Poliisi tyrmää Kirkkonummen vastaanottokeskuksen legendat
Varastettuja polkupyöriä ja laittomia kaatopaikkoja. Huhujen mukaan turvapaikanhakijat ovat tehneet Kirkkonummen Evitskogista helvetin. Poliisin tiedossa rikollisuuden kasvua ei kuitenkaan ole.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015082720250075_uu.shtml
Varokaa levittämästä näitä valheita netissä. Kyseessä saattaa olla sama rikollisjärjestö joka on aikaisemminkin levittänyt valheellisia huhuja maahanmuuttajista. Toivottavasti poliisi saa nuo rikolliset kiinni nopeasti.
Kommentit (27)
Taitaa olla samaa sakkia jotka täälläkin spämmäävät mamu-avauksia ja raiskausuutisia. Jäljet taitavat johtaa myös hommalle ja eiköhän nämä ole persujen kavereita myös.
Poliisilaitos on solutettu! Mamu-hyysärit ovat sulkeneet isänmaalliset konstaapelit putkaan ja pukeneet heidän virkapukunsa ylleen. Suomen poliisi on nyt ISISin sivukonttori. Teuvo, Teuvo, apua!
Launiaisen mukaan tehtäviä vastaanottokeskuksen läheisyydessä on ollut, mutta mistään tavallisuudesta poikkeavasta ei ole ollut kyse. Sosiaalisessa mediassa liikkuu esimerkiksi kuvia vastaanottokeskuksen alueella olevasta laittomasta kaatopaikasta.
– Poliisipartio on käynyt tarkistamassa asian. Vastaanottokeskuksen henkilökunnan mukaan roskikset ovat täyttyneet ja roskia on väliaikaisesti kasattu odottamaan kuljetusta, Launiainen muistuttaa.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:03"]Taitaa olla samaa sakkia jotka täälläkin spämmäävät mamu-avauksia ja raiskausuutisia. Jäljet taitavat johtaa myös hommalle ja eiköhän nämä ole persujen kavereita myös.
[/quote]
Minä epäilen myös hommalaisia, jännä nähdä vangitaanko myös kansanedustajia.
eikös se pyörän omistaja hakenut itse sen pyörän pois sieltä ilman poliisin apua? Ja veikkaan, että vastaanottokeskuksen hlökunta on siivoonut ne jätteet. Tuskin ne poliisille ainakaan mitään sanoisivat niistä.
Jos tajuaisit katsoa KUVAA niistä jätteistä niin tajuaisit että poliisi TAI vastaanottokeskuksen henkilöstä valehtelee.
Jätteet olivat keskellä peltoa.. piilossa. MIksi ihmeessä se sinne olisi laitettu väliaikaisesti kasattu odottamaan kuljetusta.
Tässä on käynyt niin, että kun kuvat tulleet julkisuuteen niin henkilöstä keksinyt valheen.
Ja sen pyörän oli tytön isä käynyt itse hakemassa.
Kirkkonummelaiset: tehkää AINA rikosilmoitus poliiille kun poliisikin valehtelee
Roskat oli kivusta päätellenpiilotettu pellolle. Nyt keksittiin hätävale "odottavat kuljetusta" Kuka kantaa roskat pellolle odottamaan kuljetusta ?
Säälittävä yritys hommatrolli. Mode voisi ottaa tuon ip-osoitteen talteen missä syytetään poliisia valehtelusta ja ilmoittaa siitä poliisille.
Johan ne siellä ovat olleet 2 viikkoa. Lisäksi aivan erinomaisesti tiedetään, että karkoituksen pelko laittaa käyttäytymään kunnolla. Ruotsin Ikeassakin murhattiin vasta kun päätös oli tullut.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:55"]
Varastettuja polkupyöriä ja laittomia kaatopaikkoja. Huhujen mukaan turvapaikanhakijat ovat tehneet Kirkkonummen Evitskogista helvetin. Poliisin tiedossa rikollisuuden kasvua ei kuitenkaan ole.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015082720250075_uu.shtml
Varokaa levittämästä näitä valheita netissä. Kyseessä saattaa olla sama rikollisjärjestö joka on aikaisemminkin levittänyt valheellisia huhuja maahanmuuttajista. Toivottavasti poliisi saa nuo rikolliset kiinni nopeasti.
[/quote]
Cyber-Error
vierailija,er länk fungerar inte
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:14"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:03"]Taitaa olla samaa sakkia jotka täälläkin spämmäävät mamu-avauksia ja raiskausuutisia. Jäljet taitavat johtaa myös hommalle ja eiköhän nämä ole persujen kavereita myös. [/quote] Minä epäilen myös hommalaisia, jännä nähdä vangitaanko myös kansanedustajia.
[/quote]
Nyt joukolla ilmiantamaan valehtelijoita.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:10"]Pitäisikö aloittelijan hävetä?
[/quote]
Miksi?
Mikäs tämä sitten on?
- Vastaanottokeskus tuli noin kuusi vuotta sitten. Nykyään meillä ei ole enää melkein yhtään juttua, missä ei olisi ulkomaalaistaustaista mukana.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:19"]
Jos tajuaisit katsoa KUVAA niistä jätteistä niin tajuaisit että poliisi TAI vastaanottokeskuksen henkilöstä valehtelee.
Jätteet olivat keskellä peltoa.. piilossa. MIksi ihmeessä se sinne olisi laitettu väliaikaisesti kasattu odottamaan kuljetusta.
Tässä on käynyt niin, että kun kuvat tulleet julkisuuteen niin henkilöstä keksinyt valheen.
Ja sen pyörän oli tytön isä käynyt itse hakemassa.
Kirkkonummelaiset: tehkää AINA rikosilmoitus poliiille kun poliisikin valehtelee
[/quote]
Ja sama ilmoitus someen. Varmuuden vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:14"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:03"]Taitaa olla samaa sakkia jotka täälläkin spämmäävät mamu-avauksia ja raiskausuutisia. Jäljet taitavat johtaa myös hommalle ja eiköhän nämä ole persujen kavereita myös. [/quote] Minä epäilen myös hommalaisia, jännä nähdä vangitaanko myös kansanedustajia.
[/quote]
Joo vangitaan! Ja tuomitaan! Kuristushuonetta 20 vuotta!
Mutta ensin menee hetkinen ennenkuin keksimme rikollisilla sopivan rikoksen.
Luvaton ... polkupyörän ilmoittaminen varastetuksi. Se juuri! Elinkautinen!
Onko teillä oikeasti ruuvi noin löysällä?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:55"]
Varastettuja polkupyöriä ja laittomia kaatopaikkoja. Huhujen mukaan turvapaikanhakijat ovat tehneet Kirkkonummen Evitskogista helvetin. Poliisin tiedossa rikollisuuden kasvua ei kuitenkaan ole.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015082720250075_uu.shtml
Varokaa levittämästä näitä valheita netissä. Kyseessä saattaa olla sama rikollisjärjestö joka on aikaisemminkin levittänyt valheellisia huhuja maahanmuuttajista. Toivottavasti poliisi saa nuo rikolliset kiinni nopeasti.
[/quote]
Cyber-Error
vierailija,er länk fungerar inte
[/quote]
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015082720250075_uu.shtml
Aloittaja on niitä jotka ilmeisesti kuvittelevat,ettei poliisi tai muut viranomaiset koskaan kaunistele asioita.
Ilmoitin juuri tänään kaksi tyyppiä, jotka levittivät tuota valetta facebookissa, köysi kiristyy.