Rikoin perheen, kysyttävää?
Avoliitossa asui, 4 ja 8 vuotiaat lapset. Sain miehen itselleni.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:41"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 01:36"]Tilastojen mukaan noin 20% onnistumistodennäköisyys [/quote] Kyllä tässä on aika pitkälle yhteiset elämänsuunnitelmat.
[/quote]
Niinhän kaikilla. Silti puolet avioliitoista päätyy eroon. Teillä on vielä huonommat prosentit koska suhde on alkanut pettämisestä.
Toivottavasti ette tee lisää avioerolapsia.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 03:14"]Onneksi et ap ole minun äitipuoleni. En voisi sinua arvostaa. Sori vain.
[/quote]
No kiitäppä sitten onneasi. Miksi olla suhteessa jossa ei ole onnellinen, käsittääkswni siinä ne lapset eniten kärsii. Lapsilla on nyt kaksi ehjää ja onnelista kotia.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 03:46"]Närästääkö sua koskaan? Miten saat närästyksen loppumaan? Voiko tää johtua rasvaisesta ruoasta? Onko sulla koiraa? Jos on niin minkä rotuinen? Ootko vielä hereillä? Jos oot niin miksi? Tässä näitä kysymyksiä.
[/quote]
Ei närästä, eikä yleensäkkään närästä. Meillä on kaksi saksanpaimenkoiraa. Olen hereillä, haemme ystäviämme lentokentältä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 04:34"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 03:14"]Onneksi et ap ole minun äitipuoleni. En voisi sinua arvostaa. Sori vain.
[/quote]
No kiitäppä sitten onneasi. Miksi olla suhteessa jossa ei ole onnellinen, käsittääkswni siinä ne lapset eniten kärsii. Lapsilla on nyt kaksi ehjää ja onnelista kotia.
[/quote]
Sulta jäi nyt pointti tajuamatta.
T.avioerolapsi, jolla ihana äitipuoli
Närästääkö sua koskaan? Miten saat närästyksen loppumaan? Voiko tää johtua rasvaisesta ruoasta? Onko sulla koiraa? Jos on niin minkä rotuinen? Ootko vielä hereillä? Jos oot niin miksi? Tässä näitä kysymyksiä.