat hiipuvat ja siinä kohtaa suhteesta pitäis alkaa löytyä jotain muutakin. Mies ilmeisesti lähti perääsi, kun vaimon kanssa oli huumat ohi. Vanha sananlasku: Katso mennyttä, tiedät tulevan.

Vierailija
25/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:33"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:25"]Miksi tämä mies on mielestäsi erityinen? [/quote] Kun näimme ensimmäisen kerran ja vaihdettiin silloin vietyomia hymyjä tunsin, että tässä on jotain, sen illan jälkeen selvittelin tutuiltamme kuka tämä oli. Hän laittoi viestiä, tuli mun luokse kahville. Naureskeltiin, että hassua kun naamaa helottaa ja kädet hiestä märät ja kokoajan hymyilyttää. Aloimme vaan viettämään aikaa samoissa paikoissa, ilman sen suurempia. Hän kertoi tilanteesta kotonaan ja juttelimme siitä usein. Hän kertoi pettämisistään ja motiiveistaa. Lähdettiin yhteen konserttiin, useat ihmiset tuli sanoon, kuinka ihanan näköstä on kun jotkut on niin rakastuneista..Mentiin mun luokse ja hän kysyi että tunsinko samoin ja mitö olisin mieltä jos yrittäisimme oikeasti julkisesti. Paskamyllyhän siitä alkoi. Avopuoliso oli pitkään tutkinu mun facebookkia ja udellu musta tutuilta. Pian hän huomas, että näin on parempi ja kuinka onnellinen miehestä tuli. Ex-avopuoliso soittaa nykyään jopa minulle, että koska on lapsia tuomassa. Välit on ollut asialliset vaikka alku oli toivoton.

[/quote]

Kirjoitit pitkähkön vastauksen ja löysit erityisyyttä vain rakastumisen fiiliksistä ja seksuaalisesta kemiasta, joita olet kokenut. Eikö miehessä itsessään ole mitään erityistä? Tiedäthän, että ne ekojen vuosien kiimat hiipuvat ja siinä kohtaa suhteesta pitäis alkaa löytyä jotain muutakin. Mies ilmeisesti lähti perääsi, kun vaimon kanssa oli huumat ohi. Vanha sananlasku: Katso mennyttä, tiedät tulevan.
[/quote]

He oli ollut 8vuotta. Mies on luonteeltaan kaikkea sitä mitä.arvostan: rehellinen, luotettava, seikkailunhaluinen, yllytyshullu,huumorintajuinen, reilu, rakastettava, sympaattinen, hyvä isä, sopivasti lapsellinen hölösuu :)

Vierailija
26/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko T alkavalta paikkakunnalta?

Vierailija
27/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:50"]Ootko T alkavalta paikkakunnalta?
[/quote]

Olen kyllä, monikin paikkakunta alkaa T:llä

Vierailija
28/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:42"]Kirveellä, puukolla, vai karvaisella pillulla ? Oletko nyt ylpeä, voittaja fiilis ? Muuttajamunapussien tyhjennyspatjaksi kuuluisin vastaanottokeskukseen jossa Mogadishun lähetyssaarnaajat saisivat oikein joukoin tyhjentää mustatteepussinsa sinun mustuneeseen löysään pilluusi !  Voisit saada vaikka Nobelin rauhanpalkinnon :) + tummaa kikkiä runsaasti :)
[/quote]

Ei ole voittajafiilis. Moni spekuloi miten joku voi tehdä noin? miten sitä ja mitä tätä? olen itsekkin aiemmin spekuloinut.. ja ymmärrän ton karkeen kielen, varmasti oma miehesi myös lähtenyt. Se, että suhteemme alkoin näin, ei tarkoita sitä että makaisin pitkin kyliä pedistä toiseen. Kun se oikea osuu kohdalle tai ihminen, jonka kanssa täydelliset kemiat, ei se katso aikaa eikä paikkaa.

