Minulle nauretaan aina, kun pidän aurinkoisessa lomakohteessa peittäviä vaatteita
Siinä vaiheessa eivät enää naura, kun ovat itse palaneet täysin, ja itse en ole palanut yhtään.
Kommentit (25)
Ei kukaan naura. Nykyään kaikki tietää auringon vaarat. Ap on vainoharhainen.
Minä pidän suojaavia vaatteita, koska aurinkorasvat tuntuvat iholla ällöttävältä, sisältävät mikromuoveja ja muuta merivesiä pilaavia ainesosia. Olen punapigmenttinen ja kärisen helposti. Kestän alle 30 min suomalaisessa keskipäivän auringossa huhtikuun alussa. Kesällä ja "etelässä" kestän ehkä vartin.
burkha on tulevaisuuden nais muoti
Oot luulosairas tai vainoharhainen ihminen ap.
Usko pois, että todellakaan ole niin ainutlaatuinen ja erikonen ja huomiota herättävä, kuin iste luulet olevasi. Siis et todellakaan ole.
Tottahan hiekkarannoilla ulkomailla, kotimaan uimahalleissa ja niiden saunoissa, uimarannoilla, pikneillä ja missä muualla tahansa, kaikkein ihmsten katseet koskettaa ja vaeltaa ihmisestä toiseen.
Ja noissa paikossa totisesti näkee kaikkia ihmisiä, aivan laidasta laitaan.
Miksi muka ap luulet, että kaikki Suomen ja muunkin maailaman kaikkein ihmisten katseet osuu vain ja ainoastaan sinuun? Tuollainen on vain pelkkää silmäilyä sinne, paikoissa jossa on paljon ihmisiä.
Ja miten ap muka luulet, että jokainen sua katsonut muka edes muistaa sinun viiden minuutin kuluttua?
Ap.lla on sairas mielikuvitus ja vääristynyt käsitys omasa itsestään ja omista ongelmistaan.
Minä käytän peittäviä, eikä kukaan ole nauranut. Fiksut ihmiset ymmärtävät, että jotkut palavat helposti, eivätkä halua melanoomaa.