Häpeä ulostamista! :(
Tiedän, että on luonnollista jne. Silti yritän lykätä ja peitellä vessassa käyntejäni kun muita on paikalla. Poikaystävälläni en käy ikinä ulostamassa. Jos ollaan vaikka viikonloppu yhdessä niin syön pari paketillista Imodiumia tms. ripulilääkettä. Tunnen itseni likaiseksi, haisevaksi, epänaiselliseksi ja vastenmieliseksi pelkästään ajatuksesta, että peppureiästäni tulee jotain niin ällöttävää! Miten pääsisin tästä ajattelutavasta eroon?
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:04"]Kauniistakin naisesta menee hohto, jos paljastuu, että käy paskalla. Hyi helvetti! m42
[/quote]
Kerron salaisuuden. Kaikki ulostaa. Myös prinsessat.
On jotenkin vajavaista, jos tarvitsee hävetä luonnollisia toimintojaan
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 00:13"]Syö vähemmän= ulostat vähemmän, vaalenna peppureikä= näyttää ja tuntuu puhtaammalta, käske poikaystäväsi esim. kauppaan tms, että pääset vessaan. -n19
[/quote]
Älä vaan ikinä mene vaalentamaan peppureikää, saat vielä loppuelämäksi ulostamisongelmat.
[/quote]
Ei kai toi tyttö 19 ollut tosissaan?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 04:41"]
Mäkin häpeän ja pierimistä myös :(
[/quote] Kuka käskee pierrä muiden kuullen ja muiden lähellä ollessa ? Jos taas yksinäsikin noita toimituksia häpeät,niin se on kyllä sitten jo aivan aiheetonta häpeää.
Häpeätkö sitten pissalla käymistäsikin?
Samalla tavallahan sekin on kuona-aineiden poistamista kehosta.
Sitä varten on vessapyttyjä ja sen wc:n oven voi sulkea.
Koitahan nyt kasvaa tuosta täysin turhasta häpeästäsi jo vähän kohti aikuisuutta.
Ajattele,että niin ne vaan Ruotsin kuninkaallisetkin käyvät siellä linnansa wc:ssä joka päivä tarpeillaan (et voi väittää ,etteivät kävisi).
Muista tämä joka kerta kun alkaa kakattaa,niin alat jo kikattaa entiselle typerälle häpeän tunteellesi-se auttaa.
Vauvana teit vaippaasi, etkä taaperona hävennyt yhtään potalla istumistasi.
Mieti siellä pytyllä vaikka sitä että missä vaiheessa tuo häpeän tunne sinuun tuli ja mistä-kun se selviää sinulle,selviät aivan varmasti myös tuosta tunteestasi ja voit vetää sen samalla sananmukaisesti vessasta alas.
Samanlainen ihminen olet kuin muutkin-älä enää häpeä siitä.
Tai jos vielä haluat hävetä,niin se olkoon sitten sinun häpeäsi.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 02:21"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:48"]Muistakaahan nyt kaikki äidit sitten kertoa pojillenne, että myös naiset ja tytöt paskovat, etteivät jää tätä tärkeää seikkaa oppimatta! [/quote] Mä aina pieren mun poikien kuullen ja käyn kakalla kyllä yhtään peittelemättä. Ainakaan niillä ei ole isona mitään sairaita harhaluuloja naisista.
[/quote]
Kuten myös. Välillä pojan kanssa piereskellään kilpaa. Joo, ollaan juntteja, tiedän. Mutta olen sentään opettanut, että piereskely ei ole kohteliasta vaikkapa kylässä ollessa, ruokapöydässä jne. Kotona voi sitten ihan estottomasti päästellä kun ollaan oman perheen kesken.
[/quote]
Sama meillä. Olisi kauheaa ellei kotonaan osaa olla niin rento, että voi piereskellä. Tai ettei kehtaisi ulostaa
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 05:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 00:13"]Syö vähemmän= ulostat vähemmän, vaalenna peppureikä= näyttää ja tuntuu puhtaammalta, käske poikaystäväsi esim. kauppaan tms, että pääset vessaan. -n19 [/quote] Älä vaan ikinä mene vaalentamaan peppureikää, saat vielä loppuelämäksi ulostamisongelmat. [/quote] Ei kai toi tyttö 19 ollut tosissaan?
