Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassat! Ärsyttävintä / kamalinta työssäsi?

Vierailija
27.08.2015 |

Noniin kassat! Kokemukset jakoon!

Aloitan:

Haisevat asiakkaat. Tänään taas ei meinannut henki kulkea kun epäsiisti asiakas haisi niin pissalta ja maksoi ison ostoksen kolikoilla. Se karmea haju jää leijailemaan todella pitkäksi aikaa, ja muut asiakkaat varmaan luulivat hajun johtuvan minusta. *yöks-emoji* 

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 18:53"]

Aloitan:

Haisevat asiakkaat. Tänään taas ei meinannut henki kulkea kun epäsiisti asiakas haisi niin pissalta ja maksoi ison ostoksen kolikoilla. Se karmea haju jää leijailemaan todella pitkäksi aikaa, ja muut asiakkaat varmaan luulivat hajun johtuvan minusta. *yöks-emoji* 

[/quote]

Anteeksi, jos joskus käyn ostoksilla navetasta tai tallilta tullessani, kesällä vielä paskan hajun lisäksi hikisenä :( Nyyyh kassaparkaa

Vierailija
2/46 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännikalat joille ei voi myydä kaljaa ja sitten alkaa kauhea itku, huuto ja haukkuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:00"]

Aloitan:

[/quote]

Anteeksi, jos joskus käyn ostoksilla navetasta tai tallilta tullessani, kesällä vielä paskan hajun lisäksi hikisenä :( Nyyyh kassaparkaa

[/quote]

Tuollaiset hajut vielä ymmärtää, mutta kuselta haisevat asiakkaat ovat yyh. Samaten viinalta. 

Toinen ärsyttävä juttu on, että ostetaan ensin pakasteita ja kassalla päätetäänkin ettei haluakaan ostaa niitä ja jätetään siihen kassalle. Kiva kun on super pitkät jonot ja pakasteet vaan sulavat..

Vierailija
4/46 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo haju on yks kamalimmista, välillä oikein kunnolla oksettaa. Vielä pahempi jos haisulilla on likaiset kädet, sellaset rusehtavat, mulla tulee aina mieleen että missähän se on niitä pitänyt... Ärsyttäviä on myös ihmiset joilta ostosten jälkeen kysyy että otatko muuta ja vastaus on ei, sen jälkeen kuitenkin työnnetään käteen nippu veikkaus-lappuja tarkastettavaksi, argh! Ärsyttää myös ihmiset jotka eivät tervehdi tai vastaa laisinkaan kun kysyy tuleeko muuta. Huoltoasemalla ollessani töissä eniten ärsytti ihmiset jotka tulivat kassalle ja suoraa laittoivat korttinsa maksupäätteeseen, sanomatta siis mitään. Tiesin aina että he olivat olleet tankkaamassa, mutta se oli kyllä raivostuttavaa. Yleensä jos joku tuli tankilta ja antoi vaikka 50e käteen sanomatta mitään, kysyin vaan että saanko pitää tän kun vai mitä tahdot mun tälle tekevän...

Pahoittelut sekavasta tekstistä, mutta alkoi oikein ottaa päähän tätä kirjoittaessa :-D

Vierailija
5/46 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ostin tämän tuotteen X enkä halua sitä, voinko palauttaa sen tänne K-markettiin vaikka ostin sen S-marketista?  Miksen? Mutku mä en haluakaan tätä! Voisitsä nyt vähän edes palvella...?

-Oho! Enpä huomannut ajankulua, nyt kello onkin jo viittä yli sulkemisaika, ja mulla on kaksi kärryllistä ostoksia. Ja hyvänen aika, puolet hedelmistä ja vihanneksista on punnitsematta, voisitsä hei juosta? Mulle käy siis aina näin, joka viikko!!

-Voisitsä hei laittaa joka ikisen tuotteen pieneen pussiin? Ettei ne kato sotke mun kertakäyttömuovipussia jonka mä varmaan saan ilmaiseks näin isoihin ostoksiin?

- Mä en kyllä mitenkään voi koskea noihin vaihtorahoihin kun niiden alla on toi kuitti, sehän se levittää ruttoa! Ja tämä viesti sun pitäis kyllä osata lukea mun ajatuksista, mä seison tässä kassalla vaikka maailman tappiin asti, mutta en puhu enkä pukahda, mulkoilen sua niin kauan että tajuat!!

- Miten niin haluanko kuitin, mun kuuluu saada se kuitti!! Enkä varmasti sano "kyllä kiitos", sun täytyy ymmärtää se mun mulkoilusta!!

tässä nämä mitä vapaapäivänä juolahti mieleen.

T: kassatäti 

Vierailija
6/46 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:10"]

Aloitan:

[/quote]

[/quote]

Tuollaiset hajut vielä ymmärtää, mutta kuselta haisevat asiakkaat ovat yyh. Samaten viinalta. 

Toinen ärsyttävä juttu on, että ostetaan ensin pakasteita ja kassalla päätetäänkin ettei haluakaan ostaa niitä ja jätetään siihen kassalle. Kiva kun on super pitkät jonot ja pakasteet vaan sulavat..

[/quote]

Muistappa rehti asiakaspalvelu työ. Tyttönen sitten vain kipittää sen takaisin pakkaseen. Asiakkaiden takia te saatte palkkannekin!

Vierailija
7/46 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:10"]

Aloitan:

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Muistappa rehti asiakaspalvelu työ. Tyttönen sitten vain kipittää sen takaisin pakkaseen. Asiakkaiden takia te saatte palkkannekin!

[/quote]

Ja jono seisoo, kun kipitellään sinne pakkasille! Muistathan kehua reipasta kassahenkilöä kipittämisestä kun myöhästyt bussista/lääkäristä/tms, kun hän palvelee sinua viemällä edellisen asiakkaan pakasteet takaisin altaaseen!

Minultahan se ei tosiaan ole mitenkään pois se kipittäminen, minä olen ihan tuntipalkalla sitä tekemässä, ja jatkuva istuminen tekee huonoa terveydelle...

Vierailija
8/46 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:33"]

Minultahan se ei tosiaan ole mitenkään pois se kipittäminen, minä olen ihan tuntipalkalla sitä tekemässä, ja jatkuva istuminen tekee huonoa terveydelle...

[/quote]

Hyvä, saat siis kipittää jatkossakin.

Vierailija
9/46 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kips kops kops kops kops ..

Vierailija
10/46 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primitiiviset ihmisapinat, jotka saavat selittämättömiä raivokohtauksia. 

Vierailija
11/46 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei täällä ole koskaan valitusta kassojen tekemistä mokista? Aina vaan asiakkaat ovat niitä kaiken pahan alkuja, milloin tyhmiä, milloin laiskoja, haisevat, maksavat rutjakkeet liian pienillä kolikoilla, eivät älyä tervehtiä. Eikö se tervehtiminen muuten kuulu kassan töihin kuitenkin?

Vierailija
12/46 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:16"]

Eikö se tervehtiminen muuten kuulu kassan töihin kuitenkin?

[/quote]

Parempi kun ei tervehtis ollenkaan. En minä sinne ole mennyt tervehtimään, vaan ostamaan.

Vierailija
13/46 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:16"]

Miksei täällä ole koskaan valitusta kassojen tekemistä mokista? Aina vaan asiakkaat ovat niitä kaiken pahan alkuja, milloin tyhmiä, milloin laiskoja, haisevat, maksavat rutjakkeet liian pienillä kolikoilla, eivät älyä tervehtiä. Eikö se tervehtiminen muuten kuulu kassan töihin kuitenkin?

[/quote]

Mä olen nähnyt palstalla useita ketjuja kassojen tekemistä mokista! Näitä sen sijaan en ole montaa nähnyt.

Vierailija
14/46 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan siirtyä ostamaan netistä, kun en enää uskalla kauppaan mennä. Pelkään, että mokaan. Sitten musta juorutaan takahuoneissa.

Vierailija
15/46 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:16"]Miksei täällä ole koskaan valitusta kassojen tekemistä mokista? Aina vaan asiakkaat ovat niitä kaiken pahan alkuja, milloin tyhmiä, milloin laiskoja, haisevat, maksavat rutjakkeet liian pienillä kolikoilla, eivät älyä tervehtiä. Eikö se tervehtiminen muuten kuulu kassan töihin kuitenkin?
[/quote]

Mikäs sua estää sellaista keskustelua avaamasta?

Vierailija
16/46 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumehemmot puhuu itsekseen tuhisen ja juoksukaljatyypit loikkii mäyräkoiran kanssa sitä vauhtia, että ihmettelen miksi muka Syomi ei saa enempää mitaleita sprinttikisoista maailmalla

Vierailija
17/46 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:16"]

Eikö se tervehtiminen muuten kuulu kassan töihin kuitenkin?

[/quote]

Parempi kun ei tervehtis ollenkaan. En minä sinne ole mennyt tervehtimään, vaan ostamaan.

[/quote]
Kun on se niin rankkaa tuhahtaa se hei. Tai edes katsoa myyjää ja hymyillä. Siihenhän menis alle sekunti, liian vaivalloista.

Vierailija
18/46 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten vituttaa, kun halutaan maksaa käteisellä, kortilla ja panttikuitilla, sitten aletaan venkslaamaan vielä tuotteiden kanssa, kun ei olekaan rahaa kaikkiin ja otetaan yksitellen esim. niitä pakasteita pois ostoksista ja koitetaan sitä korttia aina joka välissä. Ja sinulle, joka sanot, että meidän pitää iloisesti viedä pakasteitasi pois, oletko valmis maksamaan enemmän tuotteistasi, kun kauppaan tarvitaan lisätyövoimaa? Niin ajattelinkin...

Vierailija
19/46 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 20:25"]Taidan siirtyä ostamaan netistä, kun en enää uskalla kauppaan mennä. Pelkään, että mokaan. Sitten musta juorutaan takahuoneissa.
[/quote]
Eiköhän kaikki mokaile ja vaan idiootit arvostelee sellaisesta. Kusipäisyys ja käytöstapojen puute on eri asia kuin mokailu.

Vierailija
20/46 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaanko risteily Tukholmaan vai Tallinnaan ? Ihan minne neiti haluaa.
Saanko matkustajien nimet ja syntymäajat?
Hohohooi - neiti voi tulla sit mun hyttiin, mikä on sun nimi.

Arvaa onko kännissä nää asiakkaat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi