Montako kertaa sinua on kosittu?
Itseäni 2 kertaa. Eka oli joku tuntematon humalainen mies kadulla ja toinen nykyinen aviomieheni.
Kommentit (58)
Neljä kertaa. Ekana kesätöissä ulkomailla tapaamani romanssin taholta, sitten erään hyvän ystäväni miesystävä ;D, minkä tietenkin kerroin ystävälleni, seuraavaksi mies jonka kanssa olin 2 vuotta ja sitten nykyinen mies, jonka kanssa oltu kaksikymmentä vuotta. Kertaakaan en ole naimisiin mennyt. Parempi näin.
Yksi sitkeä ihailijani (kehitysvammainen mies, joka asuu lähistöllä olevassa palveluasumisyksikössä) kosii lähes aina kun hänelle muutaman sanan sanan ohimennen. Jos häntä ei lasketa niin kerran. Ex-mieheni silloin asialla.
Ei kertaakaan.
Yksi ihminen on sanonut, että haluaa perheen kanssani. Se oli sellainen tunnustuksenomainen puolikosinta. Sepä onkin ainoa ihminen kenelle vastaisin kyllä epäilemättä. Jos voittaisin lotossa, elämämme yhdessä voisikin ehkä olla totta.
Vierailija kirjoitti:
2 kertaa, ensin aviomieheni ja sittemmin myös hyvän ystäväni pieni 5-vuotias poika. Olin ehkä enemmän otettu pikkupojan kosinnasta, se oli niin söpöä.
Ihana :D
Ei kertaakaan, olen persona non grata miehille.
Vierailija kirjoitti:
Ei kertaakaan.
Yksi ihminen on sanonut, että haluaa perheen kanssani. Se oli sellainen tunnustuksenomainen puolikosinta. Sepä onkin ainoa ihminen kenelle vastaisin kyllä epäilemättä. Jos voittaisin lotossa, elämämme yhdessä voisikin ehkä olla totta.
Kuvainnollisesti vai oikeasti lottovoitto? Mikä estää elämänne yhdessä?
5 kertaa, vaikken ole edes mikään naimisiinmenon kanssa kiirehtijä/ haaveillut häistä yms liitännäishömpästä.
Kaksi niistä johti kihlaukseen ja avioliittoon.
Oho, yllättävän montaa on kosittu useamman kerran, mutta eivät ole päätyneet naimisiin. Itse sain kosinnan mieheltäni vasta vihjailujen jälkeen. Eipä siis ollut edes kunnon kosinta, vaan enemmän sellainen myöntyminen. Yhdessä siinä vaiheessa 4-5 vuotta. Edellisenkin miehen kanssa olin 5 vuotta yhdessä, mutta ei tietoakaan kosinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Oho, yllättävän montaa on kosittu useamman kerran, mutta eivät ole päätyneet naimisiin. Itse sain kosinnan mieheltäni vasta vihjailujen jälkeen. Eipä siis ollut edes kunnon kosinta, vaan enemmän sellainen myöntyminen. Yhdessä siinä vaiheessa 4-5 vuotta. Edellisenkin miehen kanssa olin 5 vuotta yhdessä, mutta ei tietoakaan kosinnasta.
Kosintoja on monenlaisia.... Minulla ovat lähinnä känniääliöiden suorittamia ei todellakaan tositarkoituksella tehtyjä kosintoja. Siksi niitä on monta, vaikka olen sinkku.
EI oo koskaan ikuna milloinkaan kosittu entisessä elämässä eikä tässä nykyisessäkään joten tekisi mieli tehä itsari kun ei kukaan nainen välitä yhtään :(...
Kerran on kosittu, menimme naimisiin ja erosimme 12 vuotta myöhemmin. Nykyinen ei ole kosinut, enkä tiedä miksi enää menisin naimisiin.
Kerran. Mutta eipä siitäkään iloa ollut pidemmän päälle, kun äijällä oli silläkin hetkellä toinen nainen kierroksessa samaan aikaan.
5 kertaa ja 5 kertaa kihloissa, 3 kertaa naimisissa.
Eksäni kysyi aikoinaan Mesessä videopuhelun aikana, että "mennäänkö kihloihin". No mentiin ja erottiin pari vuotta myöhemmin. Emme olleet naimisissa, ja kihlatkin olivat vain näön vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
3 kertaa, joten 3 kertaa olen ollut kihloissa, kahdesti aviossa, toinen liitto jatkuu edelleen.
Itselleni ei ole näitä hupi- tai kännikosimisia osunut kohdalle yhtään, ties mistä se sitten kertoo? En kyllä yleensä biletä missään tai ole humaltuneessa seurassa, ehkä sitten vaan siitä.
Olin nuorena tosi kaunis, joten treffipyyntöjä tuli usein ihan tuntemattomilta, siinä sivussa joku ehkä yritti tehdä vaikutusta kosimalla suoraan. En ollut mikään kova bilettäjä, eli tuskin siitä johtui että olisin erityisen paljon notkunut baareissa. Nyt keski-ikäisenä kukaan ei enää kosi, mutta treffipyyntöjä tulee edelleen välillä tuntemattomilta, vaikka omaan silmään näytän jo aika rupsahtaneelta.
10
Kerran. Silloinen avomieheni kosi ja oli vähän sellainen fiilis, että kosi, koska niin kuuluu tehdä. Annoin pakit ja jatkettiin yhteiseloa vielä muutama vuosi, kunnes ero tuli.
Ei oo kertaakaan kostittu vaikka olisin aina halunnut naimisiin. Mutta tämmöinen se on miehen kohtalo suomessa, varsinkin meillä vähemmän kauniilla ihmisillä.
Ei kertaakaan. En tosin ole koskaan ollut parisuhteessakaan, enkä haluaisikaan.
N35
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kertaakaan kostittu vaikka olisin aina halunnut naimisiin. Mutta tämmöinen se on miehen kohtalo suomessa, varsinkin meillä vähemmän kauniilla ihmisillä.
Tiedän moin "vähemmän kauniita" jotka on ihan onnellisesti naimisissa. Oisko sulla luonteessakin jotain vähemmän kaunista? Vai tavoitteletko ainoastaan kauniita naisia, eikö kelpaa "vähemmän kauniit"?
Tuskin on kukaan mies halUnnutkaan koskaan :D Onneksi ei ne sukulaisetkaan. Toivottavasti ainakaan....