Montako kertaa sinua on kosittu?
Itseäni 2 kertaa. Eka oli joku tuntematon humalainen mies kadulla ja toinen nykyinen aviomieheni.
Kommentit (58)
Muutama kymmen. Ex kerran ja sitten myöhemmin yksi hänen ystävistään 1 /1-2kk.
Ei kertaakaan.
Jotenkin annan sen varmasti niin selkeästi esille, etten kaipaa avioliittoa.
4 kertaa kihloissa, viimeisimmän kanssa sitten päädyttiin avioliittoon asti joka jatkuu edelleen.
Kahdesti tosissaan, lisäksi muutaman kerran niin etten ole ihan vakavissaan voinut ottaa... Tuttuja ja tuntemattomia, humalatila vahva vaikuttaja. Naimisiin en ole kuitenkaan päätynyt vielä.
Kerran, opiskeluaikana, tyttöystäväni kosi ja minä sanoin että "ei nyt ihan vielä". Ja tässä sitä nyt istutaan yksin viisikymppisenä.
MUTTA, olen todella tyytyväinen että vastasin "ei". Minusta ei olisi ollut aviomieheksi, varsinkaan niin nuorena, saati sitten isäksi. Tietääkseni silloinen tyttöystäväni on nyt onnellisessa avioliitossa ja pari aikuista tytärtä jo maailmalla. Minä taas olen tyytyväinen yksinelooni ja siihen, että olen vapaa. Kaikki voittivat.
Ei oikein halukkaasti yhtään. Olen ruma nainen. Silti olen naimisissa.
0 kertaa. Ei ole kukaan mies sukulaisia lukuun ottamatta edes halannut koskaan. Puhumattakaan jostain enemmästä.
Yhden kerran tosissaan (nykyinen mieheni) ja monen monta kertaa kadulla tai baarissa (oletettavasti kännissä ja läpällä :D).
Ei kertaakaan
N38, ikisinkku neitsyt
On mua kosittu monesti, mutta noin kerran niin vakavasti, että mentiin kihloihin. Yleensä ne ovat vaan sellaista hevosenleikkiä olleet. Itse olen yrittänyt vikitellä entistä opiskelukaveria ja nykyistä ystävää, että mennään sitten vanhana yhteen, tai muutetaan edes samalle kadulle ja juostaan kaikki teatterit ja näyttelyt jne. yhdessä läpi, mutta hän on tällainen aseksuaali ja varmaan pelkää, että tahdon kaikkea epämääräistä seksiä ja sen sellaista, eikä ole vielä suostunut.
Jään odottamaan. Minulle riittäisi aivan hyvin älykäs ja ystävällinen seura vain.
Ehkä pari kertaa. Naimisiin en kuitenkaan ole päässyt.
Sanoin kyllä joskus että vaikka tulisi humalainen kadulla vastaan ja kosisi niin myöntyisin.
Vierailija kirjoitti:
Muutama kymmen. Ex kerran ja sitten myöhemmin yksi hänen ystävistään 1 /1-2kk.
miksi alanuoli¨?
Vierailija kirjoitti:
0 kertaa. Ei ole kukaan mies sukulaisia lukuun ottamatta edes halannut koskaan. Puhumattakaan jostain enemmästä.
Luin: "Ei ole kukaan mies sukulaisia lukuun ottamatta edes halunnut koskaan."
Kerkesin ehkä minuutin ajatella järkyttyneenä pedofiilisetiäsi, kunnes huomasin lukuvirheen. Huh!
18 vuotta naimisissa, sitä edelsi parin vuoden kihla-aika, eikä käytännössä ole kosittu koskaan. Mies sanoi 21 vuotta sitten kun alettiin seurustelemaan että kai me sitten naimisiin mennään. Sitten kun aloin odotella kosintaa, sitä ei tullut, ja minä sitten sanoin että sinä itse sanoit että mennään naimisiin, mies selitteli että ei kai se nyt niin tärkeää ole, kaikki eroaa kuitenkin jne..
3 kertaa, joten 3 kertaa olen ollut kihloissa, kahdesti aviossa, toinen liitto jatkuu edelleen.
Itselleni ei ole näitä hupi- tai kännikosimisia osunut kohdalle yhtään, ties mistä se sitten kertoo? En kyllä yleensä biletä missään tai ole humaltuneessa seurassa, ehkä sitten vaan siitä.
Sama exä varmaan neljästi mutta en koskaan suostunut koska ne kyselyt olivat vain hänen narsistista lovebombingia jolla ei ollut mitään tekemistä todellisten tekojen kanssa.
2 kertaa, ensin aviomieheni ja sittemmin myös hyvän ystäväni pieni 5-vuotias poika. Olin ehkä enemmän otettu pikkupojan kosinnasta, se oli niin söpöä.
Kerran, nykyinen mieheni. Jos ei lasketa 5-6v poikaa joka sanoi menevänsä naimisiin kanssani kun olin 8v. Kahdesti olen ollut kihloissa.