Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudointa mitä OPETTAJA on sanonut oppitunnilla

Vierailija
28.08.2015 |

Nyt kaikki häröimmöt lausahdukset ja oppitunnit tänne!

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla miespuolinen opettaja pelotteli meitä alakoulun maantiedon tunnilla, että maapallon kuori ei kestä lisäänytvää väkimäärää. Silloin ihmisiä taisi olla vähän alle 5 miljardia. Kuori saattaa kuulemma pettää ihmisten alla.

Vierailija
2/101 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maon Pitkä marssi, jossa kuoli ihmisiä kuin kärpäsiä, oli jotakin uskomattoman hienoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomisesta en muista, mutta ammattikorkeassa yksi otti kalsarit laukustaan ja pyyhki otsaltaan niillä hikeä.

Vierailija
4/101 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sanoi syntymävuotensa, ja sitten että meidän pitää painaa se mieleen ja muistaa. En vieläkään ole tajunnut miksi, tarkan vuodenkin unohdin jo :D Aikaa tästä 7 vuotta. 

Vierailija
5/101 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ehkä oudointa, mutta jäi ainakin mieleen. 80-luvun lopulla yläasteen opettaja ennusti, että öljy tulee loppumaan maapallolta ja kymmenen vuoden kuluessa yksityisautoilu kielletään. Sitä olen tässä odotellut, koskaan en autoa hankkinut.

Vierailija
6/101 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi aina varoitteli poikia naisista. Suositteli pysymään poikamiehenä, kuten hän itse. Huumorimielellä toki. Terveisiä kaikille jotka tunnistaa tyypin! 

Vierailija
7/101 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveystiedon ope: ei se pituus, vaan se paksuus

Vierailija
8/101 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vanhempi opettaja lipsautteli:
"Minäkin muistan silloin nuoruudessani kun puhuttiin 1850-luvulla... eikun siis 1950-luvulla!"

Musiikinopettajamme: "Nyt ne vehkeet pois ja muna käteen!" (tarkoitti rytmimunaa, kun eräs poika räpelsi kitaraa niin huonosti, ettei opettaja raaskinut jättää sitä pojan armoille)

Vierailija
9/101 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymppi ope: olin lentonäytöksessä(?) ja se kone räjähti ja ne kaikki kuoli (naurua).

Tiesittekkö, että karjalanpiirakka muistuttaa naisen alapäätä? Ennen vanhaan karjalaismiehet teki niitä.

Tämän näköisillä miehillä on iso kalu ja tän pieni...

Kalle, näytät vähä somalilta, oot tommonen siro jne.

Vierailija
10/101 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän alakoulun entinen rehtori sanoi veljelleni, että PERKELE ja antoi kunnon selkäsaunan. Sai kenkää myöhemmin, mutta siihen vaikutti myös se eyyä oksenteli krapulassa koulun pihamaalle. Kova meno ysärillä!

Vierailija
11/101 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijainen: aluksi pitkä tarina joka kuunneltiin seisten ja tarinan opetus, josta ope lopuksi saarnasi: luottakaa jumalaan, hypätkää tuntemattomaan niinkuin minä. Jumala rakastaa teitäkaikkia ja muuta tämmöstä

Vierailija
12/101 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvun maantiedon tunnit olivat jälkikäteen muisteltuina melkoisen outoja: Neuvostoliiton ihanuutta esiteltiin hienoilla värikuvilla ja diaesityksillä, joissa kiiltävät puimurit leikkasivat suunnattomia viljapeltoja. Lännestä kerrottiin pääasiassa roturistiriidat ja saasteet, tottakai kuvat olivat pieniä ja mustavalkoisia. Länsi-Saksassa olivat kuulemma puhelinpylväätkin betonista, koska happosateet olivat tappaneet kaikki metsät.

Vierailija
13/101 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on paras; historian ope vuonna 2005. Sitten ku ootte työiässä, Suomessa on aivan kaaosmainen työvoimapula! Pakko ottaa ulkomailta työntekijöitä ja silti työpaikkoja niin paljon että tekee Suomessa tiukkaa!

Vierailija
14/101 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on paras; historian ope vuonna 2005. Sitten ku ootte työiässä, Suomessa on aivan kaaosmainen työvoimapula! Pakko ottaa ulkomailta työntekijöitä ja silti työpaikkoja niin paljon että tekee Suomessa tiukkaa!

Vierailija
15/101 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette huonoja urheilussa, voitte miettiä, että olette kuitenkin voittaneet ainakin yhden uintikilpailun. (Meinasi siittiötä)

Vierailija
16/101 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ottakaa ne munuaisenne ja hypätään ikkunasta ulos :D. Oli niin hassu tilanne yläasteella kun tutkittiin munuaisia biologian tunnilla eikä päästy luokasta ulos ovi jumi. Niin me sitten mentiin ikkunasta ulos.

Sama mies ope kertoi naama punaisena salkunkannen takaa kukista ja mehiläisistä. :D

Vierailija
17/101 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla, 9-luokan biologian tunnilla. Aiheena ihmisen biologia, kehitykseen liittyvät asiat. Miesope: käsi ylös kaikki tytöt, joilla on juuri nyt kuukautiset. Yhtään kättä ei noussut. Pojat meinasi tukehtua nauruun. Kiusallista tytöille, kun opettaja jatkoi tivaamista: eikö kellään ja tuijotti jokaista vuorollaan.

Vierailija
18/101 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:46"]

[/quote]

Samaa laulua kuunneltiin jo yli 10 vuotta aiemmin oppitunneilla.

Vierailija
19/101 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 80-luvulla ala-asteen pikkukaupungin syrjäkylän koulussa, jossa olen tavannut elämäni ensimmäiset ja ainoat skdl-suuntautuneet opettajat. Omat vanhempani ovat(olivat) molemmat keskiasteen opettajia ja lähtöisin maaseudulta, suurehkoilta tiloilta, eli ovat hyvinkin oikeistolaisia ajatusmaailmaltaan ja se heijastui tietysti myös meihin lapsiin.
Siihen aikaan oli yleistä, että kyläkouluja käytettiin äänestyspaikkoina myös arkiviikolla ja mieleeni on jäänyt yksi tällainen päivä.
Tuolloinhan politiikasta puhuttiin enemmän kodeissa ja tietysti se tuli pintaan myös lasten touhuissa, varsinkin kun saatiin vaalipaikan menoa vierestä katsoa. Meillä päin oli muutamia, avoimen ylpeitä kommunistiperheitä, joista lapsia myös meidän koulussamme.
Olin sitten itse mukana jonkinlaisessa lällätyksessä tyyliin, "mattipetteri äänestää SKP:tä jne."
Opettaja veti minut korvasta ulos luokasta ja aloitti stasi-tyylisen kuulustelun, josta on jäänyt mieleen se, että hän ei sanallakaan maininnut kasvatusmielessä, että noin ei saa tehdä jne. vaan hän tivasi minulta, että onko kotona sanottu SKP:n äänestämisen olevan jotenkin huonoasia ja onko minua kotona käsketty ottaa kantaa ihmisten äänestämiseen?
Kysyin ko. opettajalta 20v. myöhemmin, muistaako hän tapauksen? Hän muisti ja puolusteli itseään sanomalla, että ajanhenki oli tuolloin sellainen.
Olihan se toki, mutta kyllä kyseisen koulun ilmapiirissäkin oli jotakin poikkeuksellista.

Vierailija
20/101 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä oot niin kuuma että mä ihan sulan tähän" sanoi musiikinopettaja ollessani 12-vuotias. Ahdisteli mua koko yläasteen ajan ja yksinlaulun aikana, jolloin sanoi ton kommentin, pussasi suulle vaikka rimpuilin hirveästi. Mä pukeuduin kuin lapset ja pelkäsin hänen seuraa, en varmaan ollut provosoimassa ahdisteluun. Olin tosi nätti lapsi, se on tosi.

Kaikki tiesivät hänen olevan pedo, mutta kukaan ei uskaltanut tehdä sille mitään :( hänellä oli kaksoiselämä, kotona vaimo ja kaksi pientä tyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan