Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jäi kiinni viestittelystä, mit tekisit tilanteessani?

Vierailija
27.08.2015 |

Oli tutustunut baarissa yhteisten kavereiden kautta naiseen, jonka kanssa on 2kk viestitellyt Facebookissa. Sain asian selville muutama pv sitten ja siitä asti on tuntunut, että kaikki on pilalla. Meillä on ihan ok viestitellä kavereiden jne kanssa, mutta baarissa toiseen naiseen tutustuminen ja yhteystietojen vaihto on todella kyseenalaista ja väärin minua kohtaan. (Tämän myönsi mies itsekin kun nyt jälkikäteen on sanonut että suuttuisi yhtä paljon jos minä tekisin hänelle vastaavanlaisesti).

Eivät ole tämän naisen kanssa nähneet kun kerran siellä baarissa eli pelkästään jutelleet. Äsken sitten sain tilaisuuden lukea ne viestit ja nyt en tiedä mitä pitäis tehdä. Nainen on kk sitten laittanut itsestään stringikuvan tarkoituksena esitellä rusketusrajojansa. Mies ei ole tuohon kuvaan mitään kommentoinut, vaan ohittanut aiheen. (Kuitenkin jatkanut keskustelua vaikka selvästi huomannut toisen olevan hyökkäävä ja kiinnostunut). Olivat jutelleet joka ikinen pv ja mieskin pari kertaa kirjottanut että "jutellaan taas huomenna".

Harmittaa ja itkettää ihan helvetisti. Kuitenkin vähän helpotti se että tämä nainen oli kirjottanut että "ei kannata tota sun muijaa ottaa mukaan sinne juhliin koska mitä siel juhlissa tapahtuu nii jää sinne juhliin ;)". Mies oli tähän vastannut että "En mä kyllä mun muijaa pettäis missään tilanteessa. Pitää olla munaa olla uskollinen jos parisuhteeseen on ryhtynyt". Tästä tuli ihan hyvä fiilis mutta mulla on niin petetty olo kun tätä on jatkunut 2kk ja ilmeisesti oikein odottanut päivittäin että pääsee jutteleen ton naisen kanssa.

Mitä te tekisitte? Mies pyysi anteeksi ja sanoi että ei tuu enää toistumaan ja ymmärsi mun raivon. Oli myös sanonut tolle naiselle että lopettaa yhteydenoidon sillä ei haluaisi minunkaan viestittelevän vieraiden miesten kanssa. Selvitettiin tää asia eilen mutta nyt kun näin ne viestit niin en tiedä pitäiskö vaan unohtaa vai onko mulla oikeus vielä nostaa tää asia esille? Hyödyttääkö mitään..

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 11:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 11:04"]hei ap. suhteellisuudentajua peliin ja pari jääpussia päähän :-) tällasesta kyllä selviää oikein hyvin Sinuna en missään tapauksessa jatkaisi jauhamista asiasta,  vaan kehuisin miestä siitä, että on kunnioittanut sinua. Että olet  tosi tyytyväinen että viestittely loppuu, koska ei kannata hakeutua ongelmiin.
Kehuisin siitä, että olet tosi onnelinen että voit luottaa häneen tällasissakin tilanteissa eikä tarvitse mietttiä mitä touhuaa selän takana. Koska se mitä toisesta sanot, toteuttaa itseään. Sen perusteella mitä kerroitm, voisin kuvitella että tämä pätee erityisesti sun mieheen :-) [/quote] Kiitos kommentista. Toedn että en välttmättä hyödy siitä mitään että nostan asian taas esille mutta se on fakta että omille tunteilleni/fiiliksilleni en mitään voi. Paras ystävänikin vaan sanoi että unohda koko homma. Unohtaisin jos se olis niin helppoa! :/ -ap

[/quote]

Et ehkä unohdakaan heti, eikä ehkä tarviikaan, ja varmasti tuntuu ikävältä. 
Tunteille et voi ehkä mitään, mutta sille voit miten käyttäydyt miestä kohtaan: annnatko palikoita luottamuksen ja suhteen rakentamiseen edelleen. Kannattaa siitä kehua mitä teki oikein (sama pätee koiriin..).

Koska se on kuitenkin sinun etu, että päästään eteenpäin, ei vesittäen, vaan rakentaen. terveisiin Jääpussi :-)

Vierailija
22/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 11:15"]

Tuo on just hyvä että jää kiinni tuohon kokemukseen ja lopun elämää jauhaa, hautoo ja prosessoi sitä että voi itku kuinka ihmiset on sitte petollisia mulle. Sulla on OIKEUS jankata siitä vaikka ikuisuuksiin -- varsinkin kun mitään hauskempaa tekemistä elämässä ei ole niin tuo episodihan oli kuin taivaan lahja -- nyt onkimaan akan puhelinnumero ja rimputtelemaan --rrriiingggg,rrriiinng.. ukkokin tykkää että siinä vasta fiksu muija mulla, tommosen kanssa kannattaa olla kun on niin ymmärtäväinen ja antaa tarvittaessa anteeksi.

[/quote]

No minä en ainakaan tarkoittanut, että pitäisi jäädä loputtomiin jauhamaan ja olla antamatta anteeksi. Mutta kyllähän aikuisten tasavertaisten ihmisten parisuhteessa pitää pystyä keskustelemaan vaikeistakin asioista ja kaikenlaisista tunteista. Ei sekään tervettä ole, että ap:n pitäisi vain nopeasti pyyhkiä tunteensa maton alle, unohtaa tai olla unohtavinaan koko juttu ja jatkaa elämää. Ja johonkin tarpeeseenhan mies sen baarissa tapaamansa naisen kanssa keskusteli joka päivä parin kuukauden ajan. Jos mies ei käsittele sitä, miksi hän toimi näin, niin helposti tuollainen rajan ylitys toistuu myöhemmin elämässä, kun mies jossain tilanteessa kaipaa huomiota/tarvitsee itsetunnon vahvistusta jne.

-4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei pettäisi, sanoo. Mutta se ei tarkoita etteikö hän etsisi valmiiksi toisen naisen ja sen jälkeen jättäisi sinua. Osa miehistä toimii niin, kuten naisistakin. Kun mies on viestitellyt naisen kanssa niin on hän tästä kiinnostunut. Ei vain ole rohkeutta erota kun pelkää yksinjäämistä. Ja voi haluta antaa myös tälle toiselle naiselle kuvan ettei ole pettäjä. Voi olla myös tästä kyse, et olisi eka jolle tuo tehdään.

Vierailija
24/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä inhottava tilanne.... :/ Itse suuttuisin kyllä todella pahasti jo siitä, että mies on halunnut noin ILKEÄN ja tyhmän naisen kanssa vapaaehtoisesti keskustella, ja vielä nauttinut siitä. Siis ettei ole välittänyt, vaikka nainen on sinua haukkunut. Ihan kamalaa... Mutta toisaalta tuo viesti missä sanoo, ettei pettäisi kyllä nostaa pisteitä huimasti. En itsekään varmaan tiedä, mitä tekisin. Mieti, kuinka paljon rakastat, ja sen mukaan mitä olet valmis antamaan anteeksi.

Vierailija
25/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 11:31"]

Hän ei pettäisi, sanoo. Mutta se ei tarkoita etteikö hän etsisi valmiiksi toisen naisen ja sen jälkeen jättäisi sinua. Osa miehistä toimii niin, kuten naisistakin. Kun mies on viestitellyt naisen kanssa niin on hän tästä kiinnostunut. Ei vain ole rohkeutta erota kun pelkää yksinjäämistä. Ja voi haluta antaa myös tälle toiselle naiselle kuvan ettei ole pettäjä. Voi olla myös tästä kyse, et olisi eka jolle tuo tehdään.

[/quote]

Tämä on kyllä ihan totta. Jos mies olisi TODELLA kiinnostunut siitä naisesta, niin tottakai haluaisi antaa itsestään mahdollisimman hyvän kuvan, ja sanoa ettei petä. 

Vierailija
26/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin varmaan tässä tilanteessa antaa anteeksi, kun mitään fyysistä ei tapahtunut, mies myönsi virheensä, eikä lähtenyt mukaan naisen flirttiin. Luottamus kärsisi tietenkin, ja menisi aikaa kuitenkin, ennen kuin pystyisin mieheen suhtautumaan normaalisti. Mutta olisin hyvilläni siitä, että mies olisi voinut tehdä paljon huonomminkin. 

Vierailija
27/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:18"]Selvitettiin tää asia eilen mutta nyt kun näin ne viestit niin en tiedä pitäiskö vaan unohtaa vai onko mulla oikeus vielä nostaa tää asia esille? Hyödyttääkö mitään...[/quote]

Jos kerran asia selvitettiin jo eilen, miksi näit viestit vasta nyt?

Vierailija
28/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaa ! Eikö se ole vaan mukavaa, että oma mies kiinnostaa muitakin. Ei se mulkku vieraasta pimpsasta kulu. Hiekkapimpsat on erikseen

Vierailija
29/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai AP saa olla loukkaantunut. Mies on todennäköisesti kokenut naisen kanssa sellaisia ihastumisen tunteita, mitä parisuhteessa ei pääse enää kokemaan. Juuri sellaisia, että ei malta odottaa uuden ihastuksen kanssa viestittelyä ja huomio on kivaa. Eihän se ole mukavaa, jos oma puoliso ihastuu toiseen. Toisaalta AP:n mies on ymmärtänyt sen, että kyseessä on vain ja ainoastaan ihastus, eikä ruoho ole oikeasti sen vihreämpää aidan toisella puolella.

Voisin vaikka lyödä vetoa, että 90% parisuhteessa olevien ihastumisista johtuu siitä, että kaivataan sitä ihastumisen tunnetta, eikä siitä, että ihastus oikeasti olisi nyt vaan niin paljon ihanampi kuin oma kumppani. Ja suurin osa niistä, jotka eroavat ja lähtevät uuden ihastuksen matkaan kuvittelevat, että uuden kumppanin kanssa se ihana tunne kestää. Ihastuksen tunne sekoittuu helposti sellaiseen ajatteluun, että "tässä on se oikea". No eihän se uutuudenviehtäys loputtomiin kestä, vaan muutaman vuoden päästä sitä jännittävää ihastumisen tunnetta herätellään jonkun uuden "sen oikean" tyypin kanssa. AP:n mies on siitä fiksu, että valitsee loppujen lopuksi kuitenkin parisuhteen ja rakkauden, mutta sen verran ääliö, että yritti saada myös osan sitä ihastumisen jännitystä. AP, sulattele ja vihoittele asiaa kaikessa rauhassa, mutta samalla ole tyytyväinen, että miehesi valitsee loppujen lopuksi aina parisuhteen, eikä ohimeneviä ihastukai.

Vierailija
30/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:18"]Selvitettiin tää asia eilen mutta nyt kun näin ne viestit niin en tiedä pitäiskö vaan unohtaa vai onko mulla oikeus vielä nostaa tää asia esille? Hyödyttääkö mitään...[/quote]

Jos kerran asia selvitettiin jo eilen, miksi näit viestit vasta nyt?
[/quote]

Siksi että aluksi ei käynyt mielessäkään että haluisin nähdä ne viestit. Yht äkkiä iski kauhea romahdus ja ahdistus ja oli vaan pakko saada nähdä ne. -ap

Vierailija
31/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan niin paha mieli että toimin täysin lapsellisesti ja kirjoitin miehelle töihin kauhean avautumisviestin. Ei todellakaan olisi kannattanut. -ap

Vierailija
32/34 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:31"]Miehesi on puhunut susta kunnioittavasti, pyytänyt anteeksi ja lupasi lopettaa viestittelyn. Eri asia jos miehesi olisi tehnyt niinkuin oma eksäni teki samassa tilanteessa - suuttui , kielsi kaiken todisteista huolimatta, haukkui minut lyttyyn jne. (Hyökkäys on paras puolustus...)

Aluksi muuten munkin mies toimi näin. Kun jäi kiinni niin sanoi ettei asiassa ole mitään väärää/pahaa. Olin niin loukkaantunut etten kokonaiseen päivään vastannu miehen viesteihin tai soittoihin. Kokosin omia ajatuksiani ja tällä välillä mies oli itekin ymmärtänyt virheensä. (Tai siis suostui myöntämään sen). Kysyin että mikä muutti hänen mielensä niin sanoi että ajatus siitä että mä tutustuisin baarissa mieheen ja jauhaisin 2kk vieraan äijän kanssa Facessa tuntui kuulemma äärettömän pahalta. -ap

Täälläkin mies ekana haukkui minut. Mulla on nyt sama tilanne akuuttina päällä eli mies jäi kiinni toisen naisen kanssa viestittelystä. Siksi googlasin vertaistukea ja kirjoitan nyt tähän kun en viitsi näin myöhään soittaa kaverillekaan.

Mies siis jäi kiinni täysin sattumalta enkä osannut epäillä mitään. Hän kyllä näytti viestiketjun kun pyysin, ja se oli melko tavallista jutustelua. Ei ollut stringikuvia tai sydämiä onneksi. Enempi jäi sellainen kuva, että nainen vähän reppana ja saattaa roikkuakin.

Puhelulokista, jonka mies myös näytti, selvisi että ovat puhuneet paljon ja pitkiä puheluita. Selvisi lisäksi, että ovat myös tavanneet (tosin julkisella paikalla). Tiedot selvisi vähän kerrallaan nyhtämällä eli aika vastahakoisesti. Asutaan siis eri kaupungeissa, me ja tämä nainen. Mies ei kai aikonut kertoa tästä ollenkaan minulle. Mitenhän pitkään salailu olisi lopulta kestänyt jos ei olisi jäänyt kiinni?

Mies ei omasta mielestään ole tehnyt mitään pahaa eikä väärää ja kaikki on ollut vaan viatonta ja kaverillista. Ja minä olen vain mustasukkainen. Sanoi kuitenkin tehneensä siinä väärin kun salasi asian. Nyt mietin että mitä minun tässä nyt pitäisi tehdä. Eroakin mietin. Tuntuu että suhde meni jotenkin piloille. En oikein tiedä saanko luottamusta takaisin. Miehellä oli paljon aikaa kertoa minulle eikä tehnyt sitä. On jotenkin petetty olo ja harmittaa. Ja miehen hälläväliä- asenne tähän asiaan harmittaa myös. Ei kai näe mitä tuhoa tuollainen salailu saa aikaan suhteessa.

Vierailija
33/34 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas todella tuore, kolme vuotta vanha ketju nostettu?

Kuka ääliö näitä nostelee?????????????????????

Vierailija
34/34 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas todella tuore, kolme vuotta vanha ketju nostettu?

Kuka ääliö näitä nostelee?????????????????????

Mitä väliä onko kyseessä vanha vai uusi ketju?