Hmph, nuoret uskovaiset pojat kävivät ovella
Lienivätkö jehovan todistajia, en kysynyt. Olin just gradua kirjoittamassa kun ovikello soi, päällä valkoinen toppi, ei rintsikoita ja mikroshortsit. Näin menin avaamaan oven. Esittäytyivät ja sanoivat että haluaisivat puhua eräästä raamatunkohdasta. Molemmilla pojilla silmät kiinni tisseissäni, huomasin että yrittivät kyllä kohteliaasti silmiinkin katsoa, mutta aina se katse valahti alemmas. Muutenkin silmät harhailivat pitkin vartaloa. Sanoin että ei kiitos, en halua nyt puhua raamatusta. Lähtivät kiltisti pois. En ole koskaan ennen tullut noin tuijotetuksi, tosin en teinipoikia koskaan tapaa tässä asussa... heh.
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:59"]
Typerys, oisit päässyt panemaan.
[/quote]Ai hitsi, en edes ajatellut! Vielä kahden kanssa.
ap
Olisit pyytänyt sisään ja kysynyt, että ai mikä lause, puhutaanko siinä seksuaalisuudesta?
Kuka on niin huomionkipeä, että avaa oven noissa vaatteeissa? Taitaa olla ihan sun omaa fantasiaa :D
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:06"]
Kuka on niin huomionkipeä, että avaa oven noissa vaatteeissa? Taitaa olla ihan sun omaa fantasiaa :D
[/quote]Nää on mun kotivaatteet, enkä siihen hätään löytänyt mitään päälle heitettäväksi. Luulin että on postimies, sen olisin hoitanut oven raosta niin ettei tissit näy.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:08"]
Mormoneja?
[/quote]En tiedä, en tajunnut kysyä. Näillä ei ollut pukua, mutta siistit vaatteet. Raamatusta puhuivat.
Jehovan todistajat ainakin tykkäävät jutella ihmisten kanssa Raamatusta. Oliko niillä jotain lehtiä mukana?
Olivat kai mormoneja, sillä Jehovan todistajat eivät koskaan päästä nuorta veljeä tai siskoa asialle ilman vanhemman tukea. Puhuivatko puhdasta suomea? Mormonit nimittäin ovat yleensä vain vuoden keikalla USA:sta.
Ei taida poijjaat nähdä paljoa vähäpukeisia naisia omissa piireissään, siksi eivät pystyneet olemaan kohteliaasti katsomatta :D M21
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:48"]
Ei taida poijjaat nähdä paljoa vähäpukeisia naisia omissa piireissään, siksi eivät pystyneet olemaan kohteliaasti katsomatta :D M21
[/quote]
Niinkuin muka et itse olisi katsonut myös. Minä ainakin olisin. Jos kerran tuodaan herkut näytille niin ei se katsomisesta kulu. Nam. M44
En huomannut lehtiä, saattoi ollakin mukana. Sen Raamatun vain ehdin nähdä, kun toinen sitä hypisteli. Suomalaisia olivat, ja suomalaiset nimet. Mutta onhan mormoneja Suomessakin, siis ihan suomalaisia.
ap
Viime kesänä meidän ok-talon pihaan ilmestyi 2 sananjulistajaa, joiden kanssa minä ja mieheni hetken aikaa ihan hyvässä hengessä juttelimmekin siinä pihalla. Kun he lähtivät, olimme ihan ihmeissämme. He eivät mitenkään reagoineet siihen, että olimme miehen kanssa normaalissa kuuman päivän asussa eli syntymäpuvussa. Olisi luullut, että he olisivat joko poistuneet vähin äänin tai alkaneet valistaa meitä jotenkin.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:10"]
[/quote]Nää on mun kotivaatteet, enkä siihen hätään löytänyt mitään päälle heitettäväksi. Luulin että on postimies, sen olisin hoitanut oven raosta niin ettei tissit näy.
[/quote]Jaa, hoitelet postimiehen ovenraosta. Takaapäin vai ihan suuhommilla?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:59"]
Typerys, oisit päässyt panemaan.
[/quote]
Jos ap olisi mies ja raamattupojat tyttöjä, tämä kommetti olisi yläpeukkujen sijasta saanut alapeukkuja.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:10"]
[/quote]Jaa, hoitelet postimiehen ovenraosta. Takaapäin vai ihan suuhommilla?
[/quote]
Niih, ja sitten nuoria uskovaisia ei hoidella. Selvää syrjintää.
Katselin kerran ratikassa seisoskellessani kahta mormonipoikaa, jotka puolestaan katselivat parin metrin päässä seisoskelevan oikein hyvin muodostuneen neidon peräpäätä. Neito hytkyi ratikan vauhdissa ja niin hytkyivät pojatkin, reipas puna kasvoillaan, hikipisarat ylähuulellaan ja lasittunut katse silmissään. Eivät tainneet edes räpytellä ripsiään siinä pelossa, että menisi puoli sekuntia hukkaan.
Voi olla, että sinä iltana pojat saivat ommella taika-alusvaatteidensa kalukukkaron ratkenneita saumoja umpeen.
Himot ne on raamattupojillakin :D