Oudointa mitä OPETTAJA on sanonut oppitunnilla
Nyt kaikki häröimmöt lausahdukset ja oppitunnit tänne!
Kommentit (101)
Synnyttämisestä keskusteltiin, ope sanoi: "ponnistusvaihe ei satu ollenkaan." No eipä.
Heh, se oli aika hauskaa, kun biologian opettajani piti meille normaalisti bilsan tuntia ja yks poika sit vittuili opettajalle. Opettaja kysyy siltä pojalta "No mikäs sun pyllyssä nyt on?" sellasella pirullisella äänellä. Sit se poika vastaa ihan pokkana "Paska". Sit se opettaja vaan tokas "Mene sitten nuorimies vessaan". Sai koko luokka päivän naurut!:D
"On siinä jotain väärää jos toinen mies haluaa työntää itsensä toisen tuhkaluukkuun". Tämä ala-asteen biologian tunnilla, ja yhdyn sanomaan täysin rinnoin.
Tämä ei ole mitenkään outoa eikä häröä, vaan nokkelaa ja hauskaa.
Yläasteella luokallani oli poika nimeltä Johan. Olimme kaikki suomenkielisiä, Johan mukaanlukien, joten hänen nimeään ei äännetty ruotsalaisittain "Juuhan", vaan suomalaisittain "Johan". Johan oli ihan mukava tyyppi, mutta sen verran villi ja levoton, että opettajilla meinasi pinna palaa aika usein hänen häsellyksiinsä.
Kerran historia-yhteiskuntaopin opettajalla alkoi keittää aivan totaalisesti, kun Johan ölisteli. Hän huusi vihaisesti ja meinasi selvästi sanoa jotain todella rumaa, mutta sittenhän tämä opettaja tajusi kesken huudon, ettei hän missään nimessä voi huutaa oppilaalle aivan niin rajusti. Mutta hän oli jo ehtinyt ärjäistä Johanin nimen. Mitä teki opettaja? Hän pelasti tilanteen nokkelasti. Tulos oli huuto:
"JOHAN!!! ... nyt on markkinat."
Myös meillä oli ala-asteella 80-90 -luvulla pedofiiliopettaja: ahdisteli tyttöjä, poikia kuritti kovakouraisesti. En tiedä osasiko juuri kukaan kertoa asiasta kotona, kun opettaja sai olla virassaan eläkeikään saakka.
Ei tule just nyt mieleen mitään opettaja olisi joskus sanonut, mutta tuli mieleen se kun 10v sitten lukiossa historianopettaja voitti online-pokerissa jotain (pelasi oppituntien aikana kun oli hiljaista työskentelyä), meni hakemaan viereisestä luokasta matikanopettajan ja sitten tämän matikanope työnsi tätä hissanopea työtuolilla ympäri koulun käytäviä ja niistä lähti jonkin verran ääntä kun ne tuuletti mennessään. Sama hissanope pyysi meidän ryhmän keskellä talvea hänen luokseen grillaamaan ja mehän mentiin.
Nämä on enimmäkseen hauskoja eikä outoja mutta:
Yks opettaja sano joskus: "älkää muuttako pois täältä (meän paikkakunta) jääkä tänne ja tehkää paljon lapsia Pekalle (opettajan nimi muutettu) opetettavaksi nii Pekka saa lisää rahaa ja voi ostaa lisää elektroniikkaa." :Dd
Tämä tyyppi sanonu paljon muutaki mutta tuo nyt tuli mieleen 7 luokalta. Usein mietiskeli tunnilla että jos Chihuahuoita ja Susia laitettaisiin (tiät kyllä) niin millaisiahan rotuja sieltä tulisi XD
Toinen on yheltä loistavalta opettajalta joka on aika pippurinen :D mutta samalla vitsailee siitä ja se saattaa olla ensin ihan kivasti jutella ja yhtäkkiä karjasta täysillä jos joku tekkee jotaki :))) se on aika vanha nainen ja kaikki tykkää siitä ainaki ketkä mie tiän
Hän sitte uhkailee mm. Että jos pipoa pitää tunnilla nii se voi päätyä hänen pannumyssyksi ja kerran sano jolleki joka oli puhelimella: "varo vain jos oot puhelimella nii mie sitte haen sen sulta ja vanhoilla tärisevillä käsillä sitten vahingossa tiputan sen sitten maahan ja vahingossa korkokengällä tallaan *jysäyttää koron lujasti maahan* sen päältä:)" tämän ilmoitti hymyillen ja pyysi kohta että ei säikähdetä "mustaa huumoria" tällasia pitäs kaikkien opettajien olla!!!! <3
Tässä on paha vaarq että joku täällä palstalla tunnistaa kyseisen opettajan... xD
Että kaikkea ruokaa pitää maistaa muuten ei saa lähteä ruokalasta
Korkea verenpaine johtuu siitä, kun ihminen syö liikaa suolaa ja sitten juo liikaa vettä. Siis se vesi olisi nimen omaan syynä korkeisiin paineisiin.
