Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi tyrmää Kirkkonummen vastaanottokeskuksen legendat

Vierailija
28.08.2015 |

Varastettuja polkupyöriä ja laittomia kaatopaikkoja. Huhujen mukaan turvapaikanhakijat ovat tehneet Kirkkonummen Evitskogista helvetin. Poliisin tiedossa rikollisuuden kasvua ei kuitenkaan ole.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015082720250075_uu.shtml

Varokaa levittämästä näitä valheita netissä. Kyseessä saattaa olla sama rikollisjärjestö joka on aikaisemminkin levittänyt valheellisia huhuja maahanmuuttajista. Toivottavasti poliisi saa nuo rikolliset kiinni nopeasti.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin juuri tänään kaksi tyyppiä, jotka levittivät tuota valetta facebookissa, köysi kiristyy.

Vierailija
2/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla samaa sakkia jotka täälläkin spämmäävät mamu-avauksia ja raiskausuutisia. Jäljet taitavat johtaa myös hommalle ja eiköhän nämä ole persujen kavereita myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisilaitos on solutettu! Mamu-hyysärit ovat sulkeneet isänmaalliset konstaapelit putkaan ja pukeneet heidän virkapukunsa ylleen. Suomen poliisi on nyt ISISin sivukonttori. Teuvo, Teuvo, apua!

Vierailija
4/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Launiaisen mukaan tehtäviä vastaanottokeskuksen läheisyydessä on ollut, mutta mistään tavallisuudesta poikkeavasta ei ole ollut kyse. Sosiaalisessa mediassa liikkuu esimerkiksi kuvia vastaanottokeskuksen alueella olevasta laittomasta kaatopaikasta.

– Poliisipartio on käynyt tarkistamassa asian. Vastaanottokeskuksen henkilökunnan mukaan roskikset ovat täyttyneet ja roskia on väliaikaisesti kasattu odottamaan kuljetusta, Launiainen muistuttaa.

Vierailija
5/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuliuli, totuus sattuu.

Vierailija
6/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:03"]Taitaa olla samaa sakkia jotka täälläkin spämmäävät mamu-avauksia ja raiskausuutisia. Jäljet taitavat johtaa myös hommalle ja eiköhän nämä ole persujen kavereita myös.
[/quote]
Minä epäilen myös hommalaisia, jännä nähdä vangitaanko myös kansanedustajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se pyörän omistaja hakenut itse sen pyörän pois sieltä ilman poliisin apua? Ja veikkaan, että vastaanottokeskuksen hlökunta on siivoonut ne jätteet. Tuskin ne poliisille ainakaan mitään sanoisivat niistä.

Vierailija
8/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tajuaisit katsoa KUVAA niistä jätteistä niin tajuaisit että poliisi TAI vastaanottokeskuksen henkilöstä valehtelee.

Jätteet olivat keskellä peltoa.. piilossa. MIksi ihmeessä se sinne olisi laitettu väliaikaisesti kasattu odottamaan kuljetusta.

Tässä on käynyt niin, että kun kuvat tulleet julkisuuteen niin henkilöstä keksinyt valheen.

Ja sen pyörän oli tytön isä käynyt itse hakemassa.

 

Kirkkonummelaiset: tehkää AINA rikosilmoitus poliiille kun poliisikin valehtelee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskat oli kivusta päätellenpiilotettu pellolle.  Nyt keksittiin hätävale "odottavat kuljetusta"  Kuka kantaa roskat pellolle odottamaan kuljetusta ?

Vierailija
10/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä yritys hommatrolli. Mode voisi ottaa tuon ip-osoitteen talteen missä syytetään poliisia valehtelusta ja ilmoittaa siitä poliisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan ne siellä ovat olleet 2 viikkoa. Lisäksi aivan erinomaisesti tiedetään, että karkoituksen pelko laittaa käyttäytymään kunnolla. Ruotsin Ikeassakin murhattiin vasta kun päätös oli tullut.