[/quote]
Luultavasti läppä,mutta mulla on kaveri joka on oikeasti käynyt lähikioskin tai pesutuvan vessassa paskalla,ettei poikaystävä vaan saa tietää tästä epänaisellisesta käytöksestä :D Sen sijaan ap:n tuo koko viikonlopun kestävä pidättely ei kuulosta terveelliseltä.Kannattaa harkita terapiaa,jos noin pahasti rajoittaa elämää tuo ulostuskammo.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:14"]Siis mitä helvettiä! Paskooko naiset?
[/quote]Vain epäsivistyneet/wt:t. Kullä ne yleensä hyvin erottaa jo ulkoisesta olemuksesta ketkä sitä tekee.
Ikävää että täällä näin epäasiallisia kommentteja. Itsellä täysin sama ongelma. Asumme mieheni kanssa yhdessä mutta silti ulottaminen ahdistaa ja koitan sitä
Aina välttää miehen ollessa kotona. En oikein tiedä miten tästä onkin tullut tälläinen ongelma. Stressaan myös hieman kaikenmaailman reissuja koska pitää miettiä että miten pääsee vessaan ja missä. En tiedä mistä sitten apu. -n26
[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 23:14"]Siis mitä helvettiä! Paskooko naiset?
[/quote]
Ei pasko.Tämä aloitus on osoitus naisvihasta.
Kuinka vanha olet? Ongemasi saattaa sisältää jonkun trauman.
Lapsena, itse asiassa olin jo teini-ikäinen, mun äiti oli tosi vihainen, kun kakkani haisi niin pahalle. Seurauksena oli, etten enää käynyt kakalla.
Sen jälkeiset taphatumat ovatkin sitten ihan oma tarinansa...
Olen kuninkaallinen ja siten umpio. En ulosta enkä piere, röyhtäilysta ja hikoilusta puhumattakaan.
Aika moinen trolli ketju :D Kaikki tietää ettei tytöt käy kakalla :D
Haha, naimisissa jo 15v, ja vasta nyt saatan käydä vaivihkaa kylppärin vessassa miehen kotona ollessa. Aikaisemmin pidättelin pitkiäkin aikoja, kun en kehdannut käydä.
Kumma juttu, muuten meillä ollaan todella estottomia. Ja luulis tuon kaiken nähneenkin, kun ollut mukana neljässä synnytyksessä. Ei vaan piereskellä tai kakita julkisesti.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 07:18"]
Ikävää että täällä näin epäasiallisia kommentteja. Itsellä täysin sama ongelma. Asumme mieheni kanssa yhdessä mutta silti ulottaminen ahdistaa ja koitan sitä Aina välttää miehen ollessa kotona. En oikein tiedä miten tästä onkin tullut tälläinen ongelma. Stressaan myös hieman kaikenmaailman reissuja koska pitää miettiä että miten pääsee vessaan ja missä. En tiedä mistä sitten apu. -n26
[/quote]
Mulla auttoi noron sairastaminen. Ei ehtinyt hävetä kun tuli tavaraa molemmista päistä eikä välissä jaksanut kuin nukkua.
Sitä se elämä on, näin vaan ihminen toimii. Ei voi olla sievästi koko aikaa, tulee sairasteluja jne eikä silloinkaan ole hehkeimmillään.
Niin se vaan on ap., että olemme kaikki raadollisia ,kuolevaisia,paskantavaisia olentoja ns.kehdosta hautaan. Siihen se piereminenkin sitten loppuu kun henki ei enää muutenkaan kulje, eikä veri enää suonissa kierrä.Tuhka ei sitten enää taatusti piere.
Ei sitä nyt hävetä tartte. Kyl iteki aina paskalla vieraissa laitan vesihanan hetkeksi auki kun päästän pökäleet pönttöön mut ei se nyt niin paljoa hävetä vaikka joku jotain kuulisikin.