Vierailija kirjoitti:
Korkea verenpaine johtuu siitä, kun ihminen syö liikaa suolaa ja sitten juo liikaa vettä. Siis se vesi olisi nimen omaan syynä korkeisiin paineisiin.
No siitähän se nimenomaan johtuu. Suola lisää nesteen kertymistä ja tietysti sitten juodaan vettä kun tulee kauhea juomisen tarve suolan kuivuttaessa elimistöä. Vesi imeytyy kudoksiin ja verenkiertoon, jossa nestemäärän lisääntyessä paine tietysti kasvaa, veri kun ei puristu kokoon vaan suurempi määrä pingottaa suonia ulospäin eli paine kohoaa.
Mun ala-asteen opettaja oli syvästi uskonnollinen ja kertoi meille helvetistä ja taivaasta. Mä kysyin siltä et entä mun veli ja isä, kun ne on ateisteja niin se sano et ne joutuu helvettiin. Oli traumaattista. Olin 7 tai 8 vuotias. 😕
"Onnistuko?"
Opettaja kysäisi, kun poika tuli kesken tunnin vessasta.
Koko luokka repesi nauramaan.
Ala-asteella joskus 80-luvulla opettaja uumoilo, ettei maapallon kuori kohta kestä lisääntyvää väestöä. Ihmisiä maapallolla taisi silloin olla viitisen miljardia.
Lukiossa biologian opettaja tokaisi luokalle: "en usko että minun ja vaimoni seksielämä päättyy vaimon vaihdevuosiin". Tuli kyllä kiusallinen tunnelma...
Uskonnon opettaja lukiossa: "Jotkut yläasteelaiset pojat ovat niin uteliaita, että kyselevät jopa minun seksielämästäni. Vastaan heille vaan, että kyllä minulla on mieheni kanssa seksielämää, mutta yksityiskohdat eivät teille kuulu. Se on oma henkilökohtainen asiamme, vaikka tekisimme sen kattolampussa."
Okei... Selvä juttu. En kyllä muista, mihin tuo avautuminen liittyi. Tuli vaan ikävä mielikuva sen jälkeen opettajasta roikkumassa kattolampussa.
Terveystiedon ope sanoi, että nainen ei voi raiskata miestä.
Mun yläasteen uskonnon ope kertoi monille luokan tytöille, milloin he pääsisivät kirkkoon ja milloin ei. Eli jos oli avonainen paita päällä niin aina tuli kommentti "sä et kyllä nyt pääsis kirkkoon"
Oltiin luokkaretkellä, ja mä ja pari muuta söi vaahterankukkia. Sit meiän ope väitti, että vaahtera on myrkyllinen, eikä suostunut uskomaan ettei ole (ei varmaan tajunnut, ettei myrkkykasveista tehdä hunajaa, vaikka selitettiinkin). No lopulta sitten katto netistä, eikä ollut myrkyllinen. Tää ope opetti meille myös ympäristöoppia, että niin...
Enkun ope aloitti yläasteella ekan tunnin kirjoittamalla liitutaululle "life is hard, then we die"... Sai ainakin oppilaat hiljaiseksi!