Vierailija
12/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:55"]

Varastettuja polkupyöriä ja laittomia kaatopaikkoja. Huhujen mukaan turvapaikanhakijat ovat tehneet Kirkkonummen Evitskogista helvetin. Poliisin tiedossa rikollisuuden kasvua ei kuitenkaan ole.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015082720250075_uu.shtml

Varokaa levittämästä näitä valheita netissä. Kyseessä saattaa olla sama rikollisjärjestö joka on aikaisemminkin levittänyt valheellisia huhuja maahanmuuttajista. Toivottavasti poliisi saa nuo rikolliset kiinni nopeasti.

[/quote]

Cyber-Error

vierailija,er länk fungerar inte

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö aloittelijan hävetä?

Vierailija
14/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:03"]Taitaa olla samaa sakkia jotka täälläkin spämmäävät mamu-avauksia ja raiskausuutisia. Jäljet taitavat johtaa myös hommalle ja eiköhän nämä ole persujen kavereita myös. [/quote] Minä epäilen myös hommalaisia, jännä nähdä vangitaanko myös kansanedustajia.

[/quote]

Nyt joukolla ilmiantamaan valehtelijoita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:10"]Pitäisikö aloittelijan hävetä?
[/quote]
Miksi?

Vierailija
16/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tämä sitten on?

- Vastaanottokeskus tuli noin kuusi vuotta sitten. Nykyään meillä ei ole enää melkein yhtään juttua, missä ei olisi ulkomaalaistaustaista mukana.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015053119783735_uu.shtml

Vierailija
17/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:19"]

Jos tajuaisit katsoa KUVAA niistä jätteistä niin tajuaisit että poliisi TAI vastaanottokeskuksen henkilöstä valehtelee.

Jätteet olivat keskellä peltoa.. piilossa. MIksi ihmeessä se sinne olisi laitettu väliaikaisesti kasattu odottamaan kuljetusta.

Tässä on käynyt niin, että kun kuvat tulleet julkisuuteen niin henkilöstä keksinyt valheen.

Ja sen pyörän oli tytön isä käynyt itse hakemassa.

 

Kirkkonummelaiset: tehkää AINA rikosilmoitus poliiille kun poliisikin valehtelee

[/quote]

Ja sama ilmoitus someen. Varmuuden vuoksi.

Vierailija
18/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:14"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:03"]Taitaa olla samaa sakkia jotka täälläkin spämmäävät mamu-avauksia ja raiskausuutisia. Jäljet taitavat johtaa myös hommalle ja eiköhän nämä ole persujen kavereita myös. [/quote] Minä epäilen myös hommalaisia, jännä nähdä vangitaanko myös kansanedustajia.

[/quote]

Joo vangitaan! Ja tuomitaan! Kuristushuonetta 20 vuotta!

Mutta ensin menee hetkinen ennenkuin keksimme rikollisilla sopivan rikoksen.

Luvaton ... polkupyörän ilmoittaminen varastetuksi. Se juuri! Elinkautinen!

 

Onko teillä oikeasti ruuvi noin löysällä?

Vierailija
19/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:55"]

Varastettuja polkupyöriä ja laittomia kaatopaikkoja. Huhujen mukaan turvapaikanhakijat ovat tehneet Kirkkonummen Evitskogista helvetin. Poliisin tiedossa rikollisuuden kasvua ei kuitenkaan ole.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015082720250075_uu.shtml

Varokaa levittämästä näitä valheita netissä. Kyseessä saattaa olla sama rikollisjärjestö joka on aikaisemminkin levittänyt valheellisia huhuja maahanmuuttajista. Toivottavasti poliisi saa nuo rikolliset kiinni nopeasti.

[/quote]

Cyber-Error

vierailija,er länk fungerar inte
[/quote]
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015082720250075_uu.shtml

Vierailija
20/27 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on niitä jotka ilmeisesti kuvittelevat,ettei poliisi tai muut viranomaiset koskaan kaunistele asioita.