Pidättekö päivisin valoja asunnossa päällä? Itse en pidä.
Kommentit (15)
Jos muuten on liian pimeää, niin pidän. Nyt marraskuussa useinkin, että näen tehdä töitä ja lukea. Miten niin?
Käyn päivisin töissä niin on sitten varaa pitää iltaisin valoja päällä. Asunto on läpi talon niin sisällä on aika valoisaa.
Tarpeen vaatiessa kyllä. En ihan ymmärrä pimeässä kököttäjiä, kuten vanhempani. Itse en ihan niin pihi ole, jos se nyt siitä edes on kysymys.
Tarpeen mukaan oli kello mitä hyvänsä.
Pidän, jos teen jotain, mikä vaatii tarkkaa näkemistä, mutta yleensä vain kohdevaloa. Nyt esim. on työpöydän valaisin päällä, mutta muuten talo "pimeänä".
Ei tarvitse, meillä on ihan valoisaa tällaisena harmaanakin päivänä. Kiitos isojen ikkunoiden 😘
En arkisin, olen töissä. Viikonloppusin sen mukaan millainen sää ja mitä teen kotona.
Juuri nyt on valot päällä keittiössä koska laitan tässä samalla ruokaa. Samoin työhuoneessa näkyy vaimollani olevan valot. Muualla asunnossa ei ole. Todella harmaan pimeä päivä aivan kuten eilinenkin esimerkiksi.
Työhuoneessa on pidettävä päivisinkin valoa. Muuten valoja tuskin lainkaan, hyvä jos iltaisin on joku nurkkalamppu jossain.
Kun olen kotona niin pari pientä lamppua on päällä. Kasvit ja terraarioeläimet tarvitsevat valoa niin niillä on valot koko päivän. Kattovaloista en tykkää, mutta lapset niitä laittelee välillä päälle.
Pidän
Autaa kaamosmasennukseen ja antaa energiaa
Mulla on lamput myös korviin
pilluun ja persreikään sisälle
Totta kai pidän. Nytkin on olohuoneessa kolme eri valoa päällä, sillä muuten olisi ankean hämärää. Eihän valot sitä paitsi edes kuluta juuri lainkaan sähköä.
Jos teen jotain tarkkaa, kuten ompelen, niin kyllä.