Vierailija
29/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:33"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:25"]Miksi tämä mies on mielestäsi erityinen? [/quote] Kun näimme ensimmäisen kerran ja vaihdettiin silloin vietyomia hymyjä tunsin, että tässä on jotain, sen illan jälkeen selvittelin tutuiltamme kuka tämä oli. Hän laittoi viestiä, tuli mun luokse kahville. Naureskeltiin, että hassua kun naamaa helottaa ja kädet hiestä märät ja kokoajan hymyilyttää. Aloimme vaan viettämään aikaa samoissa paikoissa, ilman sen suurempia. Hän kertoi tilanteesta kotonaan ja juttelimme siitä usein. Hän kertoi pettämisistään ja motiiveistaa. Lähdettiin yhteen konserttiin, useat ihmiset tuli sanoon, kuinka ihanan näköstä on kun jotkut on niin rakastuneista..Mentiin mun luokse ja hän kysyi että tunsinko samoin ja mitö olisin mieltä jos yrittäisimme oikeasti julkisesti. Paskamyllyhän siitä alkoi. Avopuoliso oli pitkään tutkinu mun facebookkia ja udellu musta tutuilta. Pian hän huomas, että näin on parempi ja kuinka onnellinen miehestä tuli. Ex-avopuoliso soittaa nykyään jopa minulle, että koska on lapsia tuomassa. Välit on ollut asialliset vaikka alku oli toivoton. [/quote] Kirjoitit pitkähkön vastauksen ja löysit erityisyyttä vain rakastumisen fiiliksistä ja seksuaalisesta kemiasta, joita olet kokenut. Eikö miehessä itsessään ole mitään erityistä? Tiedäthän, että ne ekojen vuosien kiimat hiipuvat ja siinä kohtaa suhteesta pitäis alkaa löytyä jotain muutakin. Mies ilmeisesti lähti perääsi, kun vaimon kanssa oli huumat ohi. Vanha sananlasku: Katso mennyttä, tiedät tulevan. [/quote] He oli ollut 8vuotta. Mies on luonteeltaan kaikkea sitä mitä.arvostan: rehellinen, luotettava, seikkailunhaluinen, yllytyshullu,huumorintajuinen, reilu, rakastettava, sympaattinen, hyvä isä, sopivasti lapsellinen hölösuu :)

[/quote]

Jep. Mies oli siis mutkalla ns. seitsemän vuoden kriisin kanssa. Toivottavasti miehen seikkailunhalu ei riistäydy jälleen käsistä, kun olette turtuneet toisiinne muutaman vuoden kuluttua.

Vierailija
30/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että miehesi avoliitto oli kestänyt 8 vuotta ennenkuin tulit kuvioihin, vahvistaa mun mielestä enemmän kuin hyvin sitä noin 7 vuoden sykliä parisuhteessa. Toivottavasti olet henkosesti varautunut myös siihen, että täydellisimpäänkin suhteeseen tulee kriisi ennemmin tai myöhemmin?

Vierailija
31/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti, ei henkosesti. :D

Vierailija
32/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:57"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:33"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:25"]Miksi tämä mies on mielestäsi erityinen? [/quote] Kun näimme ensimmäisen kerran ja vaihdettiin silloin vietyomia hymyjä tunsin, että tässä on jotain, sen illan jälkeen selvittelin tutuiltamme kuka tämä oli. Hän laittoi viestiä, tuli mun luokse kahville. Naureskeltiin, että hassua kun naamaa helottaa ja kädet hiestä märät ja kokoajan hymyilyttää. Aloimme vaan viettämään aikaa samoissa paikoissa, ilman sen suurempia. Hän kertoi tilanteesta kotonaan ja juttelimme siitä usein. Hän kertoi pettämisistään ja motiiveistaa. Lähdettiin yhteen konserttiin, useat ihmiset tuli sanoon, kuinka ihanan näköstä on kun jotkut on niin rakastuneista..Mentiin mun luokse ja hän kysyi että tunsinko samoin ja mitö olisin mieltä jos yrittäisimme oikeasti julkisesti. Paskamyllyhän siitä alkoi. Avopuoliso oli pitkään tutkinu mun facebookkia ja udellu musta tutuilta. Pian hän huomas, että näin on parempi ja kuinka onnellinen miehestä tuli. Ex-avopuoliso soittaa nykyään jopa minulle, että koska on lapsia tuomassa. Välit on ollut asialliset vaikka alku oli toivoton. [/quote] Kirjoitit pitkähkön vastauksen ja löysit erityisyyttä vain rakastumisen fiiliksistä ja seksuaalisesta kemiasta, joita olet kokenut. Eikö miehessä itsessään ole mitään erityistä? Tiedäthän, että ne ekojen vuosien kiimat hiipuvat ja siinä kohtaa suhteesta pitäis alkaa löytyä jotain muutakin. Mies ilmeisesti lähti perääsi, kun vaimon kanssa oli huumat ohi. Vanha sananlasku: Katso mennyttä, tiedät tulevan. [/quote] He oli ollut 8vuotta. Mies on luonteeltaan kaikkea sitä mitä.arvostan: rehellinen, luotettava, seikkailunhaluinen, yllytyshullu,huumorintajuinen, reilu, rakastettava, sympaattinen, hyvä isä, sopivasti lapsellinen hölösuu :)

[/quote]

Jep. Mies oli siis mutkalla ns. seitsemän vuoden kriisin kanssa. Toivottavasti miehen seikkailunhalu ei riistäydy jälleen käsistä, kun olette turtuneet toisiinne muutaman vuoden kuluttua.
[/quote]

Ex-nainen oli tappanut miehen tunteet häntä kohtaan. Kaikki on mahdollista, kukaan.ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tulessaa. Itse olen varma suhteestamme ja luotan yhteiseen tulevaisuuteemme.

Vierailija
33/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:49"]

[/quote]

Siis hetkinen. Mies oli jo sarjapettäjä, kun tapasitte?

Vierailija
34/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pystyt luottamaan pettäjämieheen?

Vierailija
35/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 02:00"]Se, että miehesi avoliitto oli kestänyt 8 vuotta ennenkuin tulit kuvioihin, vahvistaa mun mielestä enemmän kuin hyvin sitä noin 7 vuoden sykliä parisuhteessa. Toivottavasti olet henkosesti varautunut myös siihen, että täydellisimpäänkin suhteeseen tulee kriisi ennemmin tai myöhemmin?
[/quote]

Olen kyllä tietoinen. En ole kasvanut pumpulissa ja olen elönyt vaikeissakin parisuhteissa. En olisi uskonut, että pystyn oikeesti vilpittömästi koko sydämestäni rakastaan ketään, mutta niin se vaan elämä.muuttuu.

Vierailija
36/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 02:02"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:49"]

[/quote]

Siis hetkinen. Mies oli jo sarjapettäjä, kun tapasitte?
[/quote]

Kyllä, mieheni oli pettänyt entistä avopuolisoaan.

Vierailija
37/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 02:03"]Miten pystyt luottamaan pettäjämieheen?
[/quote]

Luottamus on kahden ihmisen välinen kauppa, jonka kadotettua sitä.on vaikea löytää. Mieheni on ollut alusta asti rehellinen minulle, silloinkin kun oli edellisessä suhteessaa. Itse pystyn häneen luottamaan täysin.

Vierailija
38/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 02:06"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 02:02"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:49"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:33"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:25"]Miksi tämä mies on mielestäsi erityinen? [/quote] Kun näimme ensimmäisen kerran ja vaihdettiin silloin vietyomia hymyjä tunsin, että tässä on jotain, sen illan jälkeen selvittelin tutuiltamme kuka tämä oli. Hän laittoi viestiä, tuli mun luokse kahville. Naureskeltiin, että hassua kun naamaa helottaa ja kädet hiestä märät ja kokoajan hymyilyttää. Aloimme vaan viettämään aikaa samoissa paikoissa, ilman sen suurempia. Hän kertoi tilanteesta kotonaan ja juttelimme siitä usein. Hän kertoi pettämisistään ja motiiveistaa. Lähdettiin yhteen konserttiin, useat ihmiset tuli sanoon, kuinka ihanan näköstä on kun jotkut on niin rakastuneista..Mentiin mun luokse ja hän kysyi että tunsinko samoin ja mitö olisin mieltä jos yrittäisimme oikeasti julkisesti. Paskamyllyhän siitä alkoi. Avopuoliso oli pitkään tutkinu mun facebookkia ja udellu musta tutuilta. Pian hän huomas, että näin on parempi ja kuinka onnellinen miehestä tuli. Ex-avopuoliso soittaa nykyään jopa minulle, että koska on lapsia tuomassa. Välit on ollut asialliset vaikka alku oli toivoton. [/quote] Kirjoitit pitkähkön vastauksen ja löysit erityisyyttä vain rakastumisen fiiliksistä ja seksuaalisesta kemiasta, joita olet kokenut. Eikö miehessä itsessään ole mitään erityistä? Tiedäthän, että ne ekojen vuosien kiimat hiipuvat ja siinä kohtaa suhteesta pitäis alkaa löytyä jotain muutakin. Mies ilmeisesti lähti perääsi, kun vaimon kanssa oli huumat ohi. Vanha sananlasku: Katso mennyttä, tiedät tulevan. [/quote] He oli ollut 8vuotta. Mies on luonteeltaan kaikkea sitä mitä.arvostan: rehellinen, luotettava, seikkailunhaluinen, yllytyshullu,huumorintajuinen, reilu, rakastettava, sympaattinen, hyvä isä, sopivasti lapsellinen hölösuu :) [/quote]   Siis hetkinen. Mies oli jo sarjapettäjä, kun tapasitte? [/quote] Kyllä, mieheni oli pettänyt entistä avopuolisoaan.

[/quote]

Onnea vaan, Ap :D Ethän sitten ylläty kun Romeo kaataa seuraavan pirkon, kun se kemia vaan niiden välillä on niiiin intensiivinen.

Vierailija
39/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos..ei niin tule käymään trust me ;)

Vierailija
40/45 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et ap ole minun äitipuoleni. En voisi sinua arvostaa. Sori vain.