Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jäi kiinni viestittelystä, mit tekisit tilanteessani?

Vierailija
27.08.2015 |

Oli tutustunut baarissa yhteisten kavereiden kautta naiseen, jonka kanssa on 2kk viestitellyt Facebookissa. Sain asian selville muutama pv sitten ja siitä asti on tuntunut, että kaikki on pilalla. Meillä on ihan ok viestitellä kavereiden jne kanssa, mutta baarissa toiseen naiseen tutustuminen ja yhteystietojen vaihto on todella kyseenalaista ja väärin minua kohtaan. (Tämän myönsi mies itsekin kun nyt jälkikäteen on sanonut että suuttuisi yhtä paljon jos minä tekisin hänelle vastaavanlaisesti).

Eivät ole tämän naisen kanssa nähneet kun kerran siellä baarissa eli pelkästään jutelleet. Äsken sitten sain tilaisuuden lukea ne viestit ja nyt en tiedä mitä pitäis tehdä. Nainen on kk sitten laittanut itsestään stringikuvan tarkoituksena esitellä rusketusrajojansa. Mies ei ole tuohon kuvaan mitään kommentoinut, vaan ohittanut aiheen. (Kuitenkin jatkanut keskustelua vaikka selvästi huomannut toisen olevan hyökkäävä ja kiinnostunut). Olivat jutelleet joka ikinen pv ja mieskin pari kertaa kirjottanut että "jutellaan taas huomenna".

Harmittaa ja itkettää ihan helvetisti. Kuitenkin vähän helpotti se että tämä nainen oli kirjottanut että "ei kannata tota sun muijaa ottaa mukaan sinne juhliin koska mitä siel juhlissa tapahtuu nii jää sinne juhliin ;)". Mies oli tähän vastannut että "En mä kyllä mun muijaa pettäis missään tilanteessa. Pitää olla munaa olla uskollinen jos parisuhteeseen on ryhtynyt". Tästä tuli ihan hyvä fiilis mutta mulla on niin petetty olo kun tätä on jatkunut 2kk ja ilmeisesti oikein odottanut päivittäin että pääsee jutteleen ton naisen kanssa.

Mitä te tekisitte? Mies pyysi anteeksi ja sanoi että ei tuu enää toistumaan ja ymmärsi mun raivon. Oli myös sanonut tolle naiselle että lopettaa yhteydenoidon sillä ei haluaisi minunkaan viestittelevän vieraiden miesten kanssa. Selvitettiin tää asia eilen mutta nyt kun näin ne viestit niin en tiedä pitäiskö vaan unohtaa vai onko mulla oikeus vielä nostaa tää asia esille? Hyödyttääkö mitään..

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sun vihasi mutta toisaalta kannattaako haastaa enempää riitaa? Miehesi on kuitenkin näköjään puhunut kunnioittavasti susta jne.

Vierailija
2/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ja kun kerran miehesi lupasi lopettaa viestittelyn niin kaikki hyvin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulla on oikeus nostaa asia esille ja keskustella siitä, kun se vielä varmasti sua vaivaa. Se on ihan hyvä alku, että miehesi ymmärtää tehneensä väärin, mutta kyllähän tuommoinen pari kuukautta jatkunut päivittäinen, salainen yhteydenpito on iso juttu! Minusta teidän olisi nyt hyvä keskustella siitä, miksi näin kävi, ja suhteestanne ja sen pelisäännöistä muutenkin.

Kyllä tuo minusta on henkistä pettämistä. Eikä se kovin kunnioittavaa ole, että pitää tuommoista peliä toisen selän takana, vaikka sanoisikin, ettei aio puolisoaan pettää.

Vierailija
4/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on puhunut susta kunnioittavasti, pyytänyt anteeksi ja lupasi lopettaa viestittelyn. Eri asia jos miehesi olisi tehnyt niinkuin oma eksäni teki samassa tilanteessa - suuttui , kielsi kaiken todisteista huolimatta, haukkui minut lyttyyn jne. (Hyökkäys on paras puolustus...)

Vierailija
5/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Mulla on ollut omituinen olo siitä asti kun tää asia selvis. En hakeudu miehen lähelle, en tarvitse tällä hetkellä läheisyyttä enkä halua että mies halailee mua. Oon vaan niin täynnä vihaa ja surua. Onko tällanen fiilis edes normaalia? Vaikka mua lohdutti ajatus siitä että mies on suoraan sanonut ettei ikinä pettis mua, niin silti tällanen salailu tuntuu todella, todella pahalta. -ap

Vierailija
6/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:31"]Miehesi on puhunut susta kunnioittavasti, pyytänyt anteeksi ja lupasi lopettaa viestittelyn. Eri asia jos miehesi olisi tehnyt niinkuin oma eksäni teki samassa tilanteessa - suuttui , kielsi kaiken todisteista huolimatta, haukkui minut lyttyyn jne. (Hyökkäys on paras puolustus...)
[/quote]

Aluksi muuten munkin mies toimi näin. Kun jäi kiinni niin sanoi ettei asiassa ole mitään väärää/pahaa. Olin niin loukkaantunut etten kokonaiseen päivään vastannu miehen viesteihin tai soittoihin. Kokosin omia ajatuksiani ja tällä välillä mies oli itekin ymmärtänyt virheensä. (Tai siis suostui myöntämään sen). Kysyin että mikä muutti hänen mielensä niin sanoi että ajatus siitä että mä tutustuisin baarissa mieheen ja jauhaisin 2kk vieraan äijän kanssa Facessa tuntui kuulemma äärettömän pahalta. -ap

Vierailija
7/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ollut imarreltu saamastaan huomiosta ja kiinnostuksesta, sen takia viestitellyt? Jos olisi ollut oikeasti heti valmis pettämään, olisi varmasti tavanneet jo uudelleen.

Vierailija
8/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:33"]

Kiitos kommenteista. Mulla on ollut omituinen olo siitä asti kun tää asia selvis. En hakeudu miehen lähelle, en tarvitse tällä hetkellä läheisyyttä enkä halua että mies halailee mua. Oon vaan niin täynnä vihaa ja surua. Onko tällanen fiilis edes normaalia? Vaikka mua lohdutti ajatus siitä että mies on suoraan sanonut ettei ikinä pettis mua, niin silti tällanen salailu tuntuu todella, todella pahalta. -ap

[/quote]

Mies mietiskelee eroa jos nion käyttäytyy. Tottakai pyytää anteeksi kun jäi kiinni ja lupaa lopettaa, mutta veikkaanpa että parin kuukauden sisällä teille tulee ero. Kuulostaa todella epäluotettavalta mieheltä. Toi on pettämistä jos mikä!

Vierailija
9/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:36"]Mies on ollut imarreltu saamastaan huomiosta ja kiinnostuksesta, sen takia viestitellyt? Jos olisi ollut oikeasti heti valmis pettämään, olisi varmasti tavanneet jo uudelleen.
[/quote]

Näin asia varmaan on. Mutta ristiriitaseksi tämän tekee se, että mieheni aina korostaa sitä että pitää olla hyvä itsetunto parisuhteessa niin ettei sitä huomiota tarvitse hakea muualta..

Vierailija
10/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:40"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:33"]

[/quote]

Mies mietiskelee eroa jos nion käyttäytyy. Tottakai pyytää anteeksi kun jäi kiinni ja lupaa lopettaa, mutta veikkaanpa että parin kuukauden sisällä teille tulee ero. Kuulostaa todella epäluotettavalta mieheltä. Toi on pettämistä jos mikä!
[/quote]

Jos ap mies miettis eroa niin ehkä ei olis niin kunnioittavaan sävyyn puhunu ap:sta :D Kyllä pettävä mies käyttäytyy ihan toisella tavalla. Mulla on nyt tästä jääny kuva ett mies on halunnut huomioo ja nyt tajunnu kuinka väärin on tehny. Missään vaiheessa ei kuitenkaan ilmeisesri ole sanonut pahaa sanaa omasta naisestaan.

Vierailija
11/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli samanlainen tilanne paitsi että mies vastasi vieraan naisen flirttailuyrityksiin eikä sanonut yhtään hyvää sanaa minusta. Eli sinänsä olet onnellisessa asemassa vaikka tiedän että paskalta toi tuntuu.

Vierailija
12/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tossa on edes ongelma? 

Mies on viestitellyt jonkun tutun kanssa, ei muuta.

Puhuu susta kunnioittavasti ja lopettaa viestittelyn kun se sua ahdistaa. 

Nyt kannattaisi mennä päänsä kanssa hoitoon. Jos käyttäydyt noin, niin en yhtään ihmettele että mies viestittelee jonkun kanssa. Huh, mitä kyttäämistä ja toisen vahtimista.

Rentoudu vähän ja hanki elämä. 

Eihän mies ole tehnyt mitään. Ja vaikka tekisisikin niin mitä sitten, ei ole varmaan sitten oikea mies sinulle.

Vierailija
13/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ajatellut että yhden kerran voisi antaa anteeksi (riippuu tietysti tapauksesta paljon) mutta ei toista kertaa koska se kyllä kertoo siitä että on tapa eikä välttämättä kaikki ole edes tullut ilmi.
Eli sinun asemassa antaisin olla nyt mutta toisesta kerrasta( jota ei toivottavasti tule) olisi homma heti poikki. Kertoisin tämän myös miehelle sillä tavalla että tulee selväksi.

Vierailija
14/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin saada selville naisen numeron tai os. Ja vähän juttelisin naisen kanssa.

Vierailija
15/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm...kun olin vielä sinkku, tapasin baarissa kivan miehen. Hän kertoi olevansa naimisissa, mutta soitteli ja viestitteli minulle vaimonsa selän takana päivittäin ja jutteli mukavia. Puhalsin pelin poikki, kun se alkoi soitella vähän turhan tiuhaan tahtiin. Aika flirttailevia viestejä pukkasi ja normaalijärjellä ei ollut vaikea tajuta, että p* sillä oli mielessä, vaikka vakuutteli muuta kuin Vladimir Putin Ukrainan sodasta konsanaan. Ei kannata olla naiivi.

Vierailija
16/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ap. suhteellisuudentajua peliin ja pari jääpussia päähän :-) tällasesta kyllä selviää oikein hyvin

Sinuna en missään tapauksessa jatkaisi jauhamista asiasta,  vaan kehuisin miestä siitä, että on kunnioittanut sinua. Että olet  tosi tyytyväinen että viestittely loppuu, koska ei kannata hakeutua ongelmiin.
Kehuisin siitä, että olet tosi onnelinen että voit luottaa häneen tällasissakin tilanteissa eikä tarvitse mietttiä mitä touhuaa selän takana.

Koska se mitä toisesta sanot, toteuttaa itseään. Sen perusteella mitä kerroitm, voisin kuvitella että tämä pätee erityisesti sun mieheen :-)

Vierailija
17/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:40"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:33"]

[/quote]

[/quote]

hahaa, korppikotkat löysi taas paikalle ....KRAAAA !

Vierailija
18/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

26: minä luin ne kaikki viestit. Selvästi mies tykkäsi jutella naisen kanssa mutta ei kertaakaan vastannut noihin todella törkeän flirttaileviin kommentteihin. Tästä tulikin mieleen että miten ilkeitä naiset osaavat olla toisilleen. Tämäkin nainen nähnyt miehen profiilista, että seurustelee ja silti käyttäytynyt hyökkäävästi, lähetellyt kyseenalaisen kuvan ja selvästi yrittänyt painaa mua alaspäin inhottavilla kommenteillaan. :/ -ap

Vierailija
19/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 11:04"]hei ap. suhteellisuudentajua peliin ja pari jääpussia päähän :-) tällasesta kyllä selviää oikein hyvin

Sinuna en missään tapauksessa jatkaisi jauhamista asiasta,  vaan kehuisin miestä siitä, että on kunnioittanut sinua. Että olet  tosi tyytyväinen että viestittely loppuu, koska ei kannata hakeutua ongelmiin.
Kehuisin siitä, että olet tosi onnelinen että voit luottaa häneen tällasissakin tilanteissa eikä tarvitse mietttiä mitä touhuaa selän takana.

Koska se mitä toisesta sanot, toteuttaa itseään. Sen perusteella mitä kerroitm, voisin kuvitella että tämä pätee erityisesti sun mieheen :-)
[/quote]

Kiitos kommentista. Toedn että en välttmättä hyödy siitä mitään että nostan asian taas esille mutta se on fakta että omille tunteilleni/fiiliksilleni en mitään voi. Paras ystävänikin vaan sanoi että unohda koko homma. Unohtaisin jos se olis niin helppoa! :/ -ap

Vierailija
20/34 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on just hyvä että jää kiinni tuohon kokemukseen ja lopun elämää jauhaa, hautoo ja prosessoi sitä että voi itku kuinka ihmiset on sitte petollisia mulle. Sulla on OIKEUS jankata siitä vaikka ikuisuuksiin -- varsinkin kun mitään hauskempaa tekemistä elämässä ei ole niin tuo episodihan oli kuin taivaan lahja -- nyt onkimaan akan puhelinnumero ja rimputtelemaan --rrriiingggg,rrriiinng.. ukkokin tykkää että siinä vasta fiksu muija mulla, tommosen kanssa kannattaa olla kun on niin ymmärtäväinen ja antaa tarvittaessa anteeksi.