Oudointa mitä OPETTAJA on sanonut oppitunnilla
Nyt kaikki häröimmöt lausahdukset ja oppitunnit tänne!
Kommentit (101)
Silloinen musaope (epäpätevä) kans kuolasi silloista ystävääni. Ei käynyt käsiksi, mutta muuten käytöksestä huomasi.
Ekalla vuonna -82, opettaja tuli vakavana luokkaan todeten, että USA ja Neuvostoliitto saattavat aloittaa ydinsodan juuri tänään, hän sanoi ettei ole varma siitä "saadaanko nähdä tämä päivä loppuun asti". Kaverin kanssa itkettiin ääneti ja mulla tuli niin hirveä ikävä kotiin, että lähdin kesken päivän luvatta pois koulusta. Myöhemmin opin, että kyseinen miesope oli 60-luvulta saakka pelännyt ydinsotaa harva se päivä.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:58"]
"Sä oot niin kuuma että mä ihan sulan tähän" sanoi musiikinopettaja ollessani 12-vuotias. Ahdisteli mua koko yläasteen ajan ja yksinlaulun aikana, jolloin sanoi ton kommentin, pussasi suulle vaikka rimpuilin hirveästi. Mä pukeuduin kuin lapset ja pelkäsin hänen seuraa, en varmaan ollut provosoimassa ahdisteluun. Olin tosi nätti lapsi, se on tosi.
Kaikki tiesivät hänen olevan pedo, mutta kukaan ei uskaltanut tehdä sille mitään :( hänellä oli kaksoiselämä, kotona vaimo ja kaksi pientä tyttöä.
[/quote]
Tää on kaikista kamalinta, kun KUKAAN EI USKO. Meidän luokan valvoja oli ala-asteella myös pedo, mutta tämä mies oli suuntautunut poikiin. Meidän luokan pojat oireilivat tästä paljon ja osa kävi terapiassa ongelmiensa vuoksi. Muistan kun yksi poika sai järkyttävän raivarin kun opettaja laittoi käden hänen olkapäälleen. Poika lähti kotiin kesken päivän hysteerisenä. Toinen poika piilotteli joskus viidennellä luokalla opettajaa pöydänalla ja kerran se kotiin kesken päivän lähtenyt meni tietokone luokassa kanssa opettajaa karkuun pöydänalle.
Opettaja opetti tietotekniikkaa ja muistan itsekkin sen ahdistavan tavan joka hänellä oli neuvoa. Hän toi pään vähän kun haliin kiinni oppilaan päähän, laittoi toisen käden hiirikäden päälle ja toisella hieroi olkapäätä. :( Meidän oppilaat valittivat hänestä, mutta mitään ei tapahtunut. Siskoni on 10 vuotta itseäni vanhempi ja hänen ystävänsä oli järkyttynyt kun sai kuulla opettajan edelleen olevan siellä töissä. Hän oli tehnyt samaa jo 10 vuotta aiemmin.
Meidän jälkeisellä luokalla oli onni. Kun olin kasilla kantautui meidän yläasteelle tieto siitä, että tuo opettaja oli irtisanottu poikaan sekaantumisen takia. Hänelläkin oli perhe. Omia lapsia ja vaimo. Kesti aivan liian kauan, että hänet poistettiin tehtävistään.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:01"]Yläasteen naispuoleinen opettaja haukkui oppilaitaan. Minua kutsui kesken tunnin kameliksi, jonka kyttyrät on vaakatasossa. Haukkui montaa muutakin, mutta en muista juurikaan mitä muita haukkumasanoja käytti. :/
[/quote]Tämä.
Olisinko ollut kolmannella tai neljännellä, kun häiriköin jollakintapaa opetusta. On jäänyt mieleen, kun vanhempi naisopettaja epäili minulta puuttuvan vasemman aivopuoliskon kokonaan?
Ala-asteen ope haukkui/huusi oppilaille (6lk.)jotka eivät lukeneet täysin sujuvasti.
Tytölle, joka istuskeli pulpetin päällä ja jutteli kavereilleen polvet harallaan siten, että toinen jalka roikkui pulpetin pitkältä ja toinen lyhyeltä sivulta:
Kyllä minä tiedä, mitä tuolla tavalla istuvista tytöistä tulee.
Käsityön opettaja, vanhempi nainen, Vantaa, 90-luvulla, n. 14-vuotiaalle tytölle.
"Tytöt, yhden asian sitte muistatte. Vaikka pojat vakuuttaa että ne vetää sen ajoissa ulos, älkää uskoko." Historiantunnilla yläasteella. Jäi kyllä mieleen. :D
Tämä ei ole ehkä niin outo, mutta ei ehkä ihan poliittisesti korrektikaan kommentti lukion historianopettajalta:
Tytöt, älkää sitten menkö naimisiin minkään arabien kanssa. Mutta jos kuitenkin menette, niin älkää koskaan antako pois Suomen passia.
Ala-asteella opettaja opetti, että kaikki mikä on tärkeämpää kuin jumala, on syntiä. -.-'
Kenen pippelinjatke se sielä soi? Kymmenisen vuotta sitten hissanope sanoi kun jollakin soi kännykkä
Yhdellä tytöllä oli R-vika ja hän vastasi opettajalle jotain missä R-pärähti. Opettaja tuijotti tyttöä ja päästi kohta pitkän R-vikaisen pärinä äänen varmaan ajatuksissaan.
Musiikin opettaja sanoi että naista pitää suukotella kaulalle ja alakertaa soittaa kuin kitaraa. Tapahtui ylä-asteella.
Kaveri kertoi, että hänen silloinen opettaja uskoi Jumalan rankaisevan syntinsiä sairauksilla ja paasasi siitä. Tälle opelle tuli sittemmin syöpä.
Terveystiedon opettaja: tytöt harrastavat nalkuttamista, paskanpuhumista muista tytöistä ja kynnen katketessa syövät suklaalevyn suruun. Tämän takia naiset ovat kuulemmat lihavia. Pojat ovat asiallisia koska erimielisyyksien tullessa he nakkelevat toisia turpiin ja sen jälkeen asia on hoidettu ja unohdettu.
Jaksoi myös ylistää erästä yläasteikäistä poikaa, joka suutuspäissään löi nyrkin seinään murtaen kätensä. Opettajan mielestä tässä pojassa oli asennetta!
Ala-asteella opettajan mielestä peruskoulun liikuntaan kuului sulkeisjärjestys. Siinä sitä mentiin jo ekaluokkalaisina asento-lepo-käännöksiä ja tahtimarssia salin ympäri.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:31"]Ala-asteella opettajan mielestä peruskoulun liikuntaan kuului sulkeisjärjestys. Siinä sitä mentiin jo ekaluokkalaisina asento-lepo-käännöksiä ja tahtimarssia salin ympäri.
[/quote]
Mies?
Ope huusi luokkakaverille ala-asteella ennen liikuntatuntia: MENKAT EIVÄT OLE SYY JÄÄDÄ POIS LIIKUNTATUNNILTA! Oliko koko muun luokan se kuultava..
Aika monella ollut pervo musiikin opettaja, niin mullakin. Mitään juttuja ei kyllä tuu nyt mieleen.
90-luvun puolivälissä vanha naisope piti meille vitosluokkalaisille bilsan tunnin, jossa lyhyesti ja siveästi käytiin läpi ihmisen lisääntyminen. Tunnin jälkeen ope ärjäisi, että tämä asia on nyt sitten puhuttu läpi, eikä näistä jutuista tarvitse enää koskaan esim. sipitellä välitunnilla. Asia selvä!
Yläasteen naispuoleinen opettaja haukkui oppilaitaan. Minua kutsui kesken tunnin kameliksi, jonka kyttyrät on vaakatasossa. Haukkui montaa muutakin, mutta en muista juurikaan mitä muita haukkumasanoja käytti